Tess gefeliciteerd met jullie dochter. Hoe heet ze?
Hier .. jawel hoor.. zijn ze er weer, grrrrr. Kortom ongesteld. Baal er enorm van. We hebben de eisprong voor mijn gevoel optimaal benut en toch zijn er kennelijk toch obstakels geweest om het niet tot een zw.schap te laten nkomen. Je begrijpt... dat ik mij afvraag of ik ooit wel zwanger kan worden en zo ja hoe lang ik in godsnaam nog moet wachten. Ik heb het even uitgerekend hoeveel maanden ik in totaal heb moeten wachten tot ik weer zwanger was (miskramen mee gerekend) nou.. dat is dus bijna 2 jaar. 2 Jaar !!! Niet normaal. (sorry als ik iemand kwets omdat ik toch 2 dochters heb, maar zo voel ik het nu even). Ik ben het dan ook echt helemaal zat dat wachten en wachten en wachten. 2 weken tot je eisprong en dan weer 2 weken tot dat je weer eens weet dat het weer eens niet is gelukt. Waar doe je het voor ?? Ja, voor een derde kindje natuurlijk. Maar ik wil helemaal niet meer zwanger zijn. Ik ben het spuugzat. Als het wel had meegezeten (een keer) dan had ik al bevallen kunnen zijn,en het kunnen afsluiten. Nooit meer zwanger zijn, heerlijk. Maar nee hoor.. Ik mag weer "blij "zijn als het weer eens gelukt is. Blij? Ik denk dat ik dat pas kan zijn als ik 20 weken weer eens ben. En ondertussen maar iedereen zwanger zijn, waarvan je denkt. Gunst.. die dachten er nog niet eens toen wij net begonnen! Jaloers !!!
Nou ja. Heerlijk om het even zo kwijt te raken die emotionele achtbaan. Ik heb nu toch maar even tegen iemand (God mag weten wie) heel boos verteld, dat het nu klaar is en dat ik over vier weken zwanger op vakantie ga. O zo, lekker puh. En dan ga ik daar wel een 1 of andere onleesbare franse zw.schap test kopen. Zo. En daarmee Basta!
Eh.. fijn weekend!
Gr.José