Nieuwe PCOS'ers (jan. 2017)

@Annenas, geef je lichaam ook de tijd om zeker 6 maanden te ontpillen. Dat is wat de meeste artsen je ook zullen gaan adviseren. Als je klachten krijgt is het natuurlijk anders. Zie het voor nu positief: je hebt een eisprong gevonden! Nu moet je lichaam alle hormonen weer resetten en op de juiste dagen plaatsen haha. Hopelijk heb je snel meer regelmaat en anders idd even naar de huisarts.

@Zonnetje, op welke dag zit je nu? Al iets gevonden? :)

@Parijs, gelukkig is dat allemaal okidoki. Lijkt me nog lastiger als het wel aan de man ligt. Mijn man gaat as donderdag inleveren en hoop ook op goed nieuws voor hem :)
 
KLA - Nog steeds geen eisprong gevonden, geeft nog steeds alleen vruchtbare periode aan. Heb er niet heel veel vertrouwen in dat ik hem nog ga vinden deze maand. Maar ik heb nog 4 testen dus die maak ik gewoon op en dan zie ik het wel. Kan natuurlijk ook zijn dat ik de eisprong al gehad heb maar dat het hormoon te laag was om het aan te kunnen geven. Dan ben ik nu voor niks aan het testen. Of ik heb misschien zelfs helemaal geen eisprong. Word gek van die onduidelijkheid.

 
Kla, jij brengt je advies beter dan de huisarts die ik zojuist sprak. Die doet er ook nog eens zes maanden bij op. Mag op z'n vroegst over zes maanden bij haar terug komen 'volgens protocol'. Ik ben wel even klaar met huisartsen. Een wondermiddel had ik niet verwacht, maar dit ook niet. Ik zal het 'los gaan laten, niet meer testen en er even niet aan denken'. Werelds advies weer..
 
@Kla, ja ben inderdaad erg blij dat met hem alles helemaal oke is. Spannend dat jouw man ook even getest is. Hopelijk zit dat bij hem ook helemaal goed:)

@zonnetje90, al een positive ovulatietest gehad de afgelopen dagen? Hoop het zo voor je.

ik ben nog steeds niet ongesteld geworden, vind het zo gek. Zit al 23 dagen na ei en mijn temperatuur blijft hoog. Ga van het weekend nog maar even testen en anders wacht ik mijn eerste afspraak bij de gynocoloog 27 januari gewoon even af wat zij er van zegt.
 
Ananas, heb je wel eens nagedacht aan accupunctuur? Ik heb veel verhalen gehoord/gelezen dat dit kan helpen bij je cyclus.
 
Nee uiteindelijk niet gevonden. De testen bleven aangeven vruchtbare periode dus ben er mee gestopt. Heb er nog 1 bewaard die ga ik over een aantal dagen doen en als die dan nog steeds vruchtbaar aangeeft dan klopt er helemaal niks van. Maar kan natuurlijk ook dat ik wel een eisprong heb gehad maar dat die het niet heeft aangegeven. Heel veel vrouwen hebben hun piek niet gevonden met die test maar zijn uiteindelijk toch zwanger geworden. Ik wacht het maar even af.

Hoop voor jou dat je snel duidelijkheid krijgt. Die onduidelijkheid is ook heel vervelend toch?
 
Ah dat is irritant zeg, heb je al eens proberen te temperaturen? Ik vind dat zelf een stuk duidelijker dan ovulatietesten.

ik heb vanmorgen getest en zag een heeel dun streepje, dus weet niet zogoed of ik nou zwanger ben of niet. Na zo veel dagen zou die toch moeten knallen?

 
Nou in principe is een streepje een streepje toch! Dus ik denk dat we je dan mogen feliciteren hoor! Zou gewoon over een paar dagen nogmaals testen maar denk dat het dan goed moet zitten! Dus gefeliciteerd dan maar!!
 
Terug
Bovenaan