NOD 1 Februari!!

Hoi 365

Ja, eigenlijk best wel maf dat je die vragen hier gewoon kunt stellen, voelt vertrouwd maar je bent wel anoniem. Toch leef je wel met iedereen mee omdat je in hetzelfde schuitje zit. Lief mannetje heb je!!!

Veel liefs Lientje

He hoi,

Mijn Nod is 2 februari, dus we zitten een beetje in hetzelfde schuitje. Spannend he.
Voel jij ook van alles en ben je bang dat je het je allemaal inbeeld?
Ik ben zo ontzettend moe, zou dat al zo vroeg in de zwangerschap kunnen?
Ik weet niet meer goed hoe dat in mijn vorige zwangerschap was.
Omdat ik een onregelmatige cyclus heb, weet ik dus ook niet wanneer ik precies vruchtbaar ben. Dus we zijn al 2 weken druk bezig. Maar wel om de dag, om het leuk te houden.

Liefs van Pam

Hoi,

Oooww, heb vandaag weer 2 kleine hummeltjes in mijn armen gehad, geweldig!!! De ene een mannetje van anderhalf maand en een meisje van een week. Nou ja, vanavond maar weer flink klussen!!!

Liefs Lientje

Hee hoi,

Heb al een paar dagen last van vage buikpijn, ik wil er niet teveel mee bezig zijn, maar mijn alarmbellen rinkelen alweer.
Ik probeer het deze ronde wat meer los te laten. Ik ben iedere keer zo teleurgesteld als de RD er dan weer is. Die komt bij mij tot nu toe iedere keer precies op de goede datum, behalve afgelopen keer...1 dag te vroeg. Het was toen heel kort en heel anders dan normaal.
Gister las ik zo'n zelfde iets en diegene bleek zwanger te zijn, dus ik blij, mijn mannetje heel nuchter we wachten mooi je nod af. Ik ben teleurgesteld en toch ook blij met deze reactie. Hij houd me met beide benen op de grond, het zegt niets over het feit hoe graag hij het ook wil.
Ik heb wel het besluit genomen dat als wij deze ronde niet zwanger zijn ik het forum een tijdje laat rusten. Maar wij hopen natuurlijk op wat anders!!!

Liefs Lientje

Nou wie weet lientje,
maar hou er maar geen rekening mee want rood bloed is altijd slecht, maar je hebt natuurlijk altijd aparte gevallen..

Ik heb op dag 18 mijn ei gehad, dus gisteren ook nog ff flink geklust. dus nu maar afwachten,

1 februari heb ik een feest, en ik drink meestal wel een wijntje o.i.d. dus ben ik nog niet ongi moet ik wel een goed smoesje verzinnen waarom ik niet drink. want als het "raak" is wil ik zo iezo wachten met testen tot 5 februari..

ooh kijk dan al een heel plan gemaakt,( haha)

mijn man vind het wel fijn ook dat ik regelmatig op het forum zit, dat ik lekker me ei kwijt kan enzo. want op de meeste vragen heeft hij geen antwoord,

Liefs Iris

Tja, misschien de smoes ik voel me niet helemaal toppie, wel oke, maar liever nu even geen drank.
Tegenwoordig drink ik amper nog wat, dus bij mij valt het gelukkig niet op, als ik wat drink dan is het een mixje gewoon thuis op de bank en verder niet. Waar ik de grootste moeite mee zou hebben is filet american (met pesto), dat vind ik zo lekker!!!

Mijn mannetje is ook blij met het forum, heeft zelf ook weleens een stukje getypt.

Ik ben nu met ovulatietesten bezig, maar zie nog niet echt verschil in de streepjes. Volgens predictor zou vandaag de vruchtbaarste dag zijn, ben benieuwd om 1 uur kan ik pas weer testen voor het beste resultaat.

Liefs Lientje

Ik bedoelde via de berekening via de predictor site zou vandaag de vruchtbaarste dag zijn.  Aangezien mijn mannetje en ik de berekening gebruikten een week voor die datum aan ben ik nu erg benieuwd naar de uitslag van de ovulatie test. Lientje

Jeetje, wil het toch even kwijt...

Volgens de ovulatietest nog niets aan het handje dat zou betekenen dat mijn mannetje en ik een aantal maanden (ronde 7) verkeerd geklust hebben , dat is wel een domper!  Ik ben benieuwd wanneer de ovutest wel wat gaat aangeven.  Ik ben dag 10 begonnen met testen en dit is dag 14.

Wordt vervolgd....

Terug
Bovenaan