nieuwe ronde nieuwe kansen......

He Sas
Bedankt voor je berichtje! Ik voel me een beetje dubbel..Aan de ene kant denk ik dat ik me nog gewoon zwanger voel, vond het zo weinig bloedverlies en dan moet je toch heviger bloeden en ook stolsels verliezen en voor een ongi vind ik het zelfs ook te weinig.. maar ja aan de andere kant moet ik het ook maar gewoon accepteren en door gaan voor de volgende kans!
Hoe lang is jou cyclus? Kunnen we samen (en met de andere natuurlijk) weer naar onze volgende nod dag toe leven..
Ga maar weer nieuwe ovulatietesten kopen! Duur grapje he?
He Marjan voor jou nu spannende uren! Jeetje ik weet nog hoe zenuwachtig ik was.. je denkt vanalles te voelen he? Ik had gewoon buikpijn toen van de zenuwen hihi
Succes en wel gauw laten weten he?

Fijn weekend allemaal! Ik heb morgen een feestje en mag nu wel lekker wijntjes drinken hihi
Toch nog een voordeel!!!

Hey Sola,

Drink inderdaad maar weer even lekker een wijntje!
Ik probeer de dagen voor het volgende ei ook even lekker te ontstressen...straks weer genoeg zenuwen.
mijn cyclus is 31/32 dagen dus de volgende NOD is 23/24 oktober.
Ik ga vanaf 4 okt ovutesten. Ze zijn duur maar dat is een baby ook dus kunnen we vast wensen aan de financien
En jij?
Als Marjan morgen getest heeft starten we gewoon weer een nieuwe 'NOD dag' dan kunnen we weer verder kletsen.

groetjes Sas

Goed plan! Anders staan we straks op bladzijde 25!
Mijn cyclus is ook ongeveer 31.. ik ga maar rekenen vanaf afgelopen woensdag denk ik, weet niet of dit mijn ongi was maar ik zie het wel..
Vind het ook wel leuk steeds die testjes doen!
Ja idd kunnen we alvast wennen aan al die extra uitgaven hihi
en maar veel en hard werken voor de afleiding oh ja en genieten en wijntjes drinken hihi

Tot gauw Gr L

Hoi Sola,

Ik las je berichtje dat je een negatieve test had. Ik wou even zeggen dat ik dat ook had vorige week. Ik heb toen een andere test gedaan en toen stond er geen streepje! Ik schrok me rot! Ik wist zeker dat ik zwanger was. Nu deed ik het de volgende morgen weer met de vroege test van Predictor en jahoor... toch wel een streepje! Dus je kan ook even wachten en later nog een test doen. Want ik had waarschijnlijk toen nog te weinig hormonen in mijn lichaam aangemaakt. En toen dan bloedverlies wat ik had... maar nog steeds zwanger! Dus hopelijk valt het toch mee voor je! En als je een klein beetje bloedverlies had, net als ik, hoeft dat echt geen miskraam te betekenen...
Ik ben benieuwd.. Succes en sterkte!
Groetjes en een fijn weekend!

He lauw
Bedankt voor je reactie maar heb nog 1 laatste test gedaan vandaag en echt negatief!
Helaas maar kan het nu wel echt afsluiten!
Op naar de volgende ronde dus!
Vandaag lekker naar de kapper geweest om mezelf te verwennen en vanavond lekker feesten met een heerlijk wijntje...
Maar lief dat je aan me denkt!

Gr Sola

Terug
Bovenaan