Nieuwsgierig:-) Welke naam bij ander geslacht?

Hoi dames.

Ik kan mij nog goed de "namen topics" herrinneren.
Hoe moeilijk vele van ons het vonden om een mooie, lieve, stoere naam te vinden voor het kleintje in de buik.

Nu ben ik eigenlijk best wel benieuwd hoe jullie kleintje had geheten als "het" van het andere geslacht zou zijn.

Ik snap heel goed dat sommige van jullie het niet willen zeggen omdat de naam blijft bestaan voor een eventueel volgend kindje.

Als wij een meisje hadden gekregen zou ze dat naam Lynn hebben gekregen.

Liefs Daan
 
Mooie naam voor een meisje! Wij houden het inderdaad nog even geheim. Vrienden van ons hoorde we later hebben dezelfde naam voor een meisje, wat heel toevallig is want hun zoontje nu heet ook Levy! En Levy komt nog wel veel voor, maar de naam die we voor een meisje hebben heb ik nog nooit eerder in Nederland gehoord.
 
Hoi Daan,

Wij wisten bij de 20wk echo dat het een meisje zou worden, dus niet heel erg veel over een jongensnaam nagedacht. Maar geloof dat we het wel 's over Jordy ofzo gehad hebben. Vond het voor het jongen ook veel moeilijker.
Vooral omdat wij uit Groningen komen en veel namen dan ook niet mooi worden uitgesproken. (wij Groningers mogen namelijk graag de helft vd woorden inslikken)

Lynn is ook een hele mooie naam! Mijn nichtje heet Elin, vind ik ook super!

Nou ik ga gauw Merle van bed halen, en dan op naar mn werk!

Fijne dag!

xxx
 
Hoi!

Een meisjesnaam bedenken vonden we heel moeilijk. Totaan de bevalling wisten we het nog niet zeker.
Waarschijnlijk was het Liz/Lize geworden. Ook met een L :). Ik vond Yip een stoere meisjesnaam, maar dat vond mijn vriend niks...

Liefs
 
Hoi,

Namen vonden we erg moeilijk, helemaal omdat ik zelf in het onderwijs werk. Bij heel veel namen heb je dus wel een bepaald beeld.

Als Sara een jongentje was geweest had ze Pim geheten. Mocht er misschien nog een tweede komen zullen we toch weer nieuwe namen gaan verzinnen.
 
Heey!

Als Bodhi een meisje was geweest had zij Féline geheten. Dat betekent 'Geluk brengend '.
Naast dat wij het een schitterende naam vinden, hebben we ook naar de betekenis gekeken. Dat hebben we ook bij de naam Bodhi gedaan.

Waar we later achter kwamen, was dat het vriendinnetje van Bambi ook zo heet en die is ook super schattig!
Jammer, maar bij ons blijft het bij drie kids en kunnen we deze naam wel vertellen...

Liefs Brigite
 
Terug
Bovenaan