nieuwe voorstelronde

hoi

Komt ie dan, ik ben Chislaine, 25 jaar, moeder   van 2 beeldschone dochters Luna en Indy. Luna is in juni 2005 geboren en Indy in dec 2006. Bij allebei kreeg ik het Hellp syndroom waardoor Luna een hele slechte start heeft gehad en Indy een maand te vroeg is geboren. 2 week geleden heb ik onverwachts weer positief getest en uit de echo bleek ik 7 week zwanger te zijn. Compleet onverwachts en ongepland maar we zijn erg blij met ons cadeautje!
Hun papa heet Jeroen en volgend jaar september gaan we trouwen.
Ik werk er nog 16 uur per week bij en vind dat voorlopig meer dan genoeg.

groetjes Chislaine

Wat leuk dat je weer zwanger bent, gefeliciteerd! Wat heerlijk om weer zo'n klein lleventje in je buik te voelen.
Groetjes Marieke

gefeliciteerd Chislaine!
Dat was een verassing. hopenlijk deze keer geen help, maar dat heb je niet echt zelf in de hand of wel?

is marieke ook zwanger dan?

Hallo allemaal,

Ik ben Nymue, 26, bijna 27 jaar.
Ik ben mama van Kyara, zij wordt donderdag 6 maanden.
Ik werk als teamlid op een diagnostiekgroep voor kinderen met een psychiatrische problematiek.
Verder ben ik al bijna 8 jaar samen (niet getrouwd) met mijn lieftallige vriend.

Voor diegene die alweer zwanger zijn: PROFICIAT!!!...

Liefs,
Nymue

oeps, foutje,

Marieke is volgens mij niet zwanger, ik bedoelde chislaine!
Bij deze: chislaine, gefeliciteerd met je zwangerschap en hopelijk gaat het deze keer allemaal wat makkelijker!!!

groetjes,
kiki

Hoi!

Ik ben Liset, 22 jaar jong, en mama van Sarah geboren 20-04-2007 (en druk aant klussen voor nog zo'n wondertje) en 1,5 jaar getrouwd met wout.
Ik heb gewerkt als apothekersassistente en ben nu thuis om voor Sarah te zorgen, daarnaast doe ik de administratie voor het bedrijf van mijn man en zit ik in het vrijwilligerswerk voor Stichting Stephanos, een weeshuis in malawi!
ik woon in het oosten, in de buurt van Almelo!
Als iemand nog meer wil weten... Stel gerust vragen!

Groetjes Liset

Ik ben dus Ruth, 31 jaar, alweer 8 jaar getrouwd met Reinald en we hebben twee kinderen, Tijmen (5 januari 2005) en Floor (21 februari 2007).  
Ik werk drie dagen in de week op een basisschool, geef les aan groep 8.
We wonen in Rijssen, Twente.
Even nieuwsgierig: Marieke, waar zitten jullie ergens in de Franse Alpen? Wij zijn namelijk heel vaak in St-Gervais geweest dus dat buurtje kennen we redelijk goed. Echt een prachtige omgeving, ben eigenlijk wel een beetje jaloers op je, hihi!
groetjes van Ruth  

Terug
Bovenaan