nieuwe programma van de ncrv "babyboom" wat vinden jullie.....?

Ook ik vind het wel leuk maar ook om een andere reden.
Wij zijn met Jente bij een opname geweest en hij is toen ook gefilmd. Wij wachten dus af of dat nog uitgezonden gaat worden.

Verder vind ik het programma wel goed. De stellen kiezen er zelf voor om mee te doen, ook de stellen die al heel lang bezig zijn.
Ik vind dat het alle kanten van het echte leven goed belicht. Hoe moeilijk het kan gaan maar ook juist hoe makkelijk. Veel herkenning denk ik.

Hoe gelukkig ik me zelf prijs, we hadden net te horen gekregen dat het wel eens erg lang kon gaan duren bij ons en we de malle molen in moesten, toen ik een weekje later zwanger bleek te zijn. Juist naast dit programma, realiseer ik me hoe gelukkig ik nu ben.

Groetjes Fennie en Jente

Hoi Fennie,

hoe was je ervaring bij het programma van Derek??? Is er iets gezegd waar je wat aan hebt want als het uitgezonden wordt dan is er met jullie gesproken toch??

Ben je dan niet bang dat je dingen hoort die je niet wilt weten of ben ik nu zo'n struisvogel.
Nou ja, ik moet eerlijk zeggen dat ik het wel dapper vind, je zoekt wel de confrontatie op.... zie stel mijn mening wel weer bij. Dat vind ik dus zo waardevol. Door de reacties en verhalen krijg je andere inzichten...

Thankx
Liefs Renske

Hai Renske,

Wij hebben zelf niet echt mee gedaan hoor met het programma.
Ze hadden baby's nodig voor een aantal quis vragen. Zo moest ik met Jente op lopen, samen met een andere vrouw met kindje en toen werd de vraag aan de honderd stellen gesteld wie het jongetje was, van deze 2 kids.
Verder was er bijvoorbeeld een vraag bij een kindje van kan ze al kruipen?
Gewoon humoristishe vragen en wij wilde daar best aan mee werken zolang Jente het leuk vond. Nou heeft Jente geen kik gegeven en keek zijn ogen uit en was het voor ons (mijn man was ook mee) erg grappig op zulke omnamens van dicht bij mee te maken.
Ik heb dus alleen geen idee of deze vragen ook nog echt uitgezonden worden.

Verder weet ik niet wat je bedoeld met dat van Derek?

Meer uit wat ikzelf gezien heb van het programma vind ik het wel erg leuk om naar te kijken. Niemand wordt tot iets verplicht en ze hadden zelf de keuze om lief en leed te delen met heel Nederland.

Groetjes Fennie en Jente

Terug
Bovenaan