nieuwe moeders voor derde kindje deel..5

A

Anoniem

Guest
Alles goed met iedereen? Ben je al bevallen Tessa? En hoe gaat het met jou Linda?
Gaat het goed met de kleine, Bobbian?
Hier gaat alles goed. Ben sinds een week begonnen om 2 tot 5 kilo kwijt te raken. Ben er al 2 kwijt, hoera! En dat met een simpel brooddieet. De ene dag alleen maar brood (waar ik gek op ben, dus heerlijk) en de andere dag gewoon. Ondanks wat chips en taart, viel ik toch nog 2 kilo af. Top.
Vandaag weer ongesteld geworden. Gelukkig zit er wel regelmaat in. Aan de kant wilde ik graag dat het raak was, want ja.. dan ben ik het maar alvast. Is die onzekerheid ook weer weg. Maar aan de andere kant.. Het lijkt mij ook heel erg leuk om een lente kindje te krijgen.
Helaas valt het bij ons niet te plannen, dus zal blij zijn als het weer zover is.
Weer lekker weekend en lekker weer. Genieten dus.
Gr. José

Wat goed Jose dat je al 2 kilo kwijt bent! Lijkt me moeilijk, ben zelf nl een dikke snoeperd. Nou ben ik van mezelf erg slank dus hoef niet op mijn gewicht te letten mazzelkont. Jammer dat je weer ongesteld bent geworden maar regelmaat is wel erg fijn, is bij mij nergens te bekennen. Hier alles goed ben begonnen met temperaturen. Zit steeds tussen de 36.5 en 36.8 dus nog geen eisprong te bekennen. Hebben afgelopen woensdag de 6e verjaardag van onze oudste gevierd en komende woensdag zijn eerste kinderfeestje, allemaal erg leuk. Ben ook wel benieuwd hoe het met iedereen hier is. Allemaal een fijn weekend, ik moet het pinksterweekend werken.

hoi mamajo,

Wat lekker in 1 week al 2 kilo eraf wie weet helpt het om sneller zwanger te worden.

Linda,jammer dat de eisprong niet naderd ik hoop dat het snel komt.

Met mij alles zijn gangetje,het grote aftellen is begonnen(nog 31/2 week te gaan)De baby kamer is af en ik ben nu bezig met de wieg in elkaar zetten.Dit weekend gaat het bed omhoog en het zeil eronder.De jongens vinden het erg spannend allemaal.Hoe zal het met tessa zijn ,die zal toch al wel dr kleine hebben?

Groetjes Sandra.

Nou, hier een beetje goed nieuws, volgens de temperatuurgrafiek die ik ben gaan bijhouden zou ik 24 mei een eisprong gehad hebben, dat zou dan betekenen dat ik in de juiste periode geklust zou hebben! Mijn NOD zou dan uitkomen op ong 8 juni en volgens de grafiek zou ik 12 juni kunnen testen als ik tenminste niet ongesteld wordt. En het zou dan ook betekenen dat mijn cyclus nu zou uitkomen op 33 a 35 dagen. Dat zou mooi zijn na een cyclus van 45 en een cyclus van 76 dagen! Ik moet het eerst allemaal nog zien maar ik hou de moed erin! Nu afwachten dus en daar ben ik niet zo goed in!

Sandra, spannend hoor de laatste weekjes! Alvast een voorspoedige bevalling gewenst!

Groetjes Linda

hoi linda,

Wat spannend allemaal ik duim voor je.
Vind jij het hier ook al zo rustig?Waar zit iedereen toch!!!!!!!!!

Groetjes Sandra.

Misschien van het lekkere weer aan het genieten, maar inderdaad is het rustig. Hier is de menstruatie weer over en kunnen we weer op naar het volgende project... klussen. Heb wel een beetje moedeloos gevoel... Voor mijn gevoel word ik alleen maar ouder en dat vind ik gewoon niet leuk. Had het graag anders gezien en dus jonger onze derde willen krijgen. Maar ja.. het is niet anders. Droom er ook niet meer van om zwanger te worden, te vaak teleurgesteld..
Snif..
Nou ja.. gelukkig geniet ik wel enorm van onze 2 toppers.
Gr. José

Jose, kan me voorstellen dat je effe de moed verliest! Maar niet opgeven hoor! Je hebt twee gezonde kindjes, dat moet toch nog een keer lukken? Heb ook af en toe die die twijfel, zal het ons nog gegund zijn een derde, en zal het dan allemaal wel gezond zijn, ben immers ook al 33, bijna 34. Maar waarom zou het niet lukken, we zijn al twee keer eerder zwanger geweest en ook al is dat geen garantie voor een gezonde derde zwangerschap en kindje, blijf positief meid! Wij gaan voor een lente kindje in 2011!!!

Lief van je Linda. Ik ga er op zich wel van uit dat ik voor het einde van het jaar wel weer zwanger ben, maar ja... het einde van het jaar dat duurt nog zo lang. Ik hoop het zo dat het ons gegunt is, dat het sneller raak is..
Mijn man wordt ondertussen ook ongeduldig (schattig hoor), dus ik moet van hem aangeven wanneer mijn ei is, zodat we echt gericht klussen gaan en meer kans hebben. Nou, ik ben benieuwd, want we hebben het vaker gericht gedaan en dat had geen positief resultaat. Maar goed, wie weet is het lot ons nu eens gunstig gezind.
Gr. José

Terug
Bovenaan