nod 10 mei....wie ook???

A

Anoniem

Guest
Hai meiden!

Mijn nod is als het goed is 10 mei en de tijd gaat zoooooo langzaam! Wie heeft er ook haar nod rond die datum? Kunnen we elkaar op de hoogte houden .....

Groetjes, Tessje.

Hoi Tessje,

Ik heb mijn NOD 11 mei. Vind het nu al weer spannend.... in welke ronde zit jij? Ik zit in ronde 11.

Succes met klussen!

hoi Tessje,

Ik heb mijn NOD ongeveer ook op 10 mei.En het wachten duurt weer lang.Wij zijn overigens nog druk bezig met klussen want ik heb gelezen dat je net voor je menstruatie ook nog vruchtbaar kunt zijn.Ik ben ook bezig met temperaturen en ik had vanmorgen een hoge temp 37.1 en die dag daarvoor 36.6 waarschijnlijk gisteren mijn eisprong.
Heel veel succes iedereen en we houden elkaar op de hoogte.
Wij zitten in ronde 5 ben sinds november 2005 gestopt met de pil.

Veel liefs, Suus 1980

Hoi, hoi,

Ik zit pas in ronde 3 en ben begin januari gestopt met de pil. Mijn eerste cyclus duurde mega lang (52 dagen) en de tweede 33 dagen. Ik ga deze ronde denk ik weer voor de 33 dagen want afgelopen woensdag voelde ik me erg raar. Buikpijn enzo...

Maar dat wachten is echt niet leuk! Het duurt zo lang. Nog elf dagen en dan is het moment van de waarheid.....

Succes meiden!

Groetjes, Tessje.

Hoi!
Wachten duurt inderdaad altijd lang. Ik heb mijn NOD vermoedelijk op 9 mei (ben niet helemaal regelmatig met mijn menstruatie. We hopen op een tweede kindje en zitten inmiddels in ronde 12 al weer.
Groetjes vis78

Pfffff nog tien dagen......het lijkt zo lang! Terwijl anders de weken voorbij vliegen...

Voelt er iemand al iets? Wat denken jullie: is het deze ronde raak bij jullie?

Ik voel volgens mij vooral wat ik wíl voelen :( Buikpijn, steken in mijn buik....

Groetjes, Tessje.

Hallo,

Ik heb mijn nod 12 mei. Vorige maand een vroege MK gehad. Ik en mijn man waren eigenlijk aan het uitzoeken hoe mijn cyclus verloopt om aan de 1ste ronde te beginnen. Dus ik moet maar afwachten of deze maand een serieuze poging is geweest. Ivm nog achtergebleven hormonen. (Ik producerde zelfs al moedermelk en dan is je vruchtbaarheid sterk verminderd). Ik wens iedereen succes en houd je op de hoogte wat het is geworden.

Groeten NAthalie

Hallo!
Ik heb mijn NOD tussen 8 en 13 mei als ik uit ga van kortste cyclus van 30 dagen en mijn langste cyclus van 35 dagen. Die cyclus van 35 dagen heb ik trouwens maar 1 keer gehad.
gestopt met de pil 01 januari en ben eerst maar eens een paar maanden gaan ontpillen, om precies te weten hoelang mijn cyclus zou zijn...maar dat heeft niet veel zin gehad. had namelijk een cyclus van 32, 30 en 35 dagen....dus heb gewoon een onregelmatige cyclus. Mijn vriend en ik zitten nu in ronde 1 voor ons tweede kindje.
Ik heb deze maand 2 x het gevoel gehad dat ik mij ei kreeg....heel raar, er zaten ongeveer 5 dagen tussen.
maar ja we zullen zien. het is  pas de eerste ronde dus ga er niet al te veel van uit.
voel verder niet veel aan mijn lichaam, soms wat kramp in mijn onderbuik...dacht eerst  mooi laat de innestelling maar beginnen maar  heb geen bloedverlies gehad.
soms denk ik ook dat ik misselijk ben, vooral na vet eten zoals een gevulde koek...maar ja wat ik ook meer meiden zag schrijven je wilt ook dingen voelen...
heel spannend allemaal, als ik voor die tijd niet ongi ben ga ik zondagochtend 14 mei ( moederdag...) testen.

succes allemaal met wachten en ben benieuwd wanneer en wat voor klachten jullie hebben die kunnen duiden op een zwangerschap.

groetjes,
Leonie75

Terug
Bovenaan