nieuwe moeders voor derde kindje deel..5

Hey meiden,

Hoe gaat het met jullie?
@Linda, hopelijk heb je nu dan een normale cyclus , ik zal voor je duimen!
@Mamajo;En de digitale ovulatietesen van cb, is dat iets voor jou? Hebben bij mij heel goed geholpen............
Ruca ; spannend!
Bobbian; Hoe gaat het met jullie? en hoe was de verjaardag van je zoontje geweest?
Hoe zou het toch met Tessa zijn, hoop maar dat alles goed is verlopen.

Ik zelf ben nu 10,5 week zwanger, en 17 juni heb ik de eerste echo, vind het wel weer allemaal heel erg spannend! Hoop toch zo dat het allemaal goedd zit!

Groetjes Janneke

Janneke 10,5 week alweer, 17 juni een echo dat schiet al op al lijkt het voor jou vast nog een eeuwigheid! Hopelijk mag alles goed zijn.

Hier al een paar dagen last van gevoelige borsten en menstruatie achtige buikpijnen. Niet erg pijnlijk maar wel steeds aanwezig het ene moment meer dan het andere. Nou ja, het kan nog alle kanten op natuurlijk, die klachten heb ik vorige rondes ook wel gehad. Mijn temp is nog steeds boven de 37, als die gaat zakken is dat een teken dat de ongesteldheid eraan komt. Volgens ff zou dat 8 juni ong zijn. Als de temp hoog blijft zou dat betekenen dat je zwanger bent. Nog maar een week geduld hebben.........

hoi allemaal,

Janneke, linda en mamajo wat spannend voor jullie allemaal .Ik hoop voor jou janneke dat alles goed is op de echo en dat dan het grote genieten kan beginnen en voor linda en mamajo een positieve test.Ik duim voor jullie.
Ik zag dat het komend weekend warm word,dus zal ik vast bevallen,wand met trouwen was het boven de 30 graden,de 2 bevallingen en met verhuizen ook.Dus wie weet??????

Nog steeds niets van tessa gehoord die was toch een paar weken voor mij uitgerekend?Ze is vast te druk met de kleine.

Nou jullie horen nog van mij,geniet lekker van het mooie weer en groetjes Sandra.

He meiden, ben er nog hoor was alleen even de berichten kwijt.
Met Brannon gaat het onwijs goed, we weten niet wat we meemaken met nr 3 zo verschrikkelijk zoet (echt afkloppen) want ik zeg echt tegen iedereen : nou het zal vast binnenkort wel gaan beginnen dat gehuil en zo maar hij is nu 6 weken en dan zou hij toch al moeten huilen van eventueel darmkrampjes en zo maar tot nu toe niets, dus het is echt genieten.
De verjaardag was onze zoon op 22 mei was helemaal geslaagd, s'morgens toen hij de slingers en zo zag moest ik echt even tegendenken aan z'n grote broer toen hij 2 jaar werd, hij keek gewoon precies het zelfde.
Ik was blij dat ik helemaal op de been was die dag en dus het heel bewust heb kunnen vieren zoals ik dat wilde.
Wel ben ik echt onwijs vergeetachtig ( door mijn hormonen??) heb zelfs mijn geld bij de pinautomaat van de bank laten liggen, het was goed dat ik daarna nog een boodschap moest doen en dus zag dat er geen geld in mijn portemonee zat na het pinnen, dus ik vloog naar buiten en zag daar de man lopen die na mijn pinde, hij was mij al aan het zoeken zei hij, dus het is goed gekomen maar toch ik dacht echt waar zit mijn koppie.
Meiden ik duim echt voor jullie dat het voorjaar van 2011 jullie tijd mag worden en natuurlijk nog liever eerder.
Hoe is het nu Linda?? nog steeds een hoge temperatuur?? het is tenslotte bijna 8 juni, ik duim voor je.
Sandra voor jou nu een spannende tijd en Janneke de tijd voor jou gaat ook hard!! 10,5 week.
Leuk dat je 17 juni een echo hebt. veel plezier alvast.
Jose ook moed blijven houden hoor maar het is al super dat je 2 kilo kwijt ben, ga zo door!!!

Wat fijn bobbian dat het zo goed gaat met je zoontje! Leuk dat de verjaardag van je andere mannetje geslaagd was.

