NOD 1 augustus

Hihih, nu begin ik het pas een beetje te geloven. Straks toch nog even een test halen en nog 1 keer testen. 
Snap ik dat je jaloers bent. Ik ga voor je duimen dat jij ook een positieve test hebt over een paar dagen.
Maar ik voelde niks vorige week en de laatste dagen pas een beetje pijn in mijn borsten. Dus wie weet.
Ja klopt mijn zoontje word alweer bijna 2.
Van jou bijna 1. Jeetje dat is zo leuk de eerste verjaardag. Geniet daar dubbel van he hihih

Gezonde jaloezie hoor haha ??

Ja heel bijzonder die 1e verjaardag kijk en naar uit maar zie er ook tegen op  mijn kleine  baby word dreumes het gaat allemaal zo snel?
Ben benieuwd  naar je testen straks clearblue digitaal lees ik hier weleens dat die een stuk minder  gevoelig is dat bijv de kruidvat 2 voor 5
Omdat je nog een  licht streepje hebt niet dat je ahrikt als die niet zwanger  zegt ?
succes met testen

Hihih dat snap ik.
Ja dan heb je geen baby meer. Maar wel een leuke dreumes rond lopen en over 9 maanden heb je weer een kleine baby in de armen hihih
Ik ga ze allebei halen. Die van 2v5 en een digitale voor over een aantal dagen.

Marchathje gefeliciteerd! Super fijn zeg! Ik snap dat je nog een test wil doen die dan nog duidelijker is.
Wij zijn in januari begonnen, ben nu net ronde 8 in gegaan. Bij jou heeft het half jaartje geduurd?

@ Sandra, nee dit was de eerste ronde.
Ik ben vorig jaar in september al gestopt met de pil vanwege de operatie. En we hebben het vanaf toen elke geen veilig gedaan. Dit was de eerste maand dat we zonder deden. Ik dacht het kan goed nog wel even duren, maar zoals bij mijn eerste kindje was het meteen raak hahah. 
8e ronde, dat is wel een beetje balen. Ik durf mijn vriendinnen bijna niks te zeggen. Die zijn namelijk ook al zolang bezig. Sommige zijn zelf nu in het ziekenhuis aan het lopen. 
Wanneer is jou nod?

Oh wat super fijn dan dat het zo snel is gegaan! Ik snap dat je het lastig vindt richting je vriendinnen, maar als vriendin zou ik juist ook super blij zijn dat jou die ellende bespaard blijft ;-)
Ik ben ook vorig jaar september gestopt met de pil en toen bleek dat mijn cyclus vrijwel meteen op gang kwam. Ik ben gisteren ongesteld geworden, dus verwacht mijn NOD pas eind augustus.

Terug
Bovenaan