Night from hell....

Lieve meiden,

De titel van dit bericht zegt genoeg!
Ben helemaal kapot, zit met koude rillingen en tranen dit bericht te typen, wat voel ik me beroerd!

Gister avond rond 23:00 uur naar bed en ik voelde me behoorlijk moe maar eenmaal in bed......geen oog dicht gedaan! Om 02:30 uur maar met kussen en dekentje naar de woonkamer om vervolgens daar tot 05:30 uur wakker te liggen. Ook enorme pijn in onderrug waardoor ik zowel in bed als op de bank niet lekker lag. Uiteindelijk 1 uur geslapen en nu voel ik me zooooo beroerd! Koude en warme aanvallen, waanzinnig misselijk, zit echt tot mijn huig en enorm moe en draaierig...... Voel me echt zo kut!

Stond net in de badkamer om me op te tutten etc voor m'n werkdag maar ik ging zowat tegen de vlakte....Heb ook geprobeerd wat te drinken maar hou het met moeite binnen, wat een ellende zeg! Zo kan ik niet naar werk, ben ook bang om zo in de auto te gaan zitten.

Sorry voor m'n klaagzang maar weet ff niet wat ik met mijzelf aan moet!

Liefs Lynn.

Hey meis, zoals je al tegen mij zegt!Op dit forumm word niet geklaagd!!!!!Ik heb vanacht hetzelfde gehad,...ging om kwart voor 10 naar bed zo moe dat ik was,,....Lig ik in bed, trilik haast weg van de kou, en dan had ik het weer warm.Mn man kwam om 2300 naar bed,,...nog een uurtje gedraaid, toen ben ik er maar ff uit gegaan..
Zou gewoon lekker thuis blijven en thuis op je gemakje lekker keutelen!!!!Zo kan je toch niet werken!!!
Succes vandaag meissie!
Hou je beetje rustig..
Dikke kus nance

Goedemorgen Lynn, nou ja volgens mij kan ik goede er beter ff af laten! Echt vervelend, misschien een combinatie van de zwangerschap, griepje en de spanning wat jullie afgelopen tijd hebben gehad...
Je klaagt niet en goed aan jezelf denken!!

Liefs

Jeetje Lynn! Lekker thuis blijven! En onder de wol kruipen, misschien slaap je dan even bij. Misselijk zijn is zo rot. Maar toch werkt het het beste iets te eten, één cracker of één evergreen (die heb ik altijd in mijn tas voor het geval dat!)....

Ach meid, beterschap... Hopelijk voel je je snel beter!

Heey lynn

Lekker thuis blijven hoor. Ik heb van week 6 t/m 8 ook zoveel last gehad. Durfde ook geen auto meer te rijden. 3 stappen zetten en helemaal bekaf zijn, draaierig en misselijk. Ik heb er veel aan gehad om veel te liggen en overdag ook wat te slapen. Zakt nu in week 9 eindelijk af. Tenminste in die mate. Ben nog wel beroerd en moe maar niet zo erg meer.

Beterschap meid,

Liefs

Lynn,

Ik ben van het september clubje. Ik zou ook zeggen neem lekker vrij een ga een dagje heerlijk op de bank hangen of in bed liggen en heel erg rustig aan doen. Je lichaam moet even bijkomen. Die duizeligheid kan komen van een lage bloeddruk. Heel veel sterkte.

meid wat vreselijk zo'n nacht!!
Hoop wel dat je lekker thuis bent gebleven en naar je lichaam luisterd! Kan idd de zwangerschap zijn met alle spanningen die erbij horen en die jullie hebben gehad!

knuffel!!
liefs trientje

Ik spiek af en toe mee met je meid. En hoewel je er nu weinig aan hebt, straks gaan die nachten weer een tijdje goed. (op het eind zijn ze weer minder) neem de tijd om te rusten en als je je te zwak voelt, gewoon thuis blijven hoor. Zo heeft je baas ook niks aan je. Echt tips heb ik helaas niet voor je. Behalve: luister goed naar je lichaam! Het ondergaat nogal wat veranderingen en dat merk je wel even.

Terug
Bovenaan