NOD 1 Februari!!

A

Anoniem

Guest
hoi hoi,
Zijn er nog meer dames die rond deze tijd hun NOD hebben?
Lijkt me leuk om er samen naar toe te leven, en ervaringen uit te wisselen..

Zal me even voorstellen, ik ben Iris ik ben 22 jaar en kom uit het midden van het land.

Ik en mijn hubbie zijn in de 7e ronde voor ons 1e wondertje..

Groetjes Iris,

ps. heb het gevoel dat januari heeeeeeeeel vruchtbaar is

Hoi Iris,
Ik wil graag met je meekletsen, ik zal me even voorstellen... Ik ben 27 jaar, we zitten nu in de 7de ronde voor ons 1e hummeltje en mijn nod is 4 februari. Laten we hopen dat januari een vruchtbare maand is!!!
Zitten nu in onze klusperiode en het lijkt nog niet echt op een echte klusweek, het is tot nu toe nog altijd een spontane klus geweest en dat is ook wel weer eens fijn!!!
Liefs Lientje

Hoi Iris,

Ik ben Linda, 26 jaar en moeder van Nigel 07-03-2006.
Wij zitten niet echt in een ronde maar heb 1 februari mijn nod.
We houden het niet bij nl.
Ik wil wel dolgraag een 2e en hoop ook dat er niet teveel leeftijdsverschil tussen zit.
We zullen zien!!

Groetjes Linda

Hee hoi,

Hoop dat deze week nu eindelijk de ovulatietesten binnen komen, ik heb ze vorige week maandag besteld en betaald. Ik ben benieuwd of wij namelijk wel in de juiste periode klussen. Wij berekenden het tot nu toe via predictor.nl.

Ik ben nog niet aan het temperaturen, het lijkt me zo'n gedoe. Maar wie weet is dat wel weer een volgende stap. We zeiden eerder we gaan voor de spontane klus, na drie maand toch maar een klusweek begonnen.  Dat zelfde zeiden we over ovulatie testen, beginnen we niet aan en nu...dus wordt tijd dat we zwanger raken anders gaan we nog gekker doen, haha!!!

Liefs Lientje

Hee hoi,

Hoop dat deze week nu eindelijk de ovulatietesten binnen komen, ik heb ze vorige week maandag besteld en betaald. Ik ben benieuwd of wij namelijk wel in de juiste periode klussen. Wij berekenden het tot nu toe via predictor.nl.

Ik ben nog niet aan het temperaturen, het lijkt me zo'n gedoe. Maar wie weet is dat wel weer een volgende stap. We zeiden eerder we gaan voor de spontane klus, na drie maand toch maar een klusweek begonnen.  Dat zelfde zeiden we over ovulatie testen, beginnen we niet aan en nu...dus wordt tijd dat we zwanger raken anders gaan we nog gekker doen, haha!!!

Liefs Lientje

Oeps 2 keer hetzelfde bericht, zie je wel het wordt steeds gekker! M'n muis deed een beetje raar... Liefs Lientje

Hee hoi,

De ovulatietesten zijn binnen, gelukkig! Dat is eerst weer even puzzelen hoe en wat, maar de eerste test gedaan en nog nix aan 't handje. Ben reuze benieuwd of onze klusweek juist is (ronde 7). Ik vind het best wel spannend.

Verder geen bijzonde dingen hier, vanavond weer klussen en ik heb knallende hoofdpijn, dus ik kijk er nog niet echt naar uit... Nog een hele dag voor de boeg eerst nog werken van 2 tot 10 en wie gaat het dan wel weer beter. Nou veel klusplezier en vruchtbare dagen!!!

Liefs Lientje

nou hier beetje buikpijn, denk dat mijn ei vandaag is.
merk ik aan mijn cervixslijm, en ik temp ook maar dan kan je ps achteraf vast stellen.. maar met mijn cervixslijm had ik het vorige maad ook goed.. alleen deed mijn cyclus toen raar,

had opeens hele late eisprong en een luteale fase van 9 dagen,

mijn regelmatige cyclus van 33 dagen werd opeens 31!

dus nu hopen op beter geluk, denk alleen dat mijn cyclus nu dus weer korte zal zijn als mij ei daadwerkelijk op dag 15 is.

Liefs Iris, en dames veeeel klusplezier

Terug
Bovenaan