nieuwe moeders voor derde kindje, deel *??

Jose, begrijpelijk dat je even in een dipje raakt, fijn dat je je gevoel met je man kunt delen. Hopelijk mag je droom van een goede zwangerschap en een gezond kindje snel uitkomen! Ook al heb je al twee kindjes, als je zo graag nog een kindje zou willen krijgen kan dat niet snel genoeg gebeuren!

Dames die bijna mogen bevallen....veel succes en hopelijk mag het allemaal voorspoedig gaan.

Hier ook eventjes een klein dipje maar om een heel andere reden....mijn opa is afgelopen donderdag na een kort ziekbed overleden en gistermiddag was de crematie. "s Avonds zijn mijn ouders, mijn zusje en ik samen in zijn huisje geweest om wat spulletjes uit te zoeken. Dat was erg moeilijk. Zo vreemd om in zijn huisje te zijn en hij is er niet terwijl zijn klompen en pantoffels bij de deur staan en zijn jas gewoon aan de kapstok hangt. En vooral zo vreemd om zijn spulletjes uit te zoeken....Alles komt op mijn ouders neer dus voor hen is het extra moeilijk. Mijn opa was geen gemakkelijke man maar toch is het moeilijk te geloven dat hij er niet meer is. Tja, ik kon er goed mee omgaan maar toen ik zag dat mijn vader het te kwaad kreeg sprongen mij de tranen ook in de ogen. Het is zijn vader. Ik heb nu geen grootouders meer dus dat maakt het ook moeilijk. Maar het kost even tijd om het een plaatsje te geven, vooral voor mijn vader. Erg dubbel gevoel, wij hebben de wens een nieuw leventje te mogen krijgen en het leven van mijn opa is voorbij.....

Hey meiden,

Tess, leuk om wat van je te horen............. en wat gaat dat snel he!
Bobbiaan; ik duim voor je!
Linda, sterkte met je opa
Ruca, nog eventjes!
Mamajo, je mag gerust een keer klagen hoor, en ik snap je wel...........

Maar ik heb goed nieuws, ik ben weer zwanger!
Ben al bij de HA geweest voor een bloedtest, en het ziet er allemaal goed uit, al is het nog wel pril.
Maar het progesteron wat de vrucht vast moet houden is erg hoog en dat was een heel goed teken!
Dus duim voor ons dat het nu aub goed blijft gaan!
Want daar ben ik wel bang voor..................dat het WEER misgaat, maar ik moet het positieve ervan in zien

Groetjes

Hey meiden,

Tess, leuk om wat van je te horen............. en wat gaat dat snel he!
Bobbiaan; ik duim voor je!
Linda, sterkte met je opa
Ruca, nog eventjes!
Mamajo, je mag gerust een keer klagen hoor, en ik snap je wel...........

Maar ik heb goed nieuws, ik ben weer zwanger!
Ben al bij de HA geweest voor een bloedtest, en het ziet er allemaal goed uit, al is het nog wel pril.
Maar het progesteron wat de vrucht vast moet houden is erg hoog en dat was een heel goed teken!
Dus duim voor ons dat het nu aub goed blijft gaan!
Want daar ben ik wel bang voor..................dat het WEER misgaat, maar ik moet het positieve ervan in zien

Groetjes

Jannetje, wat een goed nieuws zeg! Hopelijk mag het deze keer wel goed gaan. Heel begrijpelijk dat je bang bent dat het weer mis gaat.....duim voor je dat het goed blijft gaan. Gefeliciteerd!!

Jannetje, wat een goed nieuws zeg! Hopelijk mag het deze keer wel goed gaan. Heel begrijpelijk dat je bang bent dat het weer mis gaat.....duim voor je dat het goed blijft gaan. Gefeliciteerd!!

Wat ontzettend fijn voor je Janneke.
Hier nog niets maar er rommelt wel van alles.
Ik hoop dat het doorzet de krampen die ik momenteel voel.

Wat ontzettend fijn voor je Janneke.
Hier nog niets maar er rommelt wel van alles.
Ik hoop dat het doorzet de krampen die ik momenteel voel.

Hé Janneke, wat leuk voor jullie. Ik was wel verbaasd, wat enorm snel! Maar ik gun het jullie van harte. Hopelijk blijft het allemaal goed gaan. Geniet ervan.

Linda gecondoleerd met je opa. Het zal idd wel vreemd zijn.
Bobbian wie weet zet het wel door. Succes

gr. José

Terug
Bovenaan