nieuwsgierig....

Hallo!

ben 29, ben alweer 8 jaar samen en 5 jaar getrouwd en sinds alweer bijna een jaar   moeder van Alice. Wij wonen en werken op ons melkveebedrijf in Canada!

Groetjes

Hoi hoi,

Ik ben Maike, 31 jaar en getrouwd met Richard. We kennen elkaar zo'n 5,5 jaar en zijn 2,5 jaar getrouwd. We wonen in een tweekapper in Bergeijk.
We hebben een zoontje Sven die 28 juli 1 is geworden. We hebben het wel over een tweede kindje maar voor mij nu nog eventjes niet.
Ik werk 24 uur als management assistente bij Philips en op die dagen dat ik werk gaat Sven naar het kdv wat hij helemaal super vindt.

Groetjes,
Maike
Mama van Sven, 28-7-2007

Hoi,

Ik ben Inge, al 35 jaar oud. Bijna 18 jaar samen met Henk en al bijna 12.5 jaar getrouwd. Sinds 02.07.2007 moeder van Maaike en gaan nu starten voor een tweede wondertje.
Wij wonen in Apeldoorn in een eensgezinswoning. Hebben een poes.

Groetjes
Inge

Hoi hoi,

Nou ik ben dus Patricia, over 2 weken wordt ik 25. Ben ruim 5 jaar samen met mn vriend waarvan we er bijna 3 samenwonen. Sinds 18 mei 2007 zijn we met zn 3tjes want toen is onze zoon Jayden geboren.
Ik werk nog 16 uur per week als verzorgende in een verpleeghuis voor dementerende, ik werk op de donderdag en vrijdag en om en om het weekend, Jayden is dan bij mn moeder, dit vind hij erg leuk.

Groetjes, Patricia  (Jayden 18-05-2007)

Ik ben Anne-Marie. Ben ruim 6 jaar samen met mijn man, waarvan de laatste 2 jaar getrouwd. We hebben 2 zoontjes, Tim van 3,5 jaar en Jesse van net 1 jaar geworden. Verder werk ik 3 dagen per week bij een bedrjif waar ik de salarissen verzorg.
Gr.Anne-Marie

hoi mirjam,

ik ben 39 jaar en woon samen sinds ik zwanger  was en dat is eind oktober 2 jaar!
nog erg kort allemaal maar ik ken mijn vriend alwel langer hoor!
en het gaat ook allemaal erg goed...
verder werk ik drie dagen bij een bank die sponsor is van az......
en roan is nu al weer bijna 14 maanden...en een super lief vrolijk mannetje...

groetjes mascha

hoi,

ik ben 33 jaar, nu al weer 9 jaar getrouwd met Marc. We wonen in Zaandam samen met onze dochter Sarah van net 1 jaar (16-07-07) en 2 katten.
Ik werk 3 halve dagen in een administratieve functie bij een ICT bedrijf en op die dagen gaat Sarah naar het KDV.
Als het ons gegeven mag zijn willen we uiteindelijk nog een kindje, maar daarvoor moeten we eerst wat praktische zaken regelen.

Dat is in het kort wie ik ben, als je meer wilt weten hoor ik het wel .

Tamar

hoi

ik ben ilona,ben 27 jaar en ben 10 jaar samen met mijn man
we zijn 4 jaar getrouwd en heebn 1 zoontje Bram die net 1 jaar is
we wonen in klazienaveen (drenthe) en ik werk in de zorg 18 uur in de week
als ik moet werken past mijn schoonmoeder op Bram en dit is echt ideaal want ze woont naast ons en hoef dus alleen de babyfoon te brengen als ik weg ga
we wonen in een 2 onder 1 kap en hebben deze zelf gebouwd samen met mijn schoonouders.....
we hebben ook nog 2 honden

liefs ilona

Terug
Bovenaan