nieuwe moeders voor derde kindje deel..5

hallo allemaal,

Ik vind het vervelend om te vertellen nu jullie in dipjes enzo zitten ,maar ik ben bevallen van een mooie derde zoon Sebas.Hij is maandag geboren en alles gaat goed.Hij woog 3200 gram en is 46 cm.De borstvoeding gaat goed.Morgen is hij alweer een weer (wat gaat dat snel)

Groetjes Sandra.

Helemaal niet vervelend!! Juist super! Gefeliciteerd met jullie zoon! Wat fijn dat alles goed is gegaan. Geniet ervan met elkaar.

Dat dipje is wel weer voorbij hoor, heb ovulatietesten besteld en hoop daarmee te bepalen wanneer ik mijn eisprong heb. De eisprong die uit de temperatuurcurve kwam klopte wel want ik werd precies op de 14e dag na de vermoedelijke eisprong ongesteld. Nu zou ik de 20e moeten beginnen met testen, volgens de berekeningen van ff zou ik 21, 22 en 23 het meest vruchtbaar zijn en zou dus de 24e mijn eisprong moeten hebben. Zal zien of de ovulatie testen het daarmee eens zijn!

He Sandra gefeliciteerd met jullie zoon, wel een kleintje zeg maar 46 cm!!!
Fijn dat het allemaal goed gaat, geniet ervan!!!
Linda ik hoop dat je snel positief mag testen met de ovulatietesten

Super Sandra, een derde zoon. De drie musketiers en wij zijn gewoon heel erg blij voor je hoor. Het leven gaat gewoon weer verder en voor ons komt het gerust goed en anders hebben we al 2 toppers.
Geniet van deze derde wonder en hopelijk blijft alles goed gaat.

Hier zitten we weer op het wachtbankje, al voelt het niet helemaal zo. A.s. vrijdag verwacht ik weer ongesteld te worden. Nou ja, eigenlijk niet natuurlijk. Heb alleen nog steeds geen zw.testen in huis durven halen. Ik merk verder helemaal niets aan mij, maar dat heb ik anders ook niet. Kortom gewoon afwachten maar.
Groetjes José

Hoi allemaal!

Sandra gefeliciteerd met je zoon!
Janneke, wat fijn dat het goed gaat met je zwangerschap!
Bobbian, heerlijk dat het bij jou ook allemaal goed gaat!
Linda en Jose, moed houden hoor! Bij ons ging het ook niet zomaar even, en nu hebben we er dan toch een fantastische dochter bij! Ik duim heel hard voor een lentekindje voor jullie!
(En nou ben ik hopelijk niemand vergeten....)

Ja, half mei ben ik bevallen van ons meisje. Het was een pittige bevalling en de eerste week had ze wat opstartprobleempjes, vandaar dat we een weekje in het ziekenhuis zijn gebleven. De borstvoeding heeft ook wat hindernissen gekend omdat ze door de flesvoeding in het ziekenhuis last kreeg van zuigverwarring. Gelukkig gaat alles inmiddels helemaal goed en is het Grote Genieten begonnen!

Groetjes van een vermoeide (die gebroken nachten hè, hahaha) maar supergelukkige
Tess

Tess, gefeliciteerd met je dochter!!! Wat fijn dat het nu goed gaat! Geniet ervan!

Tess gefeliciteerd met jullie dochter. Hoe heet ze?
Hier .. jawel hoor.. zijn ze er weer, grrrrr. Kortom ongesteld. Baal er enorm van. We hebben de eisprong voor mijn gevoel optimaal benut en toch zijn er kennelijk toch obstakels geweest om het niet tot een zw.schap te laten nkomen. Je begrijpt... dat ik mij afvraag of ik ooit wel zwanger kan worden en zo ja hoe lang ik in godsnaam nog moet wachten. Ik heb het even uitgerekend hoeveel maanden ik in totaal heb moeten wachten tot ik weer zwanger was (miskramen mee gerekend) nou.. dat is dus bijna 2 jaar. 2 Jaar !!! Niet normaal. (sorry als ik iemand kwets omdat ik toch 2 dochters heb, maar zo voel ik het nu even). Ik ben het dan ook echt helemaal zat dat wachten en wachten en wachten. 2 weken tot je eisprong en dan weer 2 weken tot dat je weer eens weet dat het weer eens niet is gelukt. Waar doe je het voor ?? Ja, voor een derde kindje natuurlijk. Maar ik wil helemaal niet meer zwanger zijn. Ik ben het spuugzat. Als het wel had meegezeten (een keer) dan had ik al bevallen kunnen zijn,en het kunnen afsluiten. Nooit meer zwanger zijn, heerlijk. Maar nee hoor.. Ik mag weer "blij "zijn als het weer eens gelukt is. Blij? Ik denk dat ik dat pas kan zijn als ik 20 weken weer eens ben. En ondertussen maar iedereen zwanger zijn, waarvan je denkt. Gunst.. die dachten er nog niet eens toen wij net begonnen! Jaloers !!!
Nou ja. Heerlijk om het even zo kwijt te raken die emotionele achtbaan. Ik heb nu toch maar even tegen iemand (God mag weten wie) heel boos verteld, dat het nu klaar is en dat ik over vier weken zwanger op vakantie ga. O zo, lekker puh. En dan ga ik daar wel een 1 of andere onleesbare franse zw.schap test kopen. Zo. En daarmee Basta!

Eh.. fijn weekend!
Gr.José

Terug
Bovenaan