nieuwe moeders voor derde kindje, deel *??

Bobbian, wat heerlijk dat het allemaal achter de rug is en nog een zoon erbij... Gefeliciteerd en geniet ervan. Laat je lekker verwennen in de kraamtijd !

Groetjes José

Bobbian - gefeliciteerd! Geweldig meid!

Janneke - jij ook gefeliciteerd! Wat een fantastisch nieuws. Ik zit extra hard te duimen dat het goed blijft gaan. Blijf vertrouwen meisje!

Mamajo, fijn dat je er zo goed met je man over kan praten als je even een dipje hebt. Moed houden hoor, het komt vást goed!

Ben bij de gyn geweest en die zegt dat de beeb 3 weken voor loopt. Nou, ik hoop dat ik gauw ga bevallen, want inmiddels vind ik het wel welletjes. Ik kijk uit naar mijn meisje!

Meiden, allemaal succes, ik duim voor jullie!

Liefs, Tess

Bobbian - gefeliciteerd! Geweldig meid!

Janneke - jij ook gefeliciteerd! Wat een fantastisch nieuws. Ik zit extra hard te duimen dat het goed blijft gaan. Blijf vertrouwen meisje!

Mamajo, fijn dat je er zo goed met je man over kan praten als je even een dipje hebt. Moed houden hoor, het komt vást goed!

Ben bij de gyn geweest en die zegt dat de beeb 3 weken voor loopt. Nou, ik hoop dat ik gauw ga bevallen, want inmiddels vind ik het wel welletjes. Ik kijk uit naar mijn meisje!

Meiden, allemaal succes, ik duim voor jullie!

Liefs, Tess

Hé Bobian. Alles goed? Gaat het met Brannon?
En Janneke gaat het met jou ook allemaal goed? Ik hoop van wel.
Hier gaat alles zijn gangetje. Weinig nieuws onder de zon (welke zon)...
Bijna alweer moederdag. Mijn dochter kan het niet afwachten en zingt nu al 's ochtends haar liedje. Ik probeer niet te luisteren, maar ja.. Ze is zo enthousiast..
Tess, jij sterkte met de laatste loodjes!

gr José

Alles goed met iedereen?
Ook mijn jongens zijn druk met moederdag Jose, ze hebben allebei zorgvuldig hun cadeau verstopt! Erg lief.
Hier ook weinig nieuws, wacht nog steeds op een menstruatie of positieve test......sinds 20 febr niet meer ongesteld geweest. Heb wel al een aantal dagen wat gevoelige borsten, vaak zeurderige en menstruatieachtige buikpijn en last van mijn liezen dus misschien zit er wat aan te komen maar tot nu toe nog niks. Nou ja, er zit weinig anders op dan doorgaan met wachten...........

Hier alles goed, mijn man is lekker thuis nu en heeft er al weer bijna de eerste week vakantie op zitten nog een week te gaan.
Hij slaapt al een week lang heel lief op het bed beneden die nog in de kamer staat en dan ligt Brannon ook de hele nacht beneden in de box te slapen zodat ik lekker de hele nacht kan slapen, mijn man doet dus alle voedingen s'nachts
Hoera voor de flesvoeding haha.
Maar goed vanmorgen kwam hij mij halen om 5.15 om de fles te geven omdat hij het zat was, nou prima toch.
Tess nu wordt het voor jou ook spannend,
Jose leuk dat je dochters zo bezig zijn met moederdag.
Balen Linda dat je eigelijk niet weet waar je aan toe bent nu je menstruatie zolang weg blijft.
Kan je via de huisarts geen pilletje krijgen die het opwekt??

Nou ik kan melden dat ik na 76 dagen eindelijk ongesteld ben geworden!!!! Ik word er bijna blij van...eindelijk kunnen we weer een ronde verder. Ik ben twee weken geleden begonnen met Etos zwanger worden capsules in de hoop dat dit een gunstige invloed heeft op mijn cyclus en ga denk ik het advies van mijn huisarts ook maar opvolgen en beginnen met temperaturen al moet ik toegeven dat ik het wel een heel gedoe vind maar het is het proberen waard.

Bobbian wel lekker dat je aan je nachtrust komt dat is wel zo fijn met een kleintje en je moet ook nog herstellen van de bevalling. Ik heb ook beide keren flesvoeding gegeven...heerlijk dat je het dan ook een keer kan uitbesteden en ook leuk voor de papa en de oma's en tantes enz. Bij mij lukte bij de eerste de borstvoeding niet en bij de tweede had ik geen zin in weer die ellende en heb ik het niet eens geprobeerd.

Tess, succes met de laatste loodjes...

En ik ga eindelijk op naar de volgende ronde!!!

Het forum werkt blijkbaar ook weer want mijn berichten worden nu steeds maar 1 keer geplaatst.....zul je zien dat het nu wel mis gaat hahaha

Heerlijk Linda, dat het eindelijk weer zover is. Kan me voorstellen dat je ook wel weer blij bent. Weet je tenminste waar je aan toe bent. Ik heb toen ik voor de eerste keer zwanger was ook getemperatuurd, maar na 3 maanden was ik het inderdaad zat, en zonder resultaat. Ik zag ook amper een verhoging, dus ja.. Maar goed ondertussen weet ik wel dat ik zwanger kan worden, na 4x . Nog één keer en dan klaar, heerlijk. Het begint nu toch echt wel weer te kriebelen. Ongeveer afgelopen woensdag zal ik mijn ei wel hebben gehad. We hebben wel geklust, maar zonder het idee van het moet. Dus we zien wel.

En heerlijk zo'n man die 's nachts alles uit handen neemt. Ik had ook niet te klagen hoor, maar dit is wel heel luxe!

Ik hoop dat het met Janneke allemaal goed gaat, tijd niets meer gehoord..

Iedereen fijne moederdag.

Groetjes José

Terug
Bovenaan