nieuwe voorstelronde

Ik ben Karin, 35 jaar, woon al bijna 10 jaar samen met mijn man, waarvan 2 jaar getrouwd. Mijn dochter Suze (23 april 2007)  is volgens mij ook het allermooiste, liefste, geweldigste kindje van de hele wereld

Ik werk 21 uur per week (25 - 4 uur ouderschapsverlof) als directeur van een culturele instelling, studeer daarnaast aan de fotovakschool en ik kan niet zonder mijn dieren (hond, 3 katten en een paard). O ja, ik woon in Nijverdal, Overijssel, maar eigenlijk ben ik een Brabantse.

groetjes,
Karin

Oké ook maar weer ff voorstellen dan!!!
Ben Sandy 36 jaar jong en niet oud,haha, woon samen met mijn vriendje die is 31jaar jong!!
We wonen 2 jaar saampjes en kennen elkaar deze maand precies 4jaar!!!
Ons dochertje is 2 maart geboren en ze heet Jessica ze is nu ruim 6mndjes oud en ook de mooiste baby natuurlijk!!!
We wonen in Duitsland net over de grens bij Boxmeer!!!
Ik ga in oktober weer werken als bejaardenverzorgende voor 16 uurtjes, ga kijken of ik dit leuk vindt en goed te combineren is met het moederschap zie er erg tegenop namelijk!!!
En we zijn nu in de 3de ronde voor het tweede kindje, dus duimen hé dames!!!!

Liefs Sandy

Wat een leuk idee om je voor te stellen, dwaal hier al een tijdje rond maar nog niet de kans gehad om mij voor te stellen.

Ik ben Tessa en ben 22 jaar, mijn zoontje Thijmen is geboren op 1 februari 2007.
Samen met mijn vriend wonen wij alweer 3 jaar  in Amersfoort.
Ik werk bij een gastouderbemiddelingsbureau voor 3 dagen in de week.

Groetjes,
Tessa

Mijn schatje heet Thijs en is geboren op 27 februari. Mijn eigen naam is Marijke. Wil het nog steeds veranderen want er staat nog steeds juffrouw vermeld maar ik krijg het niet voor elkaar.
Ik ben 28 jaar, getrouwd met een schat van een vent. Ik ben op dit moment bezig met mijn laatste half jaar van de Pabo. Ik werk hiernaast drie dagen.

Ik ben Alida, 32 jaar en getrouwd met een grote vent van twee meter ,en 25 jaar!!
Onze dochter Fenna is op 9 februari geboren, en is nu dus alweer 7 maanden.
Ik ben stapel verliefd op haar, het is een engeltje!!
Ik werk 18 uur op een slagerijafdeling van een supermarkt.
Soms valt dit me wel tegen, want dan wil ik het liefste zelf voor Fenna zorgen,
maar ja, dat gaat nu eenmaal niet altijd.....
Oja, we wonen in friesland.
Afgelopen augustus waren we twee jaar bijelkaar, dus er is veel gebeurd in die twee jaar.
Groetjes, Alida en Fenna.

Ik ben Carla, sinds 16 april de trotse mama van dochter Tessa.
Ik woon samen met vriend Stacy. We hebben ook een hond Diesel een boerboel. Ik werk in de bejaardenzorg, de laatste tijd met wat tegenzin. Ik ben 24 jaar oud, was 23 toen Tessa werd geboren.
Groetjes Carla

Hoi,

ik ben Bianca, ben 34 en moeder van drie kinderen (mei 2007, 1998 en 1992, was er dus vroeg bij) voor de rest ben ik in jan 16 jaar getrouwd, ben thuisblijfmama en hoor eigenlijk niet op dit forum maar op het zomerforum maar ik zit meestal hier omdat het een veel actiever forum is en omdat jullie kindjes net wat ouder zijn kan ik soms van jullie adviezen gebruik maken..zit ook op het nieuwe forum ook wel interesante topics soms.

nou veel groetjes, bianca

hoihoi
dat vind ik wel weer een leuk idee een voorstel ronde.
ik ben Renate en 34 jaar en getrouwd met Raymond en we hebben een geweldige dochter van 7maand.
haar naam is Rianka.haar geboorte gewicht was 2965gram en 49cm lengtes.
bij het laatste bezoek aan het cb (24-8-07) was ze 7910 gram en 69 cm.
verder werk ik 28 uur in de horeca,en dat ismooi te combineren met het moederschap.

groetjes van; renate , knuffel van; rianka

Terug
Bovenaan