Hier duidelijkheid, maar niet wat ik hoopte. Ben vannacht/vanmorgen toch ongesteld geworden. Baal er zo van, had echt gehoopt/gedacht dat het deze ronde wel gelukt zou zijn. Vrijdag begon ik heel licht wat bloed te verliezen en eerst had ik nog een beetje de hoop dat het misschien een innestelingsbloeding zou zijn al heb ik dat bij mij andere zwangerschappen nooit gehad, mijn temp bleef nl wel hoger, maar die inmiddels ook gezakt. Een hele teleurstelling dus, het enige pluspunt is dan weer dat mijn cyclus nu keurig 31 dagen was. Begin zelfs een beetje te twijfelen of het wel voor ons is weggelegd een derde, de eerste twee keer was ik zo snel zwanger en nu zijn we alweer een half jaar onderweg en is het nog niet gelukt. Ik weet, een half jaar is helemaal niet zo lang, maar de vorige twee keer was ik zo supersnel zwanger. Voor mijn gevoel ben ik er ook veel te veel mee bezig ondanks dat ik natuurlijk mijn bezigheden wel heb met twee zoontjes. Ik zou het graag een beetje loslaten maar dat is erg moeilijk. Straks maar weer vol goede moed op naar ronde 4!

Moed blijven houden hoor Linda, bij ons duurde het nu ook 7 maanden voordat ik zwanger was van nr. 3
Inderdaad erg lang ( voor ons dan) want de eerste 2 daar was ik ook sneller zwanger van.
Ik heb ovulatietesten gebruikt deze keer om dus echt te zorgen dat ik zwanger werd en gelukkig heeft dit voor ons gewerkt maar ik had natuurlijk wel het voordeel dat ik een cyclus heb van 28 dagen want anders is het veels te kostbaar om aan die testen te beginnen want dan heb je er veel te veel nodig om je vruchtbare dagen te weten.
Succes!!

Rot hè dat wachten.. Als je nu wist wanneer je zwanger was, dan weet je waar je aan toe bent, maar nu.. Ik was er vorige week echt even helemaal klaar mee. Had zelfs moeite om sex te hebben.. Mijn man begreep het wel, maar hij wil er juist wel helemaal voor gaan. Die had het gevoel dat we vorige maand maar wat deden. Nu dat klopt wel, ik had er ook even geen zin in. Kortom even een dip gehad en de twijfels van hetzelfde Linda. Maar nu hoop ik toch dat het gauw weer zover is.
Wij hebben net een heerlijk weekend weg gehad. Super weer, ik waande me echt in het buitenland, want ja.. dat heb je toch nooit in Nederland als je op vakantie bent. Lekker aan de rose gezeten, want ja nu kan het nog. Ik ging er al een beetje van uit, maar ik had ook nog eens mijn eisprong. Tja, wat moet je dan met zo'n weekendje met je schoonfamilie.. Klussen natuurlijk. Wel gelachen hoor. Op zaterdag zag ik het (tenminste als ik het goed heb) duidelijk dat ik het had, dus zegt mijn man 's middags, kom dan gaan we er voor. Eh ja.. maar hoe..
Op een gegeven moment waren de kids bij mijn schoonlui en gingen wij onder het mom van de zwemspullen klaar maken even met zijn 2-en terug naar het huisje.. ;-)
En nu hopen dat het letterlijk zijn vruchten heeft afgeworpen. Gelijk dacht ik vanavond.. hmm ik voel mij weeeig enz.. Grr..
Nu ja, wie weet..
Gr. José

Heerlijk dat je hebt genoten van jullie weekend weg Jose! Dan kan zo goed doen. Hopelijk heeft jullie momentje resultaat! Fijn dat je weer vooruit kan kijken.

Ben inmiddels alweer over de ergste teleurstelling heen. Richt me weer op de volgende ronde, hoop wel dat ik er wat luchtiger in kan staan, wil het een beetje los proberen te laten want anders is het straks weer hetzelfde. Ik zit toch ook wel te denken om ovulatie testen te bestellen. Misschien kunnen we dan het juiste klusmoment bepalen. Zal mijn man eens peilen wat hij er van vind. Ben alleen bang dat het spontane er dan een beetje vanaf gaat. We zien wel, nu maar weer met frisse moed vooruit kijken en positief blijven, een lente kindje zou wel heel leuk zijn! Op naar maart 2011!!

Terug
Bovenaan