Nieuwsgierig naar stelling

Ik zou het niet doen. Als er iets gebeurd vergeef je het jezelf nooit. Ik zou wachten totdat je kindje wakker wordt, en dan even gaan. Desnoods iets van een dooky erover als je bang bent voor (te veel) prikkels. Of gewoon wachten totdat je man thuis is zodat je daarna even snel kunt gaan. Een keertje iets later eten is ook niet erg toch ?

Ligt eraan hoever de supermarkt is. Ik woon super dichtbij en zou het wel doen. De buren op de hoogte stellen zou ik dan wel altijd even. Die hebben ook de sleutel  en kunnen altijd in huis.

Nee ik zou t niet doen dan word het maar rijst of pasta of we eten laat dan neemt man lief maar de piepers mee een dag je rust is belangrijk voor zo'n kleine als je dag er voor erg druk is geweest  lekker thuis blijven 

Ik zou het ook niet doen, ook al hebben we een supermarkt schuin tegenover ons huis. We hebben hele lieve buren, maar zou ze het niet vragen. 
Mocht er bij ons zo’n situatie voorkomen, dan loop ik even snel met dochter in de wandelwagen heen of ik app mijn vriend. Dan maar wat later eten. 
Een ongeluk zit in een klein hoekje

Onze supermarkt zit aan de overkant van de straat en nog zou ik het niet over mijn hart kunnen verkrijgen weg te gaan. Alleen al om het feit dat ze soms vanuit haar slaap ineens wakker schrikt en over haar toeren kan zijn. Als ik er dan niet ben....
Ik heb die situatie al vaker gehad en toen aan mijn vriend gevraagd het vanuit zijn werk mee te brengen. Iets wt hij met alle liefde doet en begrijpt dat we daarna gewoon wat later eten. Mijn eerste zorg ligt bij haar geen twijfel over mogelijk. 

Terug
Bovenaan