Niks van aantrekken, hoe doe je dat??? Te dik??

Ok, wat een zeur die schoonmoeder van jou....ik ben 1.78 en helaas schommel ik nog steeds rond de 90 kg , ging het er bij de eerste binnen een week of 2 vanzelf af...nu kost het me grote moeite en gebeurt er helemaal nix....moet wel zeggen dat mijn lijf waarschijnlijk van slag is door al het slaapgebrek, maar zo ingewikkeld moet het toch niet zijn...verder ben ik niet geheel ontevreden hoor, heb ook best brede schouders dus maatje 38 is voor mij absoluut niet weggelegd!!!

Bovendien ik heb 2 kids gekregen, dus waarover zou ik zeuren, komt allemaal wel goed en ik voel me goed...dusseh...nix te klagen

groetjes Yvonne

Jeetje!!!! Ik moet me er even mee bemoeien hoor!
Toen ik je bericht las, zag ik zo iemand als mezelf voor me..
Ik zou er heel veel voor over hebben om zo weinig te wegen!
Ik ben 1.65 en weeg 85 (!!!!) kilo.
Is je schoonmoeder soms jaloers??
Dan kan je je vast wel voorstellen dat ook ik me erg onaantrekkelijk vind voor mijn
vriend.
Lekker laten lullen en wees trots op je lijf!

??????
Ik ben 1.65 en 67 kilo. Heel veel striae van 4 jaar geleden (de oudste) en mijn man vindt mij de mooiste vrouw van de wereld. Omdat ik de kilootjes en striae heb overgehouden van zijn mooiste 2 dochtertjes en daar is hij me eeuwig dankbaar voor. Ik ben er met alle littekens alleen maar mooier op geworden in zijn ogen :-D En zo zie ik het zelf ook!!! En als iemand er iets over zegt zeg ik gewoon hard terug dat ik vind dat ik een mooi figuur heb en een echte vrouw ben ipv een meisje van 15 zonder een grammetje vet en zonder levenservaring (als je begrijpt wat ik bedoel). Mijn lichaam is een teken van de levens die ik geschonken heb :-D

hoe trek je je daar nou niks van aan. dat lijkt me ook moeilijk. Ik krijg als ik het lees alleen al allerlei agressieve fantasien ...

Ik zou willen dat ik weer zo netjes op gewicht zat als jij (1m64, 67 kg, maat? geen idee 42?) maar niemand valt me daar mee lastig gelukkig.

Misschien dat al onze reacties een beetje helpen om je er niets van aan te trekken.

(en anders gewoon een keer heel "duidelijk" tegen je schoonmoeder zeggen dat ze nou een keertje d'r bek moet houden?,....ooh ik wou dat ik dat zelf durfde )

Hoi
hier 1.65 en 64kg maat 38, das dus weer bemoedigend voor jou. Vind mezelf ook wel beetje te dik, woog voor mijn twee kinderen 53kg en maat 34/36 en zou daar graag weer op terug willen, maar of het lukt?
Maar als jij je goed voelt zo en je man er ook nog eens blij mee is, zeker niks aan doen!
En anders keer goed de waarheid vertellen!
Maar ik denk dat jij  een van  de slanksten hier bent!!!

groetjes Mieke

Jeetje zeg! Jij hebt mijn steefgewicht!
Ik woog dat vroeger ook toen ik 20 was ofzo... Zit nu nog steeds 10 kilo boven wat ik woog voor mijn zwangerschap en zie er de komende tijd nog niets vanaf gaan helaas.
Niet normaal hoor, die schoonmoeder! Dat soort dingen zeg je toch niet? Zelfs al zou je (wat je niet hebt) enorm overgewicht hebben dan nog heeft ze geen enkel recht om zo te praten tegen je. Ik zou haar eens even heel goed de waarheid vertellen! En je vriend mag ook best tegen haar zegen dat ze haar hoofd moet houden! Zegt ze dat soort dingen tegen je waar hij ook bij is? En wat doet hij dan? Sorry hoor maar ik word al kwaad als ik het alleen maar lees. Wat een idiote schoonmoeder...

hoi,hoi,

Volgens mij zijn er heel veel mensen die dromen van maatje 36/38!!
( ik ook hihihi) Ik met een maatje meer zou er graag wat af hebben, valt helaas niet mee. Zit nog 4 kilo boven mijn startgewicht en dan moet er nog wel wat van af. Gelukkig heb ik niemand die daar iets van zegt (waarschijnlijk wel denken).
Ja en die flubberbuik, ik denk dan maar... aandenken aan Evi hihi
Ik vind het verschrikkelijk onbeschoft van je schoonmoeder om zo te praten. Ze de waarheid zeggen is toch makkelijker gezegd dan gedaan. Ik zou zeggen links erin en rechts eruit!!

groetjes Sonja

Wat een ontaarde schoonmoeder!! Ken er zelf ook 1. Mijn man zijn stiefmoeder heeft echt een hekel aan dikke mensen....maarja wat is dik vraag ik me dan af. Ken zat stevige mooie mensen met een prachtkarakter en ook een aantal slanke dennen met een wat minder leuk karakter. In haar ogen is niemand behalve zijzelf en HAAR kinderen perfect. Ach ja, ik denk altijd maar dat mens is gek....tip voor jou.
Zelf woog ik voor mijn zwangerschap 67 kilo en ben 172 cm. Had maat 36.
40 kilo aangekomen, toen ben ik gestopt met wegen(hoefde van de verloskundige ook niet meer omdat ik het er echt aan at). Inmiddels weeg ik 77 kilo en ben hard op weg naar de 76 en dan de 75 enz enz. Vind het inderdaad veel belangrijker hoe jij je voelt!!

Over die "hangbuik", ik smeer nu een paar dagen met Dove Firming en in mijn ogen werkt het echt!!! ( en dit is geen reclamestunt). Ik gebruik het voor onder de douche, bodylotion en voor rondingen en mijn huid is zichtbaar en voelbaar strakker. Heb zelfs het idee dat mijn borsten weer wat steviger worden....
Misschien het proberen waard?

Groetjes, Anne

Terug
Bovenaan