nieuwe moeders voor derde kindje deel 6

Bedankt allemaal, maar ik ga er vanuit dat ik wederom een miskraam krijg. Ik verlies sinds gisteren helder bloed en heb er geen goed gevoel bij.Ik heb er al heel wat traantjes om gelaten omdat ik het niet wil geloven dat het mij weer gaat overkomen, maar net als de vorige keer heb ik daar helemaal niets over te zeggen.
Er is een hele kleine hoop dat het net af loopt als de zw.schap van mijn jongste dochter. Toen heb ik ook 2 maal 9 dagen bloed verloren waarvan ik zelfs dacht dat ik ongesteld was. Maar mijn gevoel zegt dat het niet zo is.. Hopelijk heeft mijn gevoel het fout en mag ik mij in maart gelukkig rekenen..
Liefs José

Nou zeg.....weer akelig nieuws. Hopelijk heeft je gevoel het mis. Ik duim voor goed nieuws.....

Bij mij is het duidelijk, ben niet meer zwanger. Heb op aanraden van verloskundige en doktersass nogmaals getest en zoals verwacht negatief. Hopelijk deze maand meer geluk. Al heb ik wel uitgerekend dat mocht het deze maand raak zijn ik wel erg dicht bij de verjaardag van onze oudste uitkom. Nou ja, eerst maar eens zien hoe lang mijn cyclus deze keer is en of het uberhaubt lukt deze maand....

Jose, hoe is het nu??

Het bloeden heeft zich doorgezet en voor mij is het duidelijk: de 5e zw.schap is geeindigd in een 3e miskraam.. wat een getallen.. Kan het niet echt bevatten, maar toch is het zo.. A.s. vrijdag een echo om te kijken of alles weg is of dat er toch een 1 of ander wonder zich heeft voltrokken. Maar zoveel geluk zal ik niet hebben.
Erg veel tranen weer gelaten en ook heel boos geweest. Wat een onmacht is dit..
Daarom maar even de gang geschilderd, je moet wat..
Nu maar nadenken of we nog verder gaan. Alhoewel voor mij het is dat ik het tot het einde van het jaar de kans wil geven. HOpelijk is het ons toch nog gegund
liefs josé

Jose meid wat weer een verdriet. Wat oneerlijk, maar daar wordt helaas niet naar gevraagd. Kan me voorstellen dat het moeilijk is om weer verder te gaan wanneer je dit al voor de derde keer overkomt. Hoop echt voor je dat het geluk je heeeel snel toelacht en je een goede zwangerschap en een gezond derde kindje mag krijgen.....Sterkte meid en laat die tranen er maar uit.....ik schiet zelfs vol als ik je verhaal lees, vind het zo erg voor je.....

Jeetje meiden, ik vind het knap van jullie zoals jullie omgaan met de miskramen, ik zou denk ik al sneller zijn afgehaakt want het hakt er toch elke keer in.
Sterkte hoor!!!

Vandaag op de echo geweest en inderdaad.. niets meer te zien, afgezien van wat slijm wat er nog uit moet. Ze zei dat ik nog maar heel kort zwanger was geweest, omdat het nu meer op een ongesteldheid leek.. Maar verder zag er alles goed uit. Het bloeden heeft geen oorzaak, het is weer domme pech. Wel heb ik, hoe vaker je een miskraam krijgt, hoe hoger de kans is dat het nog een keer voorkomt..
Toch willen we er nog 1 keer voor gaan. Voor mij echt tot het einde van het jaar, dan wil ik het afsluiten, als het nog niet gelukt. Maar ik denk dat het dan wel weer is gelukt, de vraag is alleen... kunnen we het tot een goed einde brengen.. ? Tja,, we zullen zien.
Deze miskraam heb ik alweer een plek kunnnen geven, het leven gaat door en het genieten van onze meiden gelukkig ook. De tranen zijn alweer opgedroogt, alhoewel de vraag waarom, het ongeloof en soms ook de boosheid naar boven komt, maar dat is normaal .
In ieder geval, we gaan er deze maand gewoon weer voor en ik heb het voorbeeld van Janneke voor mij die direct weer zwanger was, dus wie weet..
Liefs José

Even een vraag aan Janneke, welke ovu.testen heb jij gebruikt? ik wil ze nu ook gebruiken..
Gr. josé

Terug
Bovenaan