@Annenas, bah zeg! Vreselijk die huisartsen. Ik had inderdaad ook gehoord over acupunctuur, misschien het proberen waard? Hoop heel erg dat het gewoon snel gaat komen, vind indd een half jaar ook best wel lang.
@Zonnetje, balen! Ik had dus precies hetzelfde met die ovulatietesten. Vond ze echt heel verwarrend. Al iets duidelijk?
ik zal even vertellen hoe ik momenteel zit. Sinds vorige week vrijdag de afspraaj bij de gynaecoloog heb ik alles even losgelaten. Was er toch best wel van van slag, de gyn. Vertelde ook dat een spontane eisprong waarschijnlijk niet zou voorkomen gezien mijn echo. Maandagavond liep ik krom van de buikpijn, op aandringen van mijn man toch een ovulatietest gedaan dinsdagochten; positief! (Clearblue en dipstick). Dinsdagavond de streepjes het donkerst en woensdagochtend lichter, woensdagavond weg. Dus toch een spontane eisprong! Wat was ik blij! Als ik reken is 2 weken na mijn eisprong (de dag dat je een zwangerschapstest kunt doen heb ik altijd begrepen) precies dag 40. Dag 40 is voor mij het overlegmoment om wel of niet medicatie te gaan gebruiken om de menstruatie op te wekken. Ik hoop zo dat dat niet nodig gaat zijn!