nieuwe voorstelronde

A

Anoniem

Guest
hallo mammas

misschien is het een idee om elkaar weer eens voor te stellen.

ik ben trotse mamma van de geweldigste baby van de wereld.
Noa heaven, hij is nu 9 maanden.
Ik werk parttime als activiteitenbegeleider.
en ik studeer SPH.
Verder woon ik samen met de geweldigste man van de wereld
en gaan we binnenkort trouwen.

hebben jullie nog vragen stel ze gerust

groetjes

Ik ben Mienetje (mijn echte naam staat wel op het andere forum, maar aangezien het hier openbaar is, hier maar even niet),
29 jaar,
mama van 2 knulletjes, Ilyas van 19 januari 2007 en van Younes, 23 juni 2005.
2 jaar getrouwd, al 10 jaar samen.  
werk 28 uur per week bij een gemeente.

groetjes,
Mienetje

Hoi,

ik ben kiki (30 jaar), moeder van Iris (2,5 jaar) en Stijn (6 maanden). Ik ben nu thuisblijfmoeder, maar heb 7 jaar in het basisonderwijs als leerkracht gewerkt!

groetjes,
Kiki

Dag Heaven, gefeliciteerd zou ik zo zeggen, maak er dan ook maar de beste bruiloft ter wereld van, hahaha! Maar wat is je echte naam?
Groeten, Marieke

dat valt te hopen inderdaad dat het de beste bruiloft wordt
nou hier is de onthulling......

mijn echte naam is kim

en wie ben jij dan donq

Volgens mij zijn we allemaal mama van he geweldigste kindje. En hoe waar dat ook is, dat heeft weinig onderscheidend vermogen, want dan zijn we allemaal dezelfde mama.

Dus ik ben de mama van het aller-allergeweldigste kindje. Hij heet Berend. Ik heet Janneke. Berend is 7,5 maand oud, ik ben 30. Berend heeft een hele lieve papa die verder graag anoniem blijft. We wonen in Groningen maar willen verhuizen naar omgeving Zwolle / Deventer.

En we zijn nog niet bezig voor een 2e.  Een 2e zou heel leuk zijn, geweldig zelfs, maar ik durf het nog even niet aan.  

hoi

ik ben riana, 30 jaar, getrouwd met remco al 8 jaar
mama van isabelle 16 april 2004
en mama van jens   1 febr 2007
ik woon in een klein plaatsje onder utrecht
werken doe ik niet meer

groetjes riana