NOD 1 Februari!!

Hoi,

Gisteren wel geklust, hadden eerst allebei niet zo de behoefte, maar eenmaal bezig waren we niet meer te stoppen .

Ik werk bij een woonproject voor mensen met een licht verstandelijke beperking. Gisteren was een bewoner oom geworden van een mannetje en hij heet Levi. Die bewoner helemaal trots, liep te stralen, geweldig om te zien!

Een andere bewoner is helemaal weg van baby's, dus die vroeg hem het hemd van het lijf en vervolgens mij. Wanneer wordt jij nu eens zwanger? Tja, daar weet ik het antwoordt niet op. Wil je uiteindelijk wel een baby? Moeilijk, moeilijk, moeilijk!!! Uiteindelijk zei die bewoner ik hoop dat ik jou ook binnenkort met zo'n mooie zie, want ik weet zeker dat je een goede moeder bent, want ik ben zo blij met jou. Geweldig, maar dat raakt me wel.

In september zijn mijn mannetje en ik getrouwd en na de plechtigheid hebben we bij hun taart gegeten en wat gedronken, dat was helemaal super! Ze hebben het er nu nog over.  De verwachtingen liggen hoog, want getrouwde mensen...

Liefs Lientje

Hallo dames!

Ik sluit mij graag bij jullie aan, mijn NOD is ook 4 februari!
Ik heb de vruchtbare dagen op babbybrabbel berekend maar ben niet zo regelmatig helaas dus hoop dat we het op de juiste momenten doen. Ik houd m'n afscheiding ook maar in de gaten, temperaturen doen we niet kan later nog maar we hopen dat het niet nodig is (dat hoopt iedereen natuurlijk). Dit is ronde twee maar ik ben nu al ongeduldig!

Ik las nu weer dat je voor gezonde en genoeg zaadjes weer beter om de 2/3 dagen kan klussen, maar ik wil m'n ei echt niet missen hoor!! Hoe doen jullie dat? We waren van plan het deze week maar gewoon elke dag te doen, maar ja als je er rekening mee houd dat zaad wel 48 uur blijft leven dan zou om de 2 dagen ook wel ok moeten zijn....
OOOhhhh wat moeten we nu? Af en toe wordt ik wel dol van al die informatie hoor!
HELP!! Wat doen jullie???

Liefs 365

quote: lientje79 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('17-01-2007 10:54:32'));

Hoi,

Gisteren wel geklust, hadden eerst allebei niet zo de behoefte, maar eenmaal bezig waren we niet meer te stoppen .

Ik werk bij een woonproject voor mensen met een licht verstandelijke beperking. Gisteren was een bewoner oom geworden van een mannetje en hij heet Levi. Die bewoner helemaal trots, liep te stralen, geweldig om te zien!

Een andere bewoner is helemaal weg van baby's, dus die vroeg hem het hemd van het lijf en vervolgens mij. Wanneer wordt jij nu eens zwanger? Tja, daar weet ik het antwoordt niet op. Wil je uiteindelijk wel een baby? Moeilijk, moeilijk, moeilijk!!! Uiteindelijk zei die bewoner ik hoop dat ik jou ook binnenkort met zo'n mooie zie, want ik weet zeker dat je een goede moeder bent, want ik ben zo blij met jou. Geweldig, maar dat raakt me wel.

In september zijn mijn mannetje en ik getrouwd en na de plechtigheid hebben we bij hun taart gegeten en wat gedronken, dat was helemaal super! Ze hebben het er nu nog over.  De verwachtingen liggen hoog, want getrouwde mensen...

Liefs Lientje

dat is idd goed om te horen!! en natuurlijk raakt het je,

is mischien heel gek, kijk we willen allemaal graag een kindje anders zaten we hier nou niet,

maar soms vraag ik me af of ik het wel kan, zal ik wel een goede moeder zijn enzo..

is dat raar??

Liefs Iris

quote: 365 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('17-01-2007 15:25:29'));

Hallo dames!

Ik sluit mij graag bij jullie aan, mijn NOD is ook 4 februari!
Ik heb de vruchtbare dagen op babbybrabbel berekend maar ben niet zo regelmatig helaas dus hoop dat we het op de juiste momenten doen. Ik houd m'n afscheiding ook maar in de gaten, temperaturen doen we niet kan later nog maar we hopen dat het niet nodig is (dat hoopt iedereen natuurlijk). Dit is ronde twee maar ik ben nu al ongeduldig!

Ik las nu weer dat je voor gezonde en genoeg zaadjes weer beter om de 2/3 dagen kan klussen, maar ik wil m'n ei echt niet missen hoor!! Hoe doen jullie dat? We waren van plan het deze week maar gewoon elke dag te doen, maar ja als je er rekening mee houd dat zaad wel 48 uur blijft leven dan zou om de 2 dagen ook wel ok moeten zijn....
OOOhhhh wat moeten we nu? Af en toe wordt ik wel dol van al die informatie hoor!
HELP!! Wat doen jullie???

Liefs 365

hoi hoi 365, ik en mijn hubbie klussen om de dag om geen vruchtbare dagen te missen, ( maar ook voor   plezier natuuurlijk ) dan heb je zaad van constante kwaliteit ofzo,

want teveel klaarkomen is niet goed maar langer dan  4 dagen is ook niet goed want dan zitten er teveel "oude" zaadjes bij,

weet niet meer waar k het had gelezen,

ff googlen

Liefs Iris

Hoi Iris,

Ik vind dat niet raar dat je daar of nadenkt, het is juist goed! Het is niet zo maar iets.

Veel van onze vrienden hebben van die kleine hummeltjes. Als we daar dan zijn zien we dan wel  situaties  en dan zijn we thuis en dan hebben mijn mannetje en ik het er weleens over hoe wij dat  zouden aanpakken en het mooie is we denken er in de meeste gevallen hetzelfde over.

Maar er zijn ook altijd wel dingen waarvan ik denk zou ik dat wel kunnen??? Maar dat zie ik dan allemaal vanzelf wel.

Liefs Lientje

Hoi 365,

Wij klussen in onze klusweek om de dag, anders wordt het wel heel heftig vinden wij. Bovendien heb ik inderdaad gelezen dat dat goed is voor het zaad, dus dat doen we dan maar braaf...

Liefs Lientje

Haai Lientje!

Ok om de dag, dat lijkt me zelf ook wel wat prettiger anders wordt het echt zo'n moetje!
Fijn om te horen hoe andere dat aanpakken zo'n klusweek!

M'n mannetje doet wel z'n best deze week: kaarsjes, muziek, dat soort dingen maken het wel erg gezellig!

Veel klusplezier en duimen dat we allemaal lekker niet ongesteld worden!!

Liefs 365

Haai Iris,

Jij ook bedankt! Dan heb ik het dus toch ergens gelezen dat het beter is om niet elke avond aan de bak te gaan. Dat maakt het wat meer ontspannen!

Fijn hoor om dit soort dingen te delen, dat bespreek je verder niet zo snel met iemand tijdens de koffie!

Liefs 365

Terug
Bovenaan