nieuwe moeders voor derde kindje deel 6

A

Anoniem

Guest
Hoi meiden.
Jeetje Linda.. wat een verhaal... Heel erg jammer voor jullie. Ook om zo op vakantie te gaan.. Sterkte in ieder geval en ik hoop dat jullie wel een leuke vakantie hebben.
Janneke wat gaat het hard, alweer 18 weken. Willen jullie weten wat het wordt?
Sterkte Bobbian met het herstel van de operatie.

Gisteren terug gekomen van vakantie. Die begon niet zo leuk. Ging namelijk onderweg naar de wc en ja hoor... ik werd ongesteld. Echt enorm balen. Moest ook even janken van de teleurstelling. Van te voren had ik nog tegen mijn man gezegd, van is het nu arrogant of dom van me om zo te denken dat ik zwanger op vakanite zou gaan..
Hij vond beide niet, je moet ergens in geloven kunnnen. Maar ja toen ik het ontdekte voelde ik mij toch wel heel erg dom. Dus toch maar een doosje tampons gekocht en die gebruikt de hele vakantie. Leuk is anders als je op vakantie bent.
De vakantie verder was verder wel heel erg leuk. De heen en terugreis was prima gegaan met de meiden. Die bleken gelukkig erg van auto rijden te houden, want op de terugweg sliepen ze de hele nacht. Top!
Gisteren dus weer thuis gekomen en ik vond het wel raar dat mijn ongesteldheid zo licht was verlopen. Ik had alleen maar bruin bloed en telkens maar een kwart tampon vol. Ook bleek ik gisteren in eens behoorlijk last van mijn rug te hebben. Dit vertelde ik gisteren tegen mijn man en ik zei dat ik toch maar een test ging doen, ook om het dan maar zeker te weten..
Vanochtend een test gedaan .... YES !!! een tweede streep. Absoluut weer blij, maar ook weer onzeker. Het blijft gek dat ik dit toch elke keer heb met mijn zwangerschappen. Ben nu 5 weken zwanger en we zijn wel hoopvol, want wat moet ik anders. Zal echter echt blij zijn als ik met 10 weken een goede echo hebt..
Kortom het zullen weer spannende weken worden.

Liefs José

Hoi mamajo, gefeliciteerd!!
Het was zeker een innestelingsbloeding? Ik hoop dat je snel weet of het goed is. Voel je je zwanger? Je test was toch positief? Dan ben je gewoon zwanger hoor!! Super voor je! De derde keer??
Wij gaan ook voor de derde, hopelijk is het straks snel raak...

groetjes Loreleitje

Hoi Loreleitje
Bedankt voor je felicitatie, maar het blijft spannend omdat ik al voor mijn oudste een miskraam heb gehad en afgelopen maart weer 1

oeps.. ging wat verkeerd. Maar goed. Door die miskramen wordt je zowiezo onzeker, maar als je ook nog eens telkens bloedverlies hebt (bij al nu mijn 5 zwangerschappen) dan wordt je daar op zijn zachts gezegd niet vrolijk wordt.
Vandaag bij een vriendin geweest, die ook voor de derde kindje gaan en de laatste 2 zw.schappen ook in een miskraam eindigde. Nu is zij ook zwanger, maar ook bij haar is het onzeker ivm behoorlijke krampen. Kortom spannende tijden voor ons allebei, maar we gaan voor een happy einde in maart 2011.
Succes Loreleitje met het klussen voor de derde.
Gr.

Hiep hiep hoera! Super mamajo! ik duim heel erg hard dat het nu wel goed mag blijven gaan, en dat je een paar maandjes na mij ook een mooie beeb mag vasthouden!

Groetjes Janneke

He Jose super zeg!!! ik blijf duimen dat het goed mag blijven gaan

Hallo
wij zijn ook bezig voor een derde!
nu 2 weken geleden voor het laatst ongi geweest, dus afwachten maar weer...

Jose, wat een geweldig nieuws!! Hopelijk blijft het deze keer wel goed gaan!!! Gefeliciteerd!!

Terug
Bovenaan