niks te doen?

WHAHAHAHAH...... ik heb het net ff gelezen en ik heb echt zitten   gieren... mijn man vroeg of ie me moest opvangen..... (hij keek me echt aan alsof ie dacht dat ik niet spoorde)

ik heb ook een hele domme actie.......

we zaten een keer in de trien met een vriend en die vriend wees onderweg aan waar hij woonde. daarop vroeg ik waarom hij dan niet uitstapte....... alleen reed de trein nog........

en ja... ik ben ook nog eens blond!!!

groetjes marijke

whahahhahahah babywipper mijn hemel dat zou een uitspraak van mij kunnen zijn......wij noemen Timo vaak Mo en eens liep hij hard voor me uit naar de rand van een kruissing ik roep heel hard (drukke straat) HO MO ;-) kind stond wel gelijk stil en meerdere mensen......maar ook heb ik noem het maar postnatale zwangerschapdementie ......ik sta bij een snoepkraam en ben gek van winegums zeg tegen die marktkoopman doe mij 2pond van die colasnoepjes zegt hij is een kilo ook goed waarop ik antwoord nee joh ben je gek das veel teveel

en ja ben blond (maar niet geboren)

whahahaha, das te veel! Ik heb er nog een, maar die is wel schunnig!

Mijn man wilde de tanks (van het schip) ontlucht hebben en wist het duitse woord even niet meer. Dus hij zegt tegen de duitse matroos:

Gehst du die tanks blasen? (Helemaal fout geschreven, ik weet het, maar hij vroeg de matroos dus de tanks te pijpen!)

Groetjes Ilona

hahaha wat een lol.

Ik heb er ook nog wel eentje. toen onze dochter rachel klein was verdraaide ze ook nogal eens woorden. Een fazant noemde zij een zandloper en stofzuigen was susousen e.d .
De mooiste verdraaiing vonden wij toch wel "pikjes"waarmee zij toch echt kipjes bedoelde. Toen we een keer een weekendje centerparcs geboekt hadden gingen we daar naar de kinderboerderij en rachel riep vrolijk: kijk mama babypikjes.

De mensen keken allemaal raar, maar rachel zag gewoon kippekuikentjes. hahaha.

groetjes irene

ja eg wel in een deuk en blij dat de patatman ons goed kende anders schaam je je toch dood denk ik whahahaha maar leuk die uitspraken ....zo noemde hij telefoon feletoon...olifant was ofilant...parkeerplaats was karpeerkaats en josef en maria (met kerst) was maria en jofes en nu hij is inmiddels 8jaar (bijna 9) zegt hij tegen washandje nog steeds Haswandje

Nou, dat is ook grappig. Rachel is nu ook bijna 9.
zij heeft tot dit voorjaar ook volgehouden dat ik bij de fieseperetheut liep inplaats van fysiotherapeut.
Nu volgt zij een programma voor overgewicht bij kinderen en moeten ze leren op te letten hoeveel calorieen ergens inzitten, maar ze zegt steenvast carolieen.
we hebben nl. ook een meisje wat ze kent wat carolien heet.
We oefenen natuurlijk wel op het juiste woord, maar het kost haar heel veel moeite om het goed te zeggen.

Deze topic gaat nu trouwens wel een eigen leven leiden, sorry

groetjes irene

Terug
Bovenaan