Nieuwsgierig:-) Welke naam bij ander geslacht?

Ik heb net als met djemy bewust gekozen voor een naam die voor een jongen en meisje kan. Jesly zou dus ook de naam worden als het een meisje zou zijn...

Kus marleen
 
Hey Daan,

Mooie naam Lynn! Die stond bij mij ook op het lijstje voor als het een meisje zou worden.
Verder vertel ik inderdaad niets want ik weet niet of we ooit nog een 2e kindje mogen krijgen :)
Wel leuk om te lezen van de anderen en Brigitte je hebt me wel op ideeën gebracht om naar betekenissen te kijken, geeft de naam toch een ander gevoel.

Liefs Kim
 
Als Raff 3 jaar geleden een meisje was geweest zou hij Liff geheten hebben. Vandaar ook mij forum naam ;-) nu wilde we veda ook liff noemen, maar de liffjes komen hier als paddestoelen uit de grond. Vandaar Veda. Als ze een jongen was heette ze Brent of Hidde waarschijnlijk.
 
Leuk onderwerp hihi! Yara had anders Julian geheten. We wisten toen ook niet van te voren het geslacht en bij de naam Yara had ik een sterker gevoel, dus sterk voorgevoel dat het een meisje zou worden. Gideon zou als ie een meisje was Irsa heten, nu had ik bij de naam Gideon ook een sterker gevoel. Als we ooit nog een derde mogen krijgen gaan we toch weer opzoek naar andere namen.

Liefs Marie
 
Ik heb zelf 2 meisjes, Scarlet (3), Juna (1,5) en 27 w zwanger van ons 3e meisje. Toch 2 best wel verschillende namen, maar van geen enkel 1 moment spijt gehad! Scarlett had waarschijnlijk Raff geheten. Juna had Noah geheten. Ik zeg waarschijnlijk bij Scarlet, want toen wisten we bij 20 weken dat het een meisje werd, dus aan een jongensnaam daarna niet meer gedacht, maar Raff heeft altijd hoog op ons lijstje gestaan. Bij Juna wisten we het geslacht niet, dus voor haar moesten we ook een jongensnaam hebben. Dat zou dus Noah geworden zijn. :) Leuk om te lezen trouwens!!
 
Terug
Bovenaan