nieuwe voorstelronde?

Hi dames,

Eindelijk een eigen forum, heeft inderdaad wel even geduurd.
Zal mezelf ook even voorstellen:
Ik ben Simone ik ben 19 jaar (en zoals ik dacht te zien hier de jongste mama) , en op het moment 11 wkn en 1 dag  zwanger van ons eerste kindje,  
deze zwangerschap was niet gepland maar ik en mijn vriend zijn er erg blij mee, we wonen sinds een jaartje samen met onze twee katjes en konijntjes.
Ik ben op 7 mei voor het eerst bij de vk geweest voor mijn intake, en ik ga 2 juni voor de tweede keer. Ook heb ik op 15 mei de eerste echo gehad en heb ik morgen 30 mei de tweede, Vind het dus allemaal heel spannend. En vooral omdat ik de kritieke 12 wkn bijna achter de rug heb :)

Voor de rest weet ik niks meer mochten er nog vragen zijn lees ik het wel :)

groetjes simone

Hoi alleal,

grappig ook een paar uit omgeving 's-hertogenbosch.
En ik zag dat mamamiss vandaag ook 11 weken en 1 dag zwager is zover ben ik ook vandaag.
erg leuk allemaal.
Misschien kunnen we ook een hyves oprichten voor de decembermama's of msnen over ervaringen enz allemaal.
Lijkt het jullie wat?
Laat maar horen.

Groetjes Fanny

Ik heb geen hyves en ook geen msn.
Dus dan val ik een beetje buiten de boot!!!

Gr linda

Hoi linda,

het was niet mijn bedoeling dat je buiten de boot zou vallen.
misschien een andere oplossing?
Of lekker gwoon via het forum kan ook hoor.
was maar een idee van me en wou kijken hoe jullie er over denken.

groetjes fanny

Hai,

We hebben net onze eerste echo gehad en nu genoeg durf om ook hierbij aan te melden.
Ik ben Anne van 28 jaar.
Wij hebben drie kinderen van 5,4 en 1. Twee meisjes en een jongen.

Ik ben nu 10 weken zwanger en uitgerekend op 27 december.
In jan. had ik een miskraam. Toen is het kindje rond de 10 weken gestopt met groeien. Ik vind het nu spannender als andere keren. Wel een grote geruststelling om het hartje te zien kloppen op de echo. Over twee weken mag ik nog een keer een echo.

Verder ben ik misselijk, heb heel veel last van mijn darmen etc...en gaat het verder heel goed. We zien ook naar dit kindje erg uit.

We zitten te dubben of we het nu bijna aan iedereen gaan vertellen. Bijna niemand weet het nog, maar ik krijg al een klein buikje, veels te vroeg, maar ja.

Jullie ook allemaal genietse,

Groet Anne

Hoi Allemaal,

Ik ben Judith 28 jr en in verwachting van ons eerste kindje.
Ben nu 13 weken en 2 dagen en op 2 december uitgerekend.
Maandag 2 juni ga ik voor de 2e keer naar de VK en bij 10 weken heb ik een termijnecho laten maken en  liep precies op tijd.
Mijn werkbroeken beginnen nu een beetje strak te zitten, maar verder  zie je nog niet veel en daar kijk ik toch wel erg naar uit. Dan kan iedereen het zien!
Verder ben ik niet echt misselijk geweest, maar ben wel erg moe!!

Groetjes en allemaal een fijne zwangerschap gewenst!!

Judith

Hoi,

ik kom me hier ook even voorstellen. Ik ben Bibi en ben nu 10 weken en 5 dagen zwanger. Vorige week hadden we een echo, waarbij ons verteld werd dat we een miskraam hadden omdat er niets te zien was. Vanmorgen mocht ik terug en een andere verloskundige kon nu dus wel wat vinden, ons kindje. Alles zit erop en eraan en het hartje klopt.
We zijn erg blij, maar ook een beetje verward. Maar ik ga ervoor.

Groetjes
Bibi

Hoi,

Jeetje bibi wat een verhaal zeg, heel veel geluk en ga er voor

Groejtes Krista

Terug
Bovenaan