Hallo!
Ik heb mijn NOD tussen 8 en 13 mei als ik uit ga van kortste cyclus van 30 dagen en mijn langste cyclus van 35 dagen. Die cyclus van 35 dagen heb ik trouwens maar 1 keer gehad.
gestopt met de pil 01 januari en ben eerst maar eens een paar maanden gaan ontpillen, om precies te weten hoelang mijn cyclus zou zijn...maar dat heeft niet veel zin gehad. had namelijk een cyclus van 32, 30 en 35 dagen....dus heb gewoon een onregelmatige cyclus. Mijn vriend en ik zitten nu in ronde 1 voor ons tweede kindje.
Ik heb deze maand 2 x het gevoel gehad dat ik mij ei kreeg....heel raar, er zaten ongeveer 5 dagen tussen.
maar ja we zullen zien. het is pas de eerste ronde dus ga er niet al te veel van uit.
voel verder niet veel aan mijn lichaam, soms wat kramp in mijn onderbuik...dacht eerst mooi laat de innestelling maar beginnen maar heb geen bloedverlies gehad.
soms denk ik ook dat ik misselijk ben, vooral na vet eten zoals een gevulde koek...maar ja wat ik ook meer meiden zag schrijven je wilt ook dingen voelen...
heel spannend allemaal, als ik voor die tijd niet ongi ben ga ik zondagochtend 14 mei ( moederdag...) testen.
succes allemaal met wachten en ben benieuwd wanneer en wat voor klachten jullie hebben die kunnen duiden op een zwangerschap.
groetjes,
Leonie75