NOD 1 augustus

@ Sandra dat is ook zeker waar. Maar voor mijn gevoel is dat lastig. Ow jammer, dus weer een nieuwe ronde voor jou. Ow dan zijn we tegelijk gestopt met de pil. Maar jij ook meteen voor het echie. Hopelijk heb je deze maand ook een positieve test in handen.
@ nicolle je weet het nooit. Dat heb je ook tegen mij gezegd! Dus dat geld dan ook voor jou. Nog 5 dagen en dan ga je gewoon testen. Let niet op je symptomen. Want ik voelde niks als Alleen gisteren pijnlijke borsten. Maar sommige worden gek van alle kwaaltjes. 
Ik ga vanavond ook nog 1 keer testen en morgen vroeg. Hahah voor die 5 euro. Ik hou je op de hoogte!

Gefeliciteerd met je positieve test! Zo'n test had ik ook met deze zwangerschap, dat was alleen wel 5 dagen voor NOD (ik maak altijd snel veel hormoon aan en onregelmatige cyclus, dus wist op dat moment nog niet dat ik voor mijn NOD zat). Maar ondertussen 36+5, dus is goed gebleven! Ik zou inderdaad de CB iets later doen omdat die minder gevoelig is, maar die van de Kruidvat slaan wel eerder positief uit. Super leuk, een tweede. Onze zoon wordt in oktober 2, en ik ben over 3 weken uitgerekend, dus bij ons komen ze iets sneller achter elkaar haha. Succes met de rest van je zwangerschap, ga genieten!

5dvbud0vw7.jpg

Kon het niet laten om een cb te kopen. Nu weet ik wel 100% zeker dat vik zwanger ben. Dit geeft echt even rust en hopelijk nu niet elke 5 min checken of ik ongesteld ben geworden.
@ dankje, ja ik maak indd niet zoveel hcg aan. Wel fijn als dat wel zo is. Ow wat fijn om 2 dicht bij elkaar te hebben. En nog 3 weekjes, nu lekker aftellen! Succes met de laatste loodjes en geniet nog even van je bijna 2 jarige :)

Veel hormonen in het begin is heel fijn met testen, omdat je snel een positief resultaat hebt. Wat minder is in mijn geval wel dat dat helaas ook betekent dat ik vanaf week 6 erg ziek wordt en ieder uur boven de wc hang... En dit minimaal tot en met week 14. Dus zo zie je maar weer, alles heeft een voor- en een nadeel ;) Zeker als je er al een hebt rondlopen is dat pittig. Hopelijk heb jij daar geen last van en ga je een hele fijne zwangerschap in nu je definitieve bevestiging hebt!

Terug
Bovenaan