nieuwe programma van de ncrv "babyboom" wat vinden jullie.....?

A

Anoniem

Guest
Ik heb best wel wat moeite met het programma, merk ik.
Natuurlijk het geluk van een stel dat ze zwanger zijn, is mooi te zien maar duidelijk is dat het programma ook de andere kant wil laten zien......

Ik vind het moeilijk het verdriet, de teleurstelling en de pijn te zien.
En ook omdat ik dit van dichtbij meegemaakt heb. Iedere maand luchtig proberen te vragen 'en..?', nou ja, ik voel mij wel wat een gluurder en ik kijk dus niet.

Wat vinden jullie??

En voor de "buitenlanders"; het is een programma dat 100 stellen volgt dat probeert (op alle mogelijke manieren) om zwanger te worden en testen allemaal tegelijkertijd. je snapt wel dat het grootste percentage in het programma NIET positief test en sommige testen thuis, geloof ik, en die mensen hebben natuurlijk meteen de camera op hun snufferd.

Groetjes Renske

Ik zette net de tv aan en het is er nu op,was ook wel benieuwd wat jullie ervan vonden.
Idd heel verdrietig sommige sitaties.dan bedenk ik me wel dat wij geluk hebben gehad en ik heel blij mag zijn met mijn dochter.
Ik vindt het ook nogal ver gaan om op tv zo iets persoonlijks te laten zien,aan de andere kant zo kunnen mensen ook zien dat het niet altijd zo gemakkelijk gaat en wat een verdriet het met zich meebrengt....
Het geluk van die mensen is mooi om te zien..maar ik zou dit zelf nooit zo doen...
je deelt je geheimpje met heel nederland en als het niet goed gaat deel je ook je verdriet.
groetjes piewie,mv Mila

Ik heb er ook net naar zitten kijken en flink zitten janken toen dat ene stel te horen kreeg bij de echo dat het hartje niet klopte!

Ik wil de stellen wel blijven volgen denk ik.

Groetjes, Marieke

Ik wil op de site van babyboom kijken, maar dat zijn er meer aan het doen, desite ligt plat!

haha site plat. Ik geloof best dat het populair is. Ik vind het te confronterend, iemands verdriet. Die vrouw die bij de echo zag dat het hartje niet klopte, haar spanning kwam gewoon door de tv heen..... nee niet mijn   "cup of tea" doe dan maar Jan Smit bij de Tros, gaat lekker nergens over haha

groetjes Renske

Gisteren heb ik hier nog even op ingehaakt nav een opmerking van Fonske (in de topic van Daanrooslinde - mening gevraagd). Onderstaand mijn reactie van gisteren op dit programma:

En Fonske, dat programma heet babyboom en is al begonnen.......... Ik wil hier niemand mee voor het hoofd stoten, maar ik vind het echt heel erg om naar te kijken. Een soort van plaatsvervangende schaamte...... Wát bezielt mensen om publiekelijk op tv dit soort dingen te doen. En dan gaat het echt van zwangerschapstesten en plein public, tot het laten doen van een zaadtest. Na 1x heb ik het wel gezien, nog los van het feit dat ik het valse sentiment van Caroline Tensen al helemaal niet trek.................

Zo dat is eruit haha.

Groetjes
Susan

Hee Susan, sorry niet gelezen.
Plaatsvervangende schaamte is een term die ik ook wel plaats bij dit programma.
Ben ook geen fan van CT maar ok, iemand moet het doen.

Zo en ga nu die mafketel van een Derek eens bekijken waar daar heeft iedereen het ook over (weet je ook meteen wat ik daar van vind).

Nee hoor, zo naar bed ben zelf ook nog niet fit en de dames ook niet en ik verwacht ook geen rustige nacht (vrouwelijke intuïtie haha) en morgen nog wat werken, tja heb wat slaap nodig dan......

Fijne avond!
Renske

Maar zo bedoelde ik het niet hoor, ik had gewoon geen zin om het nog een keer te typen haha.

Mijn schoonmoeder is hier nu (zij past morgen op de kinderen) en zij kijkt graag naar dit soort programma's. Zoals je ziet (ik zit alweer hier...) kan ik mij al helemaal niet concentreren op die meneer met dat vreemde accent. Het gaat dus volledig aan me voorbij haha.

Sterkte met de meisjes en niet ziek worden hoor!
Slaap lekker
Liefs
Susan

Terug
Bovenaan