nod 10 mei....wie ook???

hallo allemaal,ik heb me net nieuw aangemeld hier!
ik heb 3mei mijn ong dag,dus morgen!
heb al een week lang pijnlijke borsten,wat ik normaal niet zo erg heb,
en heb ook steken in mijn onderbuik,maar goed dat kan natuurlijk ook
wat anders zijn!!!
we wachten af.
dit is onze 10de ronde,hoop dat het nu wel gouw een keer raak is.

groetjes tam80

Hoi allemaal.
Ik zit op 8 mei. Als ik uitga van mijn langste cyclus tot nu toe (45 dagen).
Duurt nog lang zo dat wachten.
Groetjes V.

hoi,

mijn NOD dag is 17 mei ietsje langer wachten, ik hoop voor jullie allemaal goed nieuws!!!!
omdat wij deze maand even 'rust 'wilde het even loslaten ga ik er gewoon van uit dat de rode duivels bij mij gewoon komen ........

daan

hallo.ik doe ook mee voor nod 10 mei.heb ik net zelf bedacht
ik zal t effe uitleggen:ik heb 4 wk geleden een miskraam gehad.vorige week had ik nog een positieve test(resthormoon) maar afgelopen maandag was ie negatief.ik heb altijd een cyclus van 27/28 dagen gehad en heb al 2 weken ongi-pijn(ik dacht altijd vanaf mn eisprong)maar volgens mij had ik afgelopen weekend pas een eisprong.veel waterige afscheiding enzo.dus heb ik mn nod ook maar een week opgeschoven en als ik voor die tijd ongesteld word,helaas pindakaas.en naar mn lichaam luister ik niet meer want ik kan er niks van maken.temperatuurcurve slaat bij mij nergens op(hooglaaghooglaag)en ik heb om de haveklap positieve ovulatietesten  en al 2 weken dus krampjes,zere borsten en steekjes,maar dus ookal voor mn vermoedelijke eisprong dus daar kan ik ook niks mee.best frustrerend eigenlijk.ik wil me er best bij neerleggen dat t niks word deze maand,maar laat me dan aub snel ongesteld worden.nu ofzo.ik mag verder niet klagen hoor.als ik deze week ongi word is dat keurig op tijd na de miskraam en voor de miskraam was ik in ronde 3 al zwanger.maar het is echt een obsessie voor me.maar ik hou me gewoon vast aan die eisprong van afgelopen weekend,dan heb ik weer een weekje goede moed en komen de rode duivels dan ben ik ook blij want dan kunnen we weer verder.succes iedereen!en we duimen voor elkaar.
groetjes kari

quote: boekie reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('02-05-2006 13:44:37'));

hoi meiden,
mijn nod is 12 mei, maar het kan ook de 13 e zijn. heb afwisselend 30 en 31 dagen cyclus. Voelde gisteren wat menstruatiepijn (heb ik meestal rond mijn eisprong, maar dat zou dan niet helemaal kloppen).

volgens mij klopt dat wel hoor boekie!!als je nod ongeveer 12 mei is heb jesnel getelt  toch ergens tussen 27 april en 2 mei je eisprong?die komt 10 tot 16 dagen voor je nod.gemiddeld 14 zeggen ze,maar dat kan varieren van 10 tot 16 dagen.soms zelfs nog eerder of later.

quote: kari reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('03-05-2006 10:45:19'));

quote: boekie reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('02-05-2006 13:44:37'));

hoi meiden,
mijn nod is 12 mei, maar het kan ook de 13 e zijn. heb afwisselend 30 en 31 dagen cyclus. Voelde gisteren wat menstruatiepijn (heb ik meestal rond mijn eisprong, maar dat zou dan niet helemaal kloppen).

volgens mij klopt dat wel hoor boekie!!als je nod ongeveer 12 mei is heb jesnel getelt  toch ergens tussen 27 april en 2 mei je eisprong?die komt 10 tot 16 dagen voor je nod.gemiddeld 14 zeggen ze,maar dat kan varieren van 10 tot 16 dagen.soms zelfs nog eerder of later.

ja ik ga uit van 14 dagen, maar het is beter om het wat breder te trekken inderdaad.

Hello meiden,
Ik ben nieuw hier, en ben blij dat deze forum opgezet is, zo kan je nog eens ervaringen uitwisselen.

ik ga voor de eerste ronde, ik heb 11 april mijn laatste pil ingenomen. De eerste maand is eigenlijk om uit te vinden hoelang mijn cyclus duurt, daar ben ik zelf erg benieuwd na. Toch ben ik errug benieuwd of ik toch zwanger ben geraakt, mijn nod is als het goed is 13 of 14 mei.
maar goed, volgens mij is de kans klein, want ben niet zo lang geleden gestopt met de pil....but you never know!
groetjes!

Heej meiden!

Voelen jullie al iets? Ik had van het weekend wel steeds steekjes in mijn buik. Ene keer links dan weer rechts. Nu voel ik helemaal niets meer . Ik voel me gewoon normaal.
Ik denk dus dat het deze maand niets is helaas. Ik had nog wel zo'n goede hoop omdat we lang om de dag geklust hebben, maar ja, niets aan te doen, he.

Groetjes, Tessje.

Terug
Bovenaan