nieuwe voorstelronde?

We hebben lkaar al ergens hier op t forum ontmoet. Of bij t zwangerforum of bij de novembermama's. Toch is t misschien makkelijk als we een nieuwe voorstelronde houden.

Ik ben Linda, 29 jaar en woonachtig in omgeving Eindhoven. Ik heb een dochter van 15 maanden met de naam Femke.
Ik ben nu zwanger van een tweeling, wat ik sinds kort weet.
Ik ben zelfstandig ondernemer op de markt. Gezellig, druk en onvermoeidbaar. ( nu effen niet dus)

Meer vragen? Roep maar!!!

GR linda

Hoi hoi, goed topic!!

Ik ben Debby 25jr. En 5juni ga ik als vrouw van door het leven.
Wij hebben een zoontje Dylano 02-05-07. En zijn nu dus 12w 6d in verwachting van ons 2e wondertje.
Ik ben in jan. gestopt met werken, omdat ik maar niet kon wennen aan Dylano naar het KDV te brengen. Na alles goed op een rijtje te hebben gezet (financieel) hebben we besloten dat ik thuismama word/ben.
Ik heb er nog geen moment spijt van gehad. Vind het prachtig om alles zelf mee te maken kwa ontwikkeling van ons manneke.
Wel wordt het nu steeds zwaarder, omdat hij volop kruipt, en juist alles doet wat niet mag... Zucht. En dan het huishouden ook nog bij zien te houden... Het gaat me redelijk goed af moet ik zeggen.
Dylano heeft het staan nu aardig onder de knie en is vorige week vrijdag 2x flink tegen de tafel aangevallen... Auwww!! En erg zielig tuurlijk!
Vandaag heeft hij zn 1e stapjes gezet... Ik dacht: wat zie ik nou joh?? Zie ik hem achter zn speelbord aanlopen, haha!!
Helemaal trots!!

Liefs Debby.

Hoi allemaal,

mijn naam is fanny en ik ben 27 jaar.
We komen uit noord brabant omgeving van 's-hertogenbosch.
We verwachten ons eerste kindje op 17 december.
Ben morgen precies 11 weken in verwachting.
We hebben erg lang op dit kleine wondertje moeten wachten maar het was het wachten waard.
We liepen bij de gynacoloog maar daar hoeven we nu niet meer heen.
We mogen voor de controles naar de verloskundigen.
Volgende week vrijdag hebben we daar onze eerste gesprek.

groetjes fanny

Hallo Allemaal!!
Wat gezellig een december-forum!!
Ik ben Jeany, 30 jaar oud en zwanger van ons 5 e kindje. Helemaal onverwachts en vooral heel ongepland, maar wel welkom. We hebben al een dochter van 5, een dochter van 3 en één van 2 en een zoon van 11 maand. Drukke bedoening hier, dat snappen jullie wel. Daarom is deze zwangerschap best pittig. Zijn jullie ook zo vreselijk moe??
Ik hoop dat we een heel gezellig forum krijgen.

Liefs Jeany
12 + 4

Hallo allemaal,

Ik voel me echt een ware forum struiner. Ik kom van het augustusforum, daarna door naar het miskramenforum en vervolgens op het november en nu decemberforum hahaha...tjonge jonge.

Ik ben dus Petra en 38 jaar, mama op leeftijd   en in verwachting van nummer 3. Ik heb al een zoon van 6 jaar en een dochter van 8 jaar. Nu zit ik in mn 11e week.

He allemaal,
Ik lees al een tijdje mee op het forum maar ben nu zeker genoeg om gewoon maar eens mee te kletsen.
Ik ben Gwenne 34 jaar. Ik heb een zoon van 2,8 jr en ben nu 13,1 weken zwanger van de 2e, 1 dec uitgerekend.
Ik ben nog geen moment misselijk geweest. Ik heb wel wat gevoelige borsten die inmiddels al 2 cupmaten groter zijn!!! pfffff.
We hebben nu  2 echo's gehad en beide zagen er geweldig uit.
We lopen bij de gyn aangezien  mijn zoon  in een niet ingedaalde stuit lag en via een geplande keizersnee ter wereld is gekomen. Ik mocht ook naar de verloskundige maar tactisch als ik ben kies ik voor de gyn .... die heeft een echoapparaat !!!! Elke 4 weken dus een echo, ha ha ha.
Nou meiden, ik hoop dat we elkaar tot december in ieder geval gezeldschap  kunnen houden. Ik zal mezelf ook even op het lijstje zetten.

Hi,

Ik ben Willemijn, 33 jaar en nu zwanger van nummer 2. Als het goed is ben ik morgen precies 12 weken. Donderdag heb ik een echo, dus dan weet ik precies hoe het zit. De zwangerschap was niet gepland, maar wel enorm gewenst; een echt cadeautje dus. Ik heb een zoontje van 19 maanden. Ik was eigenlijk nog niet bezig met een tweede omdat ik vorig jaar behandeld ben vanwege afwijkende cellen aan mijn baarmoedermond.
Tot nu toe voel ik me redelijk ok, behalve dan dit weekend, want toen was ik wel erg misselijk.... Heb normaal gesproken alleen 's ochtends vroeg en 's avonds laat last van misselijkheid. Verder wel moe, maar dat vind ik niet zo gek gezien de combi van ondeugende dreumes, zwangerschap en 3,5 dagen werk.

Liefs,
Willemijn.

Hallo ik ben Alien ben een moeder van 35 jaar ,en ben in verwachting van ons 5 de kindje heb een zoon van 10 en dan 3 meiden van 8, 5 en 2 jaar
ik ben 4 december uitgerekend ipv 2 december  ,net gister de echo gehad ,heerlijk zo,n klein wondertje in je buik!
ben erg moe veel hoofdpijn en af en toe wat beroerd
gezellig om weer mee te kletsen in een eigen forum!

Terug
Bovenaan