Hey iedereen,
Had gister mijn NOD. Met een gemiddelde (van mij) cylcus had zaterdag mijn NOD geweest, maar ik heb gerekend met de langste cyclus van de afgelopen 6 maanden (31 dagen) -> gister dus.
Vanaf zaterdag spanning en gister de hele dag nog niets en dus hoop.
Een uur geleden werd ik wakker en moest naar het toilet en nog steeds niet.
Toen ik weer in bed ging liggen voelde het of ik in mijn broek plaste. Weer op het toilet aangekomen redelijk wat bloed en nu verschrikkelijke krampen.
Ik kan niet eens rechtop lopen, stil zitten en stil liggen.
Normaal heb ik bijna geen last van mijn menustratie, maar dit voelt verschrikkelijk. Nou ja....tante ongi heeft me nu heel duidelijk laten weten dat het niet gelukt is en alle twijfel en hoop zijn weg.
Ben blij met de zekerheid, maar ook teleurgesteld.
jullie meer succes!
groetjes
Had gister mijn NOD. Met een gemiddelde (van mij) cylcus had zaterdag mijn NOD geweest, maar ik heb gerekend met de langste cyclus van de afgelopen 6 maanden (31 dagen) -> gister dus.
Vanaf zaterdag spanning en gister de hele dag nog niets en dus hoop.
Een uur geleden werd ik wakker en moest naar het toilet en nog steeds niet.
Toen ik weer in bed ging liggen voelde het of ik in mijn broek plaste. Weer op het toilet aangekomen redelijk wat bloed en nu verschrikkelijke krampen.
Ik kan niet eens rechtop lopen, stil zitten en stil liggen.
Normaal heb ik bijna geen last van mijn menustratie, maar dit voelt verschrikkelijk. Nou ja....tante ongi heeft me nu heel duidelijk laten weten dat het niet gelukt is en alle twijfel en hoop zijn weg.
Ben blij met de zekerheid, maar ook teleurgesteld.
jullie meer succes!
groetjes