Niks van aantrekken, hoe doe je dat??? Te dik??

Ik neem aan dat jouw schoonmoeder maatje 34 heeft? Of XS of zo???
Anders moet ze absoluut niet ZEUREN!!
Wat een lef!
Gewicht is al lange tijd een teer punt bij mij, kan me dus ook erg opwinden over mensen die daar commentaar op menen te hebben.
Ik doe het zelf al vele jaren met maatje 44 en ik was erg blij dat ik na de bevalling mijn eigen kleding weer paste. Dat was mijn enige doel, niet zwaarder uit de zwangerschap komen dan daarvoor. Als je je verder toch goed voelt???
Geniet lekker van je kleintje en van je maatje 36!!

JE BENT NIET DIK!!!!!

Groetjes, Karin
Mama van Christian (21 weken)

hoi hoi

wat een nare mensen als ze dat zo zeggen

ik heb juist het ongekeerde mensen vinden mij te dun
ik ben 1.75 en weeg 49 kilo

ik heb dus wel maatje xs en moet zeggen het is niet leuk

zelf tijdens mijn zwangerschappen was iko dun op het einde had ik een buikje van iemand van 4 maanden
ik was 20 weken zwanger van de eerste toen ben ik getrouwd in een superstrakke jurk en je zag geen buik helemaal niets zeld geen bultje is een hele terustelling geweest je wilt zo graag pronken

nu heb ik twee zwangerschappen gehad in twee jaar tijd en er is geen kilo   aangebleven waar ik wel op gehoopt had

hoe vaak ik wel niet de vraag heb gehad of ik een eet probleem had
als ik er een euro voor kreeg was ik nu miljoenair

dus blijf lekker je zelf je heb een mooie maat ( ik wou dat ik hem had)
ik zeg altijd maar elke kilo die er teveel aan zit is een mooie  herindering waar je wondertje heb gegroeid

en mischien is je schoonmoeder weljarloers op je dat je een mooie maat heb na je bevalling en zij er mischien meer moeite voor moest doen

groetjes mariella

hai,

heb jij je schoonmoeder niet een geweldig kleinkind gegeven???

Daar moet ze maar eens over nadenken en niet over die achterlijke kilo's!!!

En meid, echt waar ik zou willen dat ik jouw figuur had. Pfff dit had ik op mijn 20e ofzo (ben nu 32). Daar teken ik voor! Dus trek je daar niets van aan!

Groetjes van een iets te dikke Sandra

Oeps, als ik al jullie reacties zo eens lees ben ik geloof ik de enige die het meest met deze schoonmoeder te stellen zou hebben.
Ik kwam bij mijn eerste zwangerschap 9 jaar geleden 35 kilo aan en woog toen op het laatst 115 kilo.
Mijn tweede zwangerschap ging ik in met 90 kilo en kwam maar 20 kilo aan dus zat ik weer op 110.
Mijn zoontje is nu 3 maanden en ik weeg er nog 105 dus ben nog maar 5 kg kwijt.
Ze zeggen dat als je borstvoeding geeft je kindje jou opeet en dat je vanzelf afvalt.
Ik kolf per dag 1300 cc af ( dus dat is bijna voor) maar ik eet ook nog behoorlijk dus ik val geen gram af.
Ik ben nu weer voorzichtig 's avonds aan het lopen om toch wat af te vallen, maar aangezien mijn bekken niet echt jofel is moet ik dat ook rustig aandoen.

Minder eten is voor mij op dit moment nog niet echt een optie. Ik heb echt het gevoel dat ik het nodig heb om een beetje mens te blijven.

Weet je wat het beste van dit verhaal is. Ik heb er zelf geen problemen mee. Ik hoef niet bang te zijn dat ik te dik wordt want dat ben ik al jaren.

Mijn zus was altijd nog zwaarder dan mij en samen hebben we al heel wat afgelijnd.
Zij heeft begin dit jaar een maagband laten zetten omdat ze toch eindelijk weleens defenitief af wilde vallen.
die maagband zat er zo in maar toen begon de ellende. Ze kreeg vreselijke pijnen. bleken gal aanvallen te zijn. galblaas verwijdert.
Nu had ze weer heel veel buikpijn. artsen dachten aan een buitenbaarmoederlijke zwangerschap. dat bleek niet zo te zijn, ze is wel nu 4 maanden zwanger, maar het slangetje bleek los geschoten te zijn. dit is afgelopen dinsdag weer vastgezet.
Ze heeft nu dus al dit jaar 3 operaties en dus 3 keer volledige narcose gehad.

En natuurlijk waar ze eigenlijk niet meer op gerekend had dat ze zwanger is.
daar zijn we allemaal erg blij mee. alleen komen ze bij mijn zus wel met de keizersnee dus dat wordt in december operatie nummer 4 dit jaar.

Ik hoop dat het allemaal goed gaat komen, maar jullie willen niet weten hoe ze er uit ziet. Ik vind ze erg bleek en aangezien ze nu 24 kilo is afgevallen veel te mager op plaatsen waar het niet moet zijn.

Nou, dat was een lang verhaal maar ik wil er alleen maar mee zeggen dat ik heb besloten het leven en de dingen te nemen zoals ze zijn en daarmee heb ik ook mezelf geaccepteerd met mijn overgewicht. en natuurlijk had ik ook de hoop dat ik met hetzelfde gewicht mijn zwangerschap uit zou komen dan dat ik erin gegaan was of zelfs met minder maar voor mij zat dat er niet in.

Ik heb wel een vreselijk mooi, lief en super gewenst mannetje in de wieg liggen en daar heb ik die extra kilo's graag voor over gehad.

zo ik heb mijn hart gelucht hihihi

groetjes irene

Allereerst heb je een waanzinnig gezond BMI, dus we trekken nu met zijn allen de conclusie dat je verre van te dik bent. Zo dat is uit de wereld.

Dat je buik slapper is geworden is logisch. En tuurlijk is sporten lekker en als je er aan toe bent moet je dat zeker weer gaan doen, maar verder moet je lekker trots zijn op je zachte buikje, waar je kindje lekker tegenaan kan knuffelen. Je hebt een kind gebaard en daar hoort een moederbuikje bij. En je schoonmoeder is duidelijk gek ;-)

Miep

Al woog je 120 kilo.... waar bemoeit ze zich mee. Ik zou me dit soort opmerkingen echt niet laten welgevallen. Ik zou je echt aanraden om hier een duidelijke grens te trekken en die ook zo neer te zetten. Ze moet denk ik heel duidelijk merken dat je hier niet van gedient bent, want nu zijn het de kilo's, maar straks is het weer wat anders. Zo gaat dat vaak.
Wat wel zo is, is dat als jij zelf je lekker in je vel voelt en je eigen lijf accepteert, dat een ander kan zeggen wat hij vindt, maar dan raakt het je niet. Misschien zit daar voor jezelf nog een punt om aan te werken zeg maar. Maar dat staat los van hoe bot je schoonmoeder is.
Groetjes Veerle

Terug
Bovenaan