Nieuwsgierig naar stelling

Bij mij is de supermarkt ook op een paar minuten afstand, toch heb ik dit nooit gedaan en zou ik ook niet doen. Dan maar geen aardappels koken en roeien met de riemen die je hebt; da’s ook een uitdaging ;) 

Nee. Puur omdat ik het mezelf niet zou vergeven als er iets gebeurd ookal is die kans heel klein. En zeker niet voor zoiets als een zak aardappelen. Het is niks wat onoverkomelijk is als dat er niet is.. en kan bijv. Manlief ook uit werk even halen bij de winkel of ikzelf wanneer de kleine wakker is

Ik zou het niet doen, maar dat is omdat de droger van een kennis in de brand vloog terwijl ze in de achtertuin zat. Was gelukkig in de achtertuin dus ze was er optijd bij!
Maarja als ik naar de winkel wil is het dik 15 minuten rijden dus ik wacht tot hij wakker is of tot mijn man thuis is.

Ik zou het niet doen. Ook al loop ik wel even met de babyfoon naar de buren als mijn kleintje slaapt. Het is meer dat ik zicht op het huis wil hebben als hij daar is.
Ik denk dus dat ik de aardappels bij mijn buren zou vragen of de kleine toch even meenemen naar de supermarkt. Desnoods in de draagzak om prikkels te reduceren. 

Persoonlijk krijg ik een beetje de kriebels van een baby die een nschtje wakker ligt van ‘te veel prikkels’, dus daar zou ik het niet voor laten maar ga ook weleens ff snel een boodschapje doen omdat het net even beter uitkomt. Ik meld het wel altijd even bij de buren die dan de babyfoon nemen en schrijf op mn hand dat de baby alleen is met mn adres mocht ik geschept worden onderweg. Zodra ik langer dan 5min weg zou moeten gaat se gewoon lekker mee. 

Het ligt er denk ik aan hoever de supermarkt is. Ik woon tegenover de supermarkt dus in een noodgeval zou ik er wel snel heen kunnen gaan. Maar wacht eigenlijk altijd totdat de kleine wakker is en ga dan. Dat is ook meer m'n gevoel erbij, vind het niet prettig als ze alleen in huis is. Al breng ik wel de vuilnis weg naar de ondergrondse container als ze slaapt. Maar voor m'n gevoel is dat anders omdat ik dan m'n huis nog kan zien en in de supermarkt niet. 
Dus nee ik zou niet voor een vergeten boodschap naar de supermarkt gaan als de kleine ligt te slapen. 

Ik ga niet verder dan een paar passen uit huis. Er kan iets met jou gebeuren of in het huis en je vergeeeft het jezelf nooit. Lang leven thuisbezorgd.nl

Terug
Bovenaan