nieuwe voorstelronde?

We hebben lkaar al ergens hier op t forum ontmoet. Of bij t zwangerforum of bij de novembermama's. Toch is t misschien makkelijk als we een nieuwe voorstelronde houden.

Ik ben Linda, 29 jaar en woonachtig in omgeving Eindhoven. Ik heb een dochter van 15 maanden met de naam Femke.
Ik ben nu zwanger van een tweeling, wat ik sinds kort weet.
Ik ben zelfstandig ondernemer op de markt. Gezellig, druk en onvermoeidbaar. ( nu effen niet dus)

Meer vragen? Roep maar!!!

GR linda

Hoi hoi, goed topic!!

Ik ben Debby 25jr. En 5juni ga ik als vrouw van door het leven.
Wij hebben een zoontje Dylano 02-05-07. En zijn nu dus 12w 6d in verwachting van ons 2e wondertje.
Ik ben in jan. gestopt met werken, omdat ik maar niet kon wennen aan Dylano naar het KDV te brengen. Na alles goed op een rijtje te hebben gezet (financieel) hebben we besloten dat ik thuismama word/ben.
Ik heb er nog geen moment spijt van gehad. Vind het prachtig om alles zelf mee te maken kwa ontwikkeling van ons manneke.
Wel wordt het nu steeds zwaarder, omdat hij volop kruipt, en juist alles doet wat niet mag... Zucht. En dan het huishouden ook nog bij zien te houden... Het gaat me redelijk goed af moet ik zeggen.
Dylano heeft het staan nu aardig onder de knie en is vorige week vrijdag 2x flink tegen de tafel aangevallen... Auwww!! En erg zielig tuurlijk!
Vandaag heeft hij zn 1e stapjes gezet... Ik dacht: wat zie ik nou joh?? Zie ik hem achter zn speelbord aanlopen, haha!!
Helemaal trots!!

Liefs Debby.

Hoi allemaal,

mijn naam is fanny en ik ben 27 jaar.
We komen uit noord brabant omgeving van 's-hertogenbosch.
We verwachten ons eerste kindje op 17 december.
Ben morgen precies 11 weken in verwachting.
We hebben erg lang op dit kleine wondertje moeten wachten maar het was het wachten waard.
We liepen bij de gynacoloog maar daar hoeven we nu niet meer heen.
We mogen voor de controles naar de verloskundigen.
Volgende week vrijdag hebben we daar onze eerste gesprek.

groetjes fanny