nieuwe voorstelronde?

Dag mama's en mama's in wording,

Ik sluit me ook maar even aan bij de december mama's. Ik ben 26 jaar en nu bijna 16 weken in verwachting van ons eerste kindje. Totaal niet gepland, want het was nog de bedoeling om even lekker van dit jaar te genieten zolang manlief nog beredruk is met het werk en ik nog van alles en nog wat wilde gaan doen.... Maar oke... we zijn erg blij met dit wondertje in mijn buik. Zeker omdat ik niet had verwacht dat ik uberhaupt in verwachting kon raken na mijn ziekte...

Nou, ik ga de andere topics maar even bekijken..

liefs Jip

hehoi,

had me hier nog niet fatsoenlijk voorgesteld.
Wel gezellig zeg, een eigen forum
Ik ben lies, 29 jr en voor de 4e keer zwanger, verwacht ons derde kindje.
Ik heb 2 dochters rondlopen van 3 en ruim 1, das wel een beetje druk, maar ook gezellig. toch merk ik wel dat deze zwangerschap mij zwaarder valt dan de andere 2. (de eerste reken ik maar niet mee, die was met 13 wk voorbij). Ik ben veeeel moe, en voel me zieker.
De echo vertelde ons dat we 14 december uitgerekend zijn.
Vorige week het hartje gehoord, en ik voel de kleine af en toe al lekker bewegen, (vanaf wk 10 ofzo). Heerlijk, die bevestiging.

Allemaal een fijne zwangerschap.

groetjes lies

Hoi allemaal,

Bedankt voor alle tips. Ik ben nu aan de Roosvicee Laxo en ik moet zeggen dat het helpt, dus een aanrader. Het hyves gebeuren laat ik ook maar even voor wat het is, ik vind het hier ook erg gezellig en het werkt inderdaad wat verslavend. Haha.

Hoe is het verder met iedereen ?

Groetjes
Bibi

Hallo!!!!!

Bij deze  meld ik me  ook even aan als decembermama. Ik ben 10 december uitgerekend van ons eerste kindje  en vandaag de dag 15 weken en 2 dagen zwanger! Gaat verder gelukkig allemaal goed. Heb alleen ontzettend last van (waarschijnlijk) bandenpijn. Heb ook al een flinke buik en heb al regelmatig de opmerking gehoord of het er misschien geen twee zijn?!?
Heb al twee echo's gehad, een termijnecho en een bij 12 weken maar daarop was maar 1 kindje te zien. Hoe is het bij jullie?? Hebben jullie ook al een flinke buik? Ik draag al sinds  10 weken positiekleding...... Verloskundige twijfelde ook aan de bandenpijn, misschien dat het ook al wel harde buiken waren? Iemand ervaring met het verschil?

In ieder geval kan ik wel genieten en ik wil alle ander mamma's nog even feliciteren!!!!!

Groetjes Becca83

Terug
Bovenaan