Night from hell....

Hey Peet,

Wat fijn dat je je ondanks wat 'klachtjes' goed voelt! Kan me voorstellen dat je vandaag wat last van je rug hebt, het is ook niet niks wat het allemaal met je lichaam doet!

Ik ben sinds vandaag begonnen met MvM, vind het best een gedoe, eerlijk gezegd maar heb het er graag voor over.....Ik bedoel: het is wel onwennig om in die kan te piesen en in die fles te doen. Je moet goed mikken zeg maar.....hahaha! Toen die mevrouw vorige week bij mij was, was ik ook blij weer een positieve test te zien! Ik denk dat we allemaal weer een soort bevestiging nodig hebben, om de aantal weken.

Kan niet wachten tot de echo, eerlijk gezegd! :)

Veel succes bij de bhv cursus, misschien niet het leukste om te doen maar we heel handig als je weet hoe te handelen in een noodsituatie.

Fijne avond meid, liefs Lynn.

Fijn dat je vanmiddag een beetje hebt geslapen. Het klinkt als een geval van bijtanken. Ik hoop dat je niet te lang met de klachten hoeft rond te lopen. En helaas dat misselijk zijn kan soms ineens heel erg zijn en na een week of soms weken weer minder worden. Sterkte ........ Ook vanacht.

Oh wat vervelend meid! Goed dat je thuis bent gebleven, nu nog goed rustig aan doen hoor... Luister naar je lijf, vanaf nu heb je de verantwoording voor een minimensje!!

Terug
Bovenaan