nieuwsgierig....

A

Anoniem

Guest
Hallo dames,

Om jullie wat beter te leren kennen, wil ik graag weten of jullie getrouwd zijn, hoeveel kinderen, werk, etc... Of ben ik nu te nieuwsgierig? Sorry dan daarvoor, maar het lijkt me gewoon leuk om te bespreken. Ik zal wel beginnen....
Ik ben ruim 5 jaar samen met mijn man, wij zijn nu 2 jaar getrouwd. We hebben een kindje, onze schat justin. Ik werk 3 dagen in de week als apothekersassistente.
Als jullie nog vragen hebben, dan hoor ik het graag.

Groetjes mirjam

Hoihoi,

Ben 33, we hebben 2 zoontjes, Melvin (bijna 4) en Milan (1)..woon samen met mijn vriend en kennen elkaar nu zo'n 8 jaar. Werk 16 uur op de administratie van een grote aannemer, heb nu dus bouwvakantie. Tijdens mijn werk gaan de kindjes naar een kdv.

Groetjes Inge

Hoi,

Ik ben Sylvia 24 jaar en getrouwd met Victor, 1,5 jaar. We zijn 8 jaar samen en hebben een zoontje van 1 jaar en ben ondertussen in verwachting van nr2 (7nov).
Zelf ben ik thuis blijf moeder en dat bevalt me erg goed. Maar als de 2e een half jaar is wil ik wel weer graag aan het werk!

hai,ik ben 29 en ben getrouwd en nu z''on 10 jaar samen.
we hebben een dochter van net 1,en ik werk 16 a 24 uur pwk.
tijdens mijn werk is mn meiske bij een gastouder,wat super gaat.
ik woon in gelderland in een nieuwbouwwoning.
we hebben verder een meute dieren;2katten,2konijnen,15 vogels.
verders weet ik niet zo 123 wat,anders vraag je t maar

Hoi

Ik ben Kirsten, 26 jaar en nu ruim 10 jaar samen met mijn vriend.

Wonen in Baambrugge in een hoekwoning.

2 kinderen, van bijna 5 jaar en net 1 jaar.

Werk al bijna 9 jaar in de kinderopvang

Groetjes Kirsten

Hoi,

Ik ben 23 jaar zoontje van net 1 jaar, woon nu zo'n 3,5 jaar samen en ben nu 7 jaar samen met m'n vriend die 27 is.
Wonen nu in een appartement maar zijn op zoek naar een eengezinswoning.
Verder  werk ik  zo'n 15/20 uur in de week,
En ik krijg ookal erg de kriebels voor een 2e hihihih

xxxjes

hoi hoi

ik ben 24 jaar
7,5 jaar samen met mijn man waarvan 2,5 getrouwd
1 zoontje Ryan van 24-07-2007
huismama

groetjes moekje

leuk leuk leuk
ff voorstellen dan maar hihi

ik ben Simone, woon samen met rutger in Goor we zijn 6 jaar samen waarvan 1 jaar getrouwd. Ik ben 22 en hij is 26.
samen hebben we een zoontje Mart die van 2 juni 2007 is.
en we nu voor nummer 2 proberen tegaan

Rutger is vrachtwagen chauffeur nationaal
en ik werk 14 uur per week in een bakkers winkel, vrijdag de hele dag en zaterdag ochtend, de vrijdag gaat mart na het KDV en vind dit helemaal tegek.

groetjes simone

Terug
Bovenaan