Nieuwsgierig naar stelling

<p>Misschien kent je het wel.. je kleintje (9 weken) is de hele nacht onrustig door te veel prikkels van de dag en ligt nu eindelijk te slapen (11:00uur in de ochtend). Je wilt eigenlijk dat je kleintje vandaag zo weinig mogelijk prikkels krijgt zodat hij een dagje bij kan tanken. Je man/vriend is de hele dag aan het werk net als de rest van de familie. Je ontdekt dat de aardappelen op zijn en dat je eigenlijk heel snel om een boodschap moet.</p><p> </p><p>Stelling: ik laat mijn kleintje lekker slapen en vlieg snel naar de winkel voor de aardappelen. </p><p> </p><p>Ik ben benieuwd of je het eens bent met de stelling of niet. En je motivatie.</p>

Goeie stelling ! Ik ben benieuwd naar de andere meningen. 
Zelf zou ik het denk ik niet doen, met de gedachten dat ik dan wel heel ver weg ben (al zou het hooguit 10 minuten zijn).
Maar daar in tegen wanneer hij in de middag op bed ligt te slapen ga ik de hond wel uitlaten voor 10 a 15 minuten. Dus eigenlijk zou naar de winkel ook makkelijk kunnen en toch voelt dat anders?

De winkel is hier om de hoek en de babyfoon (sport walkie talkie) doet het nog op die afstand. Ik zou dus de babyfoon meenemen en even gaan als het echt niet anders kan

Interessante stelling, ik zou het niet doen. Of wachten tot de kleine wakker is en meenemen of dan je partner na het werk aardappelen mee laten nemen. De kans dat er iets gebeurt als je weg bent is klein. Maar dan nog een brand is zo uitgebroken, iemand kan inbreken. 

Weet je, al is het 2 minuten lopen. Je kumt altijd een ongeluk krijgen of vrand uitbreken. Zorg in igg dat iemand weet dat je baby thuis is. 
Maar nee, ik zou het zelf niet doen

Zo jong zou ik dat nooit doen... ik zou wachten tot ie wakker is, of mijn vriend vragen na zijn werk te halen. Of in de kinderwagen leggen en hopen dat ie verder zou slapen. Daarbij is een prikkelarme dag natuurlijk nodig, maar even wandelen naar de winkel samen moet kunnen toch?  

Nee. Geen haar op mijn hoofd die er aan denkt de kleine alleen thuis te laten. Als mijn zoontje sliep en ik had iets nodig van de winkel dan wachte ik tot hij wakker was en dan ging die mee.. 

Ik zou het ook niet doen, ongeluk zit in een klein hoekje. Misschien ben ik dan te bezorgt, maar ik haal de kliko niet eens op aan het einde van de straat als het geleegd is. 
En een kleine wandeling naar de supermarkt is toch op zich niet heel erg?
Die van mij slaapt juist nog beter in de wagen als we aan het wandelen zijn. Vaak laat ik de wagen in de woonkamer staan omdat hij dan nog wel even door slaapt.  

Terug
Bovenaan