nieuwe ronde nieuwe kansen......

Hey iedereen,

Had gister mijn NOD. Met een gemiddelde (van mij) cylcus had zaterdag mijn NOD geweest, maar ik heb gerekend met de langste cyclus van de afgelopen 6 maanden (31 dagen) -> gister dus.

Vanaf zaterdag spanning en gister de hele dag nog niets en dus hoop.

Een uur geleden werd ik wakker en moest naar het toilet en nog steeds niet.

Toen ik weer in bed ging liggen voelde het of ik in mijn broek plaste. Weer op het toilet aangekomen redelijk wat bloed en nu verschrikkelijke krampen.
Ik kan niet eens rechtop lopen, stil zitten en stil liggen.

Normaal heb ik bijna geen last van mijn menustratie, maar dit voelt verschrikkelijk. Nou ja....tante ongi heeft me nu heel duidelijk laten weten dat het niet gelukt is en alle twijfel en hoop zijn weg.

Ben blij met de zekerheid, maar ook teleurgesteld.

jullie meer succes!

groetjes

Lees nu mijn eigen berichtje terug!
Wel een beetje depri eigenlijk!

Wel lekker zo'n forum: ik heb even lekker van me afgeschreven en hopelijk kan iemand anders lezen dat ze niet de enige is..........

@joy82 dankje voor je berichtje. hoe staat het ervoor bij jou?

Haha nee hoor zo, voelde je je toch gewoon? Ik ken de teleurstelling, niet zo hele erg lang gelukkig maar ook "al" 5 cyclussen. Idd wat je zegt, blij met de zekerheid maar je had natuurlijk liever anders gezien! Ik deed het ook hoor als ik weer ongi was geworden, even een ik-baal-enorm berichtje plaatsen! Ik zit nog steeds te wachten, vandaag dag 32......ben nu officieel 1 dag overtijd omdat ik na het stoppen van de anticonceptie 1x een cyclus heb gehad van 31 dagen. Verder altijd keurig 28 of 29 dagen. Dus ja, wachten!! Maar als ik nou toch niet zwanger ben, laat dan die ongi maar komen dan kunnen we weer verder!!!

hoi Sacha
Jammer meid, na al dat lange wachten toch nog niet! Maar ja jij hebt wel de zekerheid..
Ik heb maandag nog een positieve test in mijn handen en nu had ik gisteravond ineens wat bloedverlies!
Ik weet nu niet wat er zal gaan gebeuren, mijn gevoel is dubbel. Afwachten maar!
Enh anders gaan we met zn allen weer voor de volgende ronde!
Heerlijk he lekker van je afschrijven in zo n forum!

Succes!
Gr Sola

@Joy82 thanks voor je berichtje! Doet me goed dat ik niet de enige ben die zo lekker kan balen af en toe.

@Sola Ishet bloeden alweer gestopt? en had je ook pijn bij het bloeden? laat je even weten hoe het afloopt?

groetjes C

Hoi C
Nee het bloeden is nog niet gestopt helaas, maar lief dat je zo meeleeft!
Ik ben bang dat het vruchtje niet meer leeft, maar ja hoe weet je dat he?
Hoe weet je dat het echt een miskraam is? Hoeveel bloedverlies heb je dan?
Misschien moet ik het even op het forum vragen..
Hou je op de hoogte!
Bij jou je last van je menstruatie alweer wat minder?
Ga je de volgende periode ovulatietesten gebruiken?
Spannend!
Gr L

Yep we hebben besloten volgende maand CB digitaal te gebruiken.
Ik verwacht geen wonderen, maar het lijkt me wel handig om niet gewoon maar wat te rekenen/gokken...

Verlies veel bloed en stolsels (meer dan anders)maar heb geen buikkrampen meer.

succes!

Terug
Bovenaan