Nieuwsgierig, waarom kv?

Hi

Dit is idd een gevoelig onderwerp,

Ik ben zelf net moeder geworden van Michelle (bijna 3 weken oud) en heb geprobeert om bv te geven ondanks dat ik een supper zwangerschap had en een hele vlotte bevalling van maar 14 uur is mijn bv niet goed op gang gekomen en ben ik na 1 1/2 week gestopt met aanleggen en kolven.

hoewel ik heel graag borstvoeding wou geven drinkt ze heel goed van de fles en met fv heb je toch nog een voordeel je hoeft geen extra vitamine K en D bij te voegen maar ik iedergeval voor alle moeders die borstvoeding willen en kunnen geven vooral doen of doen wat jij zlf het beste vind als je kind maar voeding binnen krijgt.

Groetjes Ariane

hoi,

Ik heb ook een vraagje. Komt het dat de bv niet lukt niet omdat er zo weinig begeleiding en begrip is?
Dat er vaak al in het zh niet goed uitegelegt word en dat sommige er zo op hameren dat bv moet en beter is dat je als ouder al de stress in schiet bij het idee dat je kv (wat minder goed zou zijn) zou moeten geven?

Hier heb ik lang bv gegeven ruim 2 jaar. En het ging echt niet over rozen alleen hoor.
Mijn dochtertje bleek heel veel allergieen te hebben waardoor ik 14 maanden op een vreselijk streng dieet moest. Ze weigerde de fles. Heb heel weinig begeleiding gehad. Is met 6 maanden ziek geweest door kroep waardoor ze niet dronk.

Maar bv is niet heilig. Ik vind het super om te doen, wilde haar het beste geven en genoot er van (ook omdat het een snelle drinkster was hoor 5 min twee borsten leeg)
Maar het houd geen allergieen tegen, je kind word heus wel eens ziek enz.

Toch ga ik bij een tweede weer voor bv. En dat zal in december zijn.

Terug
Bovenaan