Niks van aantrekken, hoe doe je dat??? Te dik??

Help!!

Ben in januari bevallen van een kerngezond, super mooi mannetje.
Inmiddels is ie dus 6 maanden, gaat hard!!!
5 weken na de bevalling kreeg ik al commentaar over mijn gewicht.
Dat terwijl ik nog maar 5 kilo bij mijn oude gewicht vandaan zat..
Inmiddels zijn er 4 kilo'tjes blijven "plakken".
Echter, ik heb hier vrede mee, vind het totaal niet storend!
Vind het echt verschrikkelijk dat mensen (voornamelijk mijn schoonmoeder) telkens zegt dat ik nodig moet sporten. Dat mijn buik op die van een hangbuikzwijn lijkt. Dat al die kilo's aan mijn kont zitten, etc etc.  Niks van aantrekken zegt mijn man. Maar hoe doe ik dat?!
Trek het me enorm aan, omdat ik 10 jaar geleden 20 kilo meer woog! Voel me hierdoor heel onaantrekkelijk voor mijn man en mijn zelfvertrouwen is van hoog, naar heeeeel laag gedaald!
Zal me even beschrijven...  zodat je een beeld van me hebt...
Ben 1,65, en weeg nu 58 kilo. Draag maat 36-38. Wat is er in vredesnaam mis met mij!?

Herkenbaar????

hoi
weet je wat jij moet doen?die mensen die dat zeggen eens flink de wind van voren geven!!
beetje respect zeg,waar halen ze het lef vandaan.
er is helemaal niks mis met jou hoor.ik heb meerdere zwaarlijvige mensen om me heen(o.a een collega en mn man is ook niet slank) maar ik haal het niet on mn hoofd om er wat van te zeggen.zo krijgen mensen nou een minderwaardigheidscomplex.
bijt maar gerust van je af meid.en anders stuur je ze maar naar mij
sorry,maar ik kan hier zo boos om worden.sommige mensen.....grrrr

Wat belachelijk dat je zulke idiote reacties krijgt zeg! Ik kan me hier heel boos om maken. Het is heel moeilijk om je dit niet aan te trekken, makkelijker gezegd dan gedaan. Als ik lees dat je maat 36-38 aan kan denk ik ook dat je je hier niks van aan moet trekken. Maar het lijkt me wel moeilijk omdat je zulke stomme reacties krijgt. Ik ben ook nog 3 kg boven mijn 'normale' gewicht en eigenlijk ben ik dan nog iets te zwaar, ik wil er graag nog 6 kg af hebben. Ach ja, zolang ik mezelf maar lekker voel in mijn eigen lijf...... Laat ze maar l*llen

sorry????
ik vind het echt belachelijk!!
dat is toch een heel mooi gewicht??
ik denk dat ik er echt wat van zou zeggen hoor!
dat zeg je toch niet!

nou probeer je er nioet teveel van aan te trekken....
je bent goed zoals je bent!

groetjes marijke

Je mag juist trots zijn op dat gewicht en die kledingmaat. En al zou je buik wat slapper zijn als voorheen.... so what.... daar heeft al die maanden je kindje ingezeten. Heeft je schoonmoeder dan een superslank figuur waaraan je niet kunt zien dat ze zelf kids heeft gehad. Die had van mij een harde opmerking terug gehad.

Ce La Vie en laat iedereen maar kletsen, zolang jij je goed voelt is iets anders niet belangrijk.

Groetjes,

Annemiek

Wat is er mis er is helemaal niks mis. Maatje 38 is toch perfect. Je moet naar jezelf kijken en waar jijje prettig in voelt. Voel je je niet prettig dan moet je er iets aan doenen als je je wel prettig voelt, laat ze kletsen en doe je ding

Groetjes annegien

Ik zou willen dat ik dat woog!

Ik ben 1.68 en weeg 64 kilo! Ik ben alleen wel 10 kilo lichter dan voor mijn zwangerschap en ben tijdens mijn zwangerschap geen kilo zwaarder geweest dan mijn startgewicht. Ik krijg dus steeds te horen dat ik er zo goed uit zie, maar   maat 36 kom ik echt niet in, hoor!

Laat ze alsjeblieft lekker zeuren, dat slaat echt nergens op en te dik ben je zeker niet!

Groetjes Ilona

Je hebt maatje 36/38!!!???
Laat die schoonmoeder van jou ff haar mond houden! Laat haar het forum maar lezen! Ik heb maat 42, en iedereen zegt tegen mij dat ik er weer prima uit zie! (ik ben niet helemaal tevreden, maar iedereen om mij heen wel...omgekeerde wereld hier dus) Laat ze zelf aan haar buik gaan werken. Of laat ze weet ik veel wat gaan doen. Maar ze hoeft jou de les toch niet te lezen!!!!!????? Mag je man ook wel tegen haar zeggen. Als jij er iets over zegt is het vaak toch niet goed.

Sabine

Terug
Bovenaan