nieuwe voorstelronde

A

Anoniem

Guest
hallo mammas

misschien is het een idee om elkaar weer eens voor te stellen.

ik ben trotse mamma van de geweldigste baby van de wereld.
Noa heaven, hij is nu 9 maanden.
Ik werk parttime als activiteitenbegeleider.
en ik studeer SPH.
Verder woon ik samen met de geweldigste man van de wereld
en gaan we binnenkort trouwen.

hebben jullie nog vragen stel ze gerust

groetjes

Ik ben Mienetje (mijn echte naam staat wel op het andere forum, maar aangezien het hier openbaar is, hier maar even niet),
29 jaar,
mama van 2 knulletjes, Ilyas van 19 januari 2007 en van Younes, 23 juni 2005.
2 jaar getrouwd, al 10 jaar samen.  
werk 28 uur per week bij een gemeente.

groetjes,
Mienetje

Hoi,

ik ben kiki (30 jaar), moeder van Iris (2,5 jaar) en Stijn (6 maanden). Ik ben nu thuisblijfmoeder, maar heb 7 jaar in het basisonderwijs als leerkracht gewerkt!

groetjes,
Kiki

Dag Heaven, gefeliciteerd zou ik zo zeggen, maak er dan ook maar de beste bruiloft ter wereld van, hahaha! Maar wat is je echte naam?
Groeten, Marieke

dat valt te hopen inderdaad dat het de beste bruiloft wordt
nou hier is de onthulling......

mijn echte naam is kim

en wie ben jij dan donq

Volgens mij zijn we allemaal mama van he geweldigste kindje. En hoe waar dat ook is, dat heeft weinig onderscheidend vermogen, want dan zijn we allemaal dezelfde mama.

Dus ik ben de mama van het aller-allergeweldigste kindje. Hij heet Berend. Ik heet Janneke. Berend is 7,5 maand oud, ik ben 30. Berend heeft een hele lieve papa die verder graag anoniem blijft. We wonen in Groningen maar willen verhuizen naar omgeving Zwolle / Deventer.

En we zijn nog niet bezig voor een 2e.  Een 2e zou heel leuk zijn, geweldig zelfs, maar ik durf het nog even niet aan.  

hoi

ik ben riana, 30 jaar, getrouwd met remco al 8 jaar
mama van isabelle 16 april 2004
en mama van jens   1 febr 2007
ik woon in een klein plaatsje onder utrecht
werken doe ik niet meer

groetjes riana

...........ik ben op twee forums en hier al een tijdje maar nog een keer voorstellen kan nooit kwaad.......dus vooruit maar nog een keer:

Marieke, 36 jaar, mama van Benjamin 8 maanden, woon in de zomer in zutphen en winter in de franse alpen. In de winter werk ik veel en nu nauwelijks, dat is even wennen vandaar dat ik veel op het forum ben te vinden (en een kleine internet verslaving aan het ontwikkelen ben).........., ik denk wel dat Benjamin ook het leukste kind ter wereld is maar ja weet dat nu niet meer zeker ........
Papa van benjamin is Jeroen, lekkere vent die samen met mij een skischool heeft in de bergen. Dus kijk op www.ski-university.com als je enigszins ambities in die richting hebt.

Ik denk na over wonen hier of daar definiief, want waar gaat Benjamin uiteindelijk naar school? iemand ervaringen in het buitenland met kind?

Verder ga ik dadelijk voor het eerst van mijn leven appelmoes maken van mijn paar appeltjes uit de tuin, zijn er nog tips?

Goetjes Marieke

Terug
Bovenaan