nieuwsgierig....

Hoi,
Ik ben Rina, 35, mama van  dochter Bente van bijna 9, en zoontje Mees van 5,5, en ons jongste meisje Lieve, van net 1..[18-07-07]
Mijn man en ik zijn pas net 4,5 mnd getrouwd, en wel al dik 17 jaar samen.
We wonen in Arnhem, werken beiden, ik 18 uur, hij fulltime, een eigen bedrijf.
Kids gaan dan naar oma, en de jongste gaat mee met mij naar mijn werk, op het kdv.
Huisdieren hebben we niet..
Gr..Rina

Hoi!

Ik ben 25 jaar en ben al bijna 9 jaren samen met mijn man van 27 jaar, waarvan we 2 jaar getrouwd zijn. We hebben 1 dochter, Tara, van 15 maanden oud (06-05-2007).
Verder wonen we in Amstelveen en hebben een papegaai.
We werken beiden fulltime, Tara ging na mijn zwangerschapsverlof altijd naar mijn moeder, maar sinds deze week zal ze 3 dagen naar het kdv gaan en 2 dagen naar mijn moeder. De eerste 2 wendagen op het kdv waren heel erg, Tara huilde aan 1 stuk door en moest overgeven ..... morgen is de derde wendag, ik hou mn hart vast!

Groetjes,
Shivana

Hoi,

ik ben Marloes, 31 jaar jong en al ruim tien jaar samen met mijn mannetje waarvan al negen jaar getrouwd. Verder zijn we de trotse ouders van drie heerlijke jongens. Werken dat doe ik niet want daar heb ik geen tijd voor. Wij wonen in Drenthe in een rijtjeshuis en hebben een kat.

Groetjes van Marloes

hoi
ik ben petra,34 jaar jong en al 18 jaar met mn vriend die is 36 jaar.we hebben een dochter anouk ze is 13 mnd.we wonen in friesland en ik ben op het moment thuisblijfmoeder.

gr petra

Hoi,

ik ben Ineke en ben 30 jaar oud. Ik woon samen met mijn vriend Raïf in Amsterdam en we hebben een dochter die volgende week 1 wordt. Ze heet Maira.
Ik werk 4 dagen in de week in de geestelijke gezondheidszorg. Mijn vriend werkt ook 4 dagen, dus Maira gaat 3 dagen naar het kdv. Ze vindt het leuk, maar het is veel gedoe met brengen en halen, dus ben ik samen met een collega op zoek naar een gastouder aan huis. Ik hoop dat dat gaat lukken!
O ja... volgend jaar gaan we trouwen!

groetjes Ineke

Wat een leuk idee zeg!

Ik ben Ilona en  ik ben  27 jaar, 2 jaar en 2 maanden samen met mijn vriend, woon samen in Leerdam. We hebben een dochtertje van bijna 13 maanden en zijn bezig voor de 2e.

Ik werk als secretaresse bij een aannemer, maar loop sinds vorige week donderdag thuis in de ziektewet. Ging even niet zoals ik wil, dat kan je wel eens hebben he...

Liefs,
Tiny Love aka Ilona

Hoi hoi

Ik reageer niet zo vaak op het forum maar lees graag mee.
Maar je kent het druk druk druk.

Ik ben Jiska, 30 jaar en  woon in Vlaardingen samen met mijn 2 mannen Marcel en Mick.
Ben met Mars 4 jaar samen en 4 mei is ons wondertje Mick geboren. Nu dus al weer 15 maanden. Ik werk 3 x 9 uur bij de politie en gelukkig heb ik hele makkelijke schoonouders dus Mick kan altijd daar terecht. Vind het soms best pittig, onregelmatig werken, het huishouden en een kindje maar geniet volop!

Fijn weekend groetjes Jiska

Terug
Bovenaan