Night from hell....

Bah, wat een vreselijke nacht idd.

Lekker voetjes hoog of in bed kruipen.

Lekker aanhoddelen (zoals wij dat zeggen).

En idd, luister goed naar je lichaam. Zwanger zijn en bevallen is de ultieme vrouwelijke prestatie!

Liefs

He Lynn,

En ben je de dag nog een beetje doorgekomen? Lekker thuis gebleven?
Wel balen hoor dat je snachts zoveel wakker ligt!! Hoop dat t vannacht beter gaat!

Liefs San

Hey meiden,

Bedankt voor jullie lieve reacties! Voel me nog steeds behoorlijk beroerd.....heb vanmiddag ruim 3,5 uur geslapen, hoop nou weer niet dat dat invloed gaat hebben op aankomende nacht maar goed......
Verder ben ik nog echt kots misselijk en hou ik het maar even bij een glaasje water. Probeer straks wel even wat te eten.

Liefs Lynn.

Meid, meld je ziek en neem je rust. Je baas heeft meer aan je als je je straks weer beter voelt. Het is nu misschien wel druk met moederdag in het vooruitzicht, maar straks ben je de maand december ook weg. (heb wel eens begrepen van je dat je nooit vrij mag nemen in de december maand)

Denk om je zelf hoor, een ander doet het niet.

Liefs, Peet.

Hee Peet,

Dat klopt, in de parfumerie wereld zijn er een aantal periodes waarin je nooit vrij mag zoals: Valentijn, moeder en vaderdag, sinterklaas en kerst (kortom de gehele december maand is geen optie)

De drukte voor de moederdag is nog niet echt losgebarsten hoor dus maar ik maak me altijd zo druk om de zaak.....dingen die ik nog moet doen, nog moet regelen etc etc......maar ik kies nu, voor het eerst voor mezelf en voor ons kleine ukkie! Het kindje staat echt op nummer 1!!!!!!

Ik heb sowieso morgen een vrije dag en ik hoop dat ik me donderdag beter voel maar dat kan ik onmogelijk nu zeggen......ik bekijk het echt per dag! Meer kan ik er niet van maken...

Hoe is het met jou Peet? Voel je je goed!

Liefs Lynn.

Ha lynn,

Lief dat je dat vraagt.
Ik voel me best goed, wel erg moe en soms wat vlagen van misselijkheid.
Vandaag weer wat meer last van mijn rug, maar had vandaag weer gewerkt sinds een week.
Donderdag komt de consulente van mvm, dus met die test weer een beetje zekerheid. Ondanks mijn positieve test toch een beetje onzeker. juist omdat ik nog niks voel.
Maar in vergelijking met jou en andere hier mag ik absoluut niet mopperen.
Geniet van je vrije dag morgen.
(ik heb een hele dag bhv cursus :(

Liefs, Peet

Terug
Bovenaan