nieuwe moeders voor derde kindje deel 6

Hey mamajo,

Wat ontzettend klote dat het weer mis is gelopen.........
Maar ik had de digitale ovulatietesten van clearblue, echt fijn , wel wat duurder, maar het resultaat mag er zijn.
Ondertussen ben ik vandaag precies op de helft!
Van de week nog op controle geweest, en het hartje klopte goed, ook voel ik de kleine vort bewegen.

Hoe gaat het met de andere meiden?

Groetjes Janneke

Janneke, fijn dat het goed met je gaat en al halverwege!

Hier gaat het op zich goed. Alleen (basale) temp blijft wat aan de hoge kant (iets hoger dan ik normaal had) maar op een ander forum hoorde ik dat dat helemaal niet zo vreemd is, na een vroege miskraam kan je temp de volgende cyclus wat hoger zijn. Hopelijk blijft mijn eitje niet weg daardoor. Maar ook dat schijnt wel gewoon door te gaan dus daar ga ik dan maar van uit. Vooralsnog in ieder geval nog geen ei ontdekt. Ik heb op het moment nog vakantie en mijn man ook dus alle tijd om te klussen. Hopelijk met resultaat......

Hé meiden.
Nou hier net een testje gedaan en voor het eerste blij dat de zw.schap test negatief was, ha, ha. Nu weet ik tenminste dat het hormoon uit mijn lijf is, dat is ook wel weer fijn.
Morgen ga ik nog naar de gyn. Dit om te vragen waarom ik telkens met zw.schap zo vloei. Ik had namelijk weer van iemand anders gehoord die dit ook had, dat die te dik bloed had en dat het daardoor minder goed kon innestelen. Zoiets ving ik ook op bij de laatste echo, die had iets geroepen over bloedverdunners. Dus wie weet...
Dat is ook het enige wat ik wil, qua onderzoeken. Het vloeien is ook al weer klaar, dus we kunnen er weer tegen aan.
En Linda heb je al een ei ontdekt? Spannend in ieder geval weer.
Janneke wat gaat het snel.. Met de meiden gaat het prima, alhoewel de jongste aan het uit proberen is, door lekker te gaan schreeuwen als ze niet ergens heen wilt.. Genant..
Bobiaan.. wat jij zegt met afhaken... Ik dacht het vroeger ook, maar ja als je iets echt graag wilt.. Alleen dit is voor mij wel het laatste. Nog een miskraam, dan stop ik er echt mee.. Maar ik ga er zeker vanuit dat ik volgend jaar zomer verlof heb en achter de kinderwagen loop. Als ik daar al niet meer in geloof, kan ik inderdaad beter stoppen.
Groetjes José

Ik hoop met je mee Jose, wij lopen volgende zomer weer achter de kinderwagen en hebben lekker de hele zomer verlof!! Onze jongste is ook zo lekker dwars af en toe en zet ook met regelmaat een flinke keel op als het hem niet zint en dan maakt het hem niet uit waar we zijn. Inderdaad, soms best genant.
Vandaag een dip in temp, laagste temp tot nu toe in deze cyclus dus misschien is mijn ei op komst!

Jose ben benieuwd wat de gyn zegt, hopelijk kunnen ze wat voor je doen waardoor je eindelijk een goede zwangerschap kunt hebben....Laat je weten hoe het ging bij de gyn?

Bij de gyn ging het prima. Hij heefrt nog een inwendig onderzoek gedaan met de echo en zag dat alles er goed uit zag en het was weer helemaal leeg. Omdat ik 3 miskramen heb gehad mocht ik ook een chromosenonderzoek etc. doen maar dat wil ik niet. Ik heb bloed daar laten prikken en dan kijken ze of mijn bloed inderdaad dikker is en dan krijg ik een soort asperientje die ik dan elke dag moet slikken om zo mijn bloed dunner te laten worden.
De gyn dacht echter zelf niet dat het daar aan lag. Maar toch ben ik blij dat ik heen ben geweest en dat ik bloed heb laten prikken, want mocht het onverhoopt toch weer fout gaan, dan heb ik in ieder geval het idee dat ik er alles aan heb gedaan, wat ik wilde. Toch ben ik zeer positief gestemd dat het wel goed zal gaan en daar ben ik wel blij om.
Nu nog even kijken waneer mijn ei komt, alhoewel ik een paar dagen terug errug last had van lust, ha, ha. Dus wie weet heb ik hem al gehad, dan hebben we die wel ten volste benut, hi, hi.
Linda ik hoop dat jouw ei er ook aan komt en op naar zomer 2011.
Fijn weekend, groetjes José

Effe klagen hoor.....zit nu op CD 25 en nog steeds geen ei te bekennen. Heb al een dag of wat licht pijnlijke borsten en we hebben flink ons best gedaan met klussen, we hadden tenslotte vakantie, dussss....waar blijft dat verrekte ei nou!!! Begin zo langzamerhand behoorlijk te balen van die lange cyclussen van mij. Van de eerste twee was ik zo supersnel zwanger, waarom nu dan niet? Ik zit nog maar in ronde 5 maar ben nu inmiddels 8 1/2 maand bezig dus 5 cyclussen is 9 maanden. En daar komt bij dat mocht ik het geluk hebben na deze ronde een positieve test in handen te hebben ik uitkom ergens half mei en onze oudste is 19 mei jarig. Maar om nou deze ronde dan verder maar te laten voor wat ie is.......ik heb al zulke lange cyclussen dus wil eigenlijk elke ronde benutten. En misschien is het deze ronde weer niet raak......

Linda lekker klagen hoor want ik vind het echt allemaal balen voor jullie.
Ik hoop voor jullie dat jullie snel een positieve test in jullie handen hebben en dat tie natuurlijk positief blijft 9 maanden.
Meiden sterkte en succes met het klussen.

Nou, eisprong lijkt te zijn geweest, deze keer op CD 26 dus het wachten is weer begonnen.......
Hoe is het met iedereen?

Terug
Bovenaan