Nieuwe mama's voor derde kindje, deel5

Hey meiden,

Bobbian; hoe was het in het zkh? Ik hoop dat het allemaal meevalt!!
Marjan; Succes morgen met de echo!
Mamajo; Nog lekker effe genieten, en dan lekker zwanger terugkomen , heb ik ook gedaan, zelfs 2 keer whahaha
Mari; Alweer op de helft, wat gaat het toch snel, gaat het nog een beetje met je bekken?
Tess; Hoe gaat het met jou?
Tja, en ik....................ik weet bij god niet meer hoe mijn cyclus nu is, dus we klussen maar wat raak whahaha maar als ik in jan. nog niet zwangerr ben, dan ga ik doorverwezen worden naar het zkh, om mij n eisprong op te wekken, we wachten maar af........................

Groetjes Janneke

Nou er waren inderdaad galstenen te zien.
Die hebben dus deze aanval veroorzaakt hebben.
Ik heb voor geschreven gekregen (i.o.l. met de verloskundige) diclofinac (hele zware pijnstiller die eigelijk niet mag tijdens een zwangerschap)
maar de verloskudige zei, als je weer zo'n aanval krijgt is het kiezen tussen 2 kwaden.
Die pijnaanval is niet goed voor het kindje maar de pijnstilling ook niet, wel helpt die pijnstilling om de pijn te onderdrukken dus zal je kindje dan minder stress hebben door de pijn die ik dan heb.
Ik hoop gewoon dat ik die zooi nooit niet hoef te gebruiken en dat het eenmalig was maar ik heb het idee dat de huisarts denkt dat het dus nu vaker voor zal komen en tja dan moet na de bevalling de gal eruit. gelukkig is het nog niet zover en ik ga er ook niet meer overnadenken en wakker van liggen want daar krijgt het kindje ook alleen maar stress van (i.v.m mijn ziekenhuis angstfobie)
Meiden ik duim voor jullie dat jullie snel zwanger mogen worden en dinsdag ga ik voor de 20 wk echo, ik hou jullie op de hoogte.

hoi meiden,
bobbian: jeetje wat vervelend zeg.ja opeens moet je dan keuze gaan maken.vind het alleen rot tabletten ik wordt er doodziek van.dat hoor je heel vaak.ik hoop dat je niet hoef te gebruiken.
ik zit nu aan een kuur,had toch gelukkig een blaasontsteking,vanmorgen spring levend kindje gezien.die heerlijk lag te zwemmen.spartelen joh met die benen.echt leuk dat het net bewoog,zo zegt ze die is druk bezig.
ik ben 1 juli uitgerekend.
gr marjan

Fijn dat het kindje het goed doet.
Hoeveel weken ben je dan nu???

hoi,
ik ben nu 10 weken,4 dagen.
volgens de echo.
oeps ik moet morgen echt om broeken,heb een jurkje maar kan ik niet dragen op me werk.
ik trok net me gewone spijkerbroek aan,kom er net in ,rits en knoop open.vorige week kon ik die nog aan.
gr marjan

Nou de 20 wk echo was helemaal goed, het was ook goed te zien wat we gaan krijgen en het wordt weer een jongen.
3 jongens, mijn man zegt altijd ik kan alleen maar jongens maken maar ik had toch stiekeme hoop op een meid haha.
Maar ik vind het helemaal goed hoor.
Mijn man vindt het vooral makkelijk dat we geen nieuw speelgoed (meidenspullen) in huis krijgen want we hebben al zoveel speelgoed.

hoi bobian,
wat leuk dat de echo goed was,alleen toch jammer dat je geen meid krijg.dat wordt wat een geruzie over bril omlaag doen.hahah
dat is wel waar zou je alles moet aanpassen naar een meisje.
ik moet nog even geduld hebben voor me 20 weken echo.
nog 9 weken wachten,hahah
ik wil het ook weer weten.hopen dat ze het kan zien op dat moment.
gr marjan

Bobbian, alvast gefeliciteerd met jullie derde zoon, dat worden straks de drie musketiers, leuk toch!
Ik heb zelf nu 2 meiden en al komt er straks nog een derde bij, geweldig. Het enige nadeel vind ik juist dat met kado's voor de derde moeilijk wordt. Dan zou het makkelijk zijn al zouden we een jongen krijgen.
Maar goed... eerst moet het maar weer eens zover zijn.. Waarschijnlijk over een paar dagen ei dag en dan weer het wacht bankje tot 30 dec.
Ik heb het nu in ieder geval erg gezellig gemaakt met allerlei kerstlichtjes, leuk!
En marjan al een nieuwe garderobe gekocht?
Fijn weekend allemaal,
groetjes mamajo

Terug
Bovenaan