NOD 1 augustus

<p>Hey meiden.</p><p>Het is even geleden dat ik hier iets geplaatst heb. Dat was namelijk in 2016.</p><p>Ik ben in 2017 bevallen van een jongen. Hij word volgende maand 2 (Wat gaat de tijd snel).</p><p>Mijn man en ik hebben besloten om voor een 2e te gaan. Aangezien het misschien lang kan duren voor we zwanger zijn.</p><p>Maar ik ben vorig jaar in september geopereerd en toen ook gestopt met de pil. We hebben het al die tijd veilig gedaan en nu deze maand voor het eerst zonder condoom. Aangezien dat bij de vorige zwangerschap meteen raak was, kan dat nu ook.</p><p>Het enige wat ik me kan herinneren van mijn vorige zwangerschap is dat ik geen kwaaltjes had. Uit eindelijk bleek dat ik wel vollere borsten had.</p><p>Nu voel ik op nieuw weer niks, maar toch maakt het mij onzeker! Ik ben naar mijn afscheiding aan het kijken en dat is wit en plakkerig! Is dat een goed teken of juist niet??</p><p>Wie kan mij helpen of advies geven!</p><p>Groetjes marcha</p>

Mijn afscheiding was juist doen ik zwanger was waterig en doorzichtig dus dat plakkerige ken ik alleen als ik ongesteld  moet worden. Verder heb ik geen verstand van het checken van het slijm alleen dit weet ik uit ervaring  bij mn eerste.
Je nod is al bijna dus nog eventjes afwachten ? en een test  kan je meer vertellen ?
Spannend mijn nod is  6 augustus ook voor de 2e   ?

Ow super leuk nicolle! Gaan we samen voor een 2e hihi.
Ik heb vanmorgen een test gedaan, een early test van de kruidvat en die was negatief. Dus ik zal indd mijn menstruatie gewoon gaan krijgen. Op naar de volgende maand.

Hoeveel dagen voor he Nod Zit je marscha ?
Ik testen bij  mn eerste 3 dagen voor  mijn nod nog negatief  kreeg ook menstruatie  krampen  en toch de dag na mn nod een dikke positieve test ?
Dus wie weet. 

Marchatje ik ben nog nooit zwanger geweest dus ik kan er niet echt over meepraten, behalve dat ik het afgelopen half jaar heb gemerkt dat symtpomen je gek kunnen maken. Symptomen hoeven niks te betekenen en geen symptomen ook niet. Het stomme vind ik ook dat sommige typische zwangerschapskwaaltjes ook typische menstruatiekwaaltjes zijn.
Misschien helpt het om niet teveel af te gaan op de symptomen? Wacht nog een paar dagen (ja I know, moeilijk, ongeduldig enzo..) of je menstruatie doorzet en zo niet test daarna nog een keer. 

Hey nicolle, morgen is indd mijn nod.
Maar ik durf morgen nog niet te testen. Mijn borsten doen wel elke dag pijnlijker. Vooral als ik er iets tegen aan druk (auw).
Vandaag ook 1 steek gevoeld aan mijn linkerkant in de onderbuik. Pfff Ik maak me zelf gek. 
Klinkt stom wat ik nu misschien ga zeggen. Maar mijn zus heeft een kleine van 8 jaar nu. Maar toen zij zwanger was wist ik het al en zij zelf niet. Die test gaf ook negatief aan en 5 dagen later positief haha. Dus wat jij al zegt het kan.
@ Sandra, het is indd lastig om af te wachten! Haha
Maar ik moet proberen om niet op de symptomen te letten. Alleen de maanden dat we nog niet bezig waren voelde ik ook niks en werd ik elke keer ongesteld. We hebben 1 jaar met condoom gedaan en vanaf feb is mijn cyclus precies 28 dagen. Dus afwachten op morgen.
Of toch morgen vroeg een test? Ik ga er 1 nachtje over slapen en dan weet ik wat ik ga doen :)

Terug
Bovenaan