Help!!
Ben in januari bevallen van een kerngezond, super mooi mannetje.
Inmiddels is ie dus 6 maanden, gaat hard!!!
5 weken na de bevalling kreeg ik al commentaar over mijn gewicht.
Dat terwijl ik nog maar 5 kilo bij mijn oude gewicht vandaan zat..
Inmiddels zijn er 4 kilo'tjes blijven "plakken".
Echter, ik heb hier vrede mee, vind het totaal niet storend!
Vind het echt verschrikkelijk dat mensen (voornamelijk mijn schoonmoeder) telkens zegt dat ik nodig moet sporten. Dat mijn buik op die van een hangbuikzwijn lijkt. Dat al die kilo's aan mijn kont zitten, etc etc. Niks van aantrekken zegt mijn man. Maar hoe doe ik dat?!
Trek het me enorm aan, omdat ik 10 jaar geleden 20 kilo meer woog! Voel me hierdoor heel onaantrekkelijk voor mijn man en mijn zelfvertrouwen is van hoog, naar heeeeel laag gedaald!
Zal me even beschrijven... zodat je een beeld van me hebt...
Ben 1,65, en weeg nu 58 kilo. Draag maat 36-38. Wat is er in vredesnaam mis met mij!?
Herkenbaar????
Ben in januari bevallen van een kerngezond, super mooi mannetje.
Inmiddels is ie dus 6 maanden, gaat hard!!!
5 weken na de bevalling kreeg ik al commentaar over mijn gewicht.
Dat terwijl ik nog maar 5 kilo bij mijn oude gewicht vandaan zat..
Inmiddels zijn er 4 kilo'tjes blijven "plakken".
Echter, ik heb hier vrede mee, vind het totaal niet storend!
Vind het echt verschrikkelijk dat mensen (voornamelijk mijn schoonmoeder) telkens zegt dat ik nodig moet sporten. Dat mijn buik op die van een hangbuikzwijn lijkt. Dat al die kilo's aan mijn kont zitten, etc etc. Niks van aantrekken zegt mijn man. Maar hoe doe ik dat?!
Trek het me enorm aan, omdat ik 10 jaar geleden 20 kilo meer woog! Voel me hierdoor heel onaantrekkelijk voor mijn man en mijn zelfvertrouwen is van hoog, naar heeeeel laag gedaald!
Zal me even beschrijven... zodat je een beeld van me hebt...
Ben 1,65, en weeg nu 58 kilo. Draag maat 36-38. Wat is er in vredesnaam mis met mij!?
Herkenbaar????