nieuwe programma van de ncrv "babyboom" wat vinden jullie.....?

hoi hoi,

Ik vind dit wel echt een leuk/ fijn programma...Verheug me ook echt om savonds hier de tv voor aan te zetten...Simpelweg omdat het de realiteit is...Ik ben ook niet zomaar zwanger geraakt en vind het ontzettend knap dat ze dit op tv willen laten zien..dit zou ik inderdaad ook NOOIT doen..Maar ook ik wil dit echt volgen...Jank me de tranen uit mijn hoofd...

Tja en die derek van Babys wil is wet...heb ik net voor de 2e keer gezien ..Maar ik vind het echt ongeloofelijk!!Ik weet niet goed wat ik hier van vind ..maar ik kijk er graag naar...

Liefs lonneke

Ik heb het één keer gezien, maar ik vond het eigenlijk wel interessant. Heel herkenbaar allemaal. Al die behandelingen hebben wij ook meegemaakt en ik weet zó goed hoe de stellen zich voelen...
Maar, ik zou nooit maar dan ook nooit zelf meewerken aan zo'n programma! Dat is echt iets van onszelf en daar hoeft heel Nederland niet van mee te genieten.
Maar nogmaals: wel leuk om naar te kijken, want zo als het wordt uitgezonden, zo gaat het ook echt!

Groetjes van Cissy

Ik heb nu 1,5 aflevering ervan gezien. En het drukt me wel op de feiten zeg.Hoe niet van zelfssprekend het is om een kindje te krijgen en wat er nog allemaal mis kan gaan. Ik voel ook plaatsvervangende schaamte maar dan meer omdat ik voor mijn gevoel in hnun huiskamer sta op zo'n intiem moment als een test of het krijgen van een tel voor de uitslag. Dat ik dan bijna het idee heb van wat doe ik hier.....zouden ze mij zien??Gesnapt!! Dat soort idee alsof je ze bespioneerd.
Wat ik weer wel goed vind is de informatie die ze geven en de onderzoekjes. Snap ook niet altijd dat ze er aan mee willen werken maar daar zullen ze wel voor getekend hebben. Maar je krijgt op die manier wel een beeld van hoe het eigenlijk gestelt is met....de vruchtbaarheid, de kans op zwangerschap als je te dik of te dun bent en het gevolg van bepaald ondergoed. Dat vind ik wel interessant ze hebben een vrij grote groep en ook wel met verschillende type mensen. Dus wieweet wel een heel reeel beeld van hoe het met de rest van Nederland gesteld is.

Hoi Lonneke en Cissy,

ik begrijp dat dit jullie aanspreekt. Jullie belichten de andere kant van het verhaal "zwanger worden".
Ik blijf mij een gluurder voelen maar dit zijn wel "lotgenoten" voor jullie. Zij maken hetzelfde mee. Ook goed om te weten dat het echt zo gaat......

Groetjes Renske

De eerste aflevering heb ik gezien maar ik kan het niet uit mijn hoofd zetten dat de makers wel doelgericht te werk gaan. Ik bedoel dat als je een programma over zwanger-worden wilt maken en dan niet alleen de succesverhalen wilt hebben (want dan wordt je programma saai). Dan neem je een statistisch gezien gunstig aantal (100 dus). Weet je zeker dat er van alles “mis” zal gaan. En de kijker ook, daar kan je op wachten. Nou dat vind ik vervelend aan het concept. Het is zo gemaakt. Blijkt al wanneer CT vraagt aan een lesbies stel hoe vaak ze sexen voor een baby... need I say more?

Daarnaast kan ik dit soort programma’s niet kijken zonder vreselijk emotioneel te worden en daar heb ik ook niet altijd zin in. Maar het was wel heel interessant. Je steekt er echt wel iets van op en geeft je een heel intiem kijkje in de situaties die niet volgens het traditionele boekje gaan.

Dit is ook niet zo mijn programma. Heb 1x een herhaling gezien overdag ervan tijdens het strijken en nee.. gewoon niet mijn ding. Maar om jezelf nu een gluurder te noemen?? Ik bedoel, die mensen hebben zich zelf opgegeven en ze kennen tot op zekere hoogte de gevolgen wel een beetje. Het klinkt misschien stom en zo is het niet bedoeld maar als een stel al 4 jaar niet zwanger raakt en die gaat meedoen aan zo'n programma, dan heb je veel kans dat je weer teleurgesteld word.
Ik zou ook nooit aan zo'n programma meedoen. Niks voor mij.

Hihi de baby fluisteraar kijk ik wel ooit. Manlief vind het niks en bij ons op de zaak werkt een vrouwtje die deze dingen echt super vind en ook overal in geloofd. Dus manlief krijgt dit op het werk ook weer allemaal te horen. Ik vind dit programma erg...... raar. Maar wel fascinerend. Al zou ik hier zelf ook niet aan meedoen.
Lijkt me wel raar als je ineens van die Derek hoort dat je man je wou verlaten en dat daarom je baby zo reageerd, jakkie. Zou me wel onzeker maken.

Groetjes Kirsten

Hai!!!

Ik had over dit programma gehoord, had het zelf niet eerder gezien. Dus toen ik dit topic zag ben ik ff gaan kijken op uitzendinggemist.nl
Heb de aflevering van gister gezien.
Ikzelf zou nooit aan zo'n programma mee doen en ik snap ook niet zo goed wat je beweegredenen zijn om het wel te doen...maar goed dat iedereen zijn eigen mening daarin heeft.
Ik leef wel wel heel erg mee met die stellen, zeker als er dan wat mis gaat, zoals bij dat stel waar geen hartje te zien was. Lijkt me zo erg!
Ben ook geen CT fan, vind haar manier van presenteren niet zo.

Maar ja het doel is bereikt, heel nederland heeft het er over en volgens mij is het ook wel een goed bekeken programma.

liefs jen mv mike

Aan de ene kant vind ik het wel interessant om naar te kijken maar aan de andere kant...
Ik snap niet dat mensen hier aan mee willen doen.
Ik vind het nogal wat hoor om je hele privé leven zo bloot te stellen aan het hele nederlandse volk.
Met vragen zoals;'hoe vaak hebben jullie sex' e.d.vind ik het toch wel een tikkeltje genant.
En dan de heren die met een potje onder de arm even een kamertje in moeten om te 'produceren',tja,ieder zijn ding maar niet voor ons hoor.
Groetjes Tanja.

Terug
Bovenaan