Nod 10 september

Hahahaha ik bedacht me ook net, ik laad de kinderen in de auto en naar de kruidvat haha!! Maar ik twijfel of ik nog een early moet kopen omdat deze zo licht is...
 
Haha nou ik heb net cb test gedaan maar geen plusje en nog een kv2v5 en ook negatief dus ben benieuwd,had natuurlijk ook niet het beste urine
we gaan het zien, heb jij nog testen gehaald?
 
Oh neee meen je!! Wat kut dit he!! Ik heb dus inderdaad ook nog testen gehaald en net een early van kruidvat gedaan... Maar ik ben niet overtuigd. Even dacht ik een soort lijntje /schaduw te zien maar dan is het echt minimaal. Maar ja inderdaad met urine van anderhalf uur later.
Laten we hopen dat dat de boosdoener is!! Al hoopte ik dat een early dan wel positief zou zijn?
Ik mag toch niet hopen dat we allebei een vals positieve kruidvat test hebben?!
Aargg wat een stress!
 
Ik weet niet of het zo is maar bij mij maakte het nooit uit of ik een early of een gewone test deed, we gooien het lekker op de urine, morgenochtend nog een testje wagen?
 
Wowww dames zo spannend dit. Ik zag ook echt een streepje bij je foto.

Ik ben ook al 2 dagen zo zenuwachtig voor komende week.
Normaal niet zo'n last van. Maar op een of andere manier is misschien er een kans dat t weer echt gelukt is. Ik maak mezelf helemaal gek. Mn concentratie is ook ver te zoeken vandaag
 
Wat balen lelietje! En pandalover wat spannend nog, hopelijk heb je snel meer duidelijkheid en dan een positieve uitslag!
Hier nog steeds geen menstruatie. Kan nu wel zeggen dat ik al 1 of 2 dagen 'overtijd' ben. Vanavond gaan we testen! Is dan niet met ochtend urine maar weet nog dat ik dat bij de vorige zwangerschappen ook niet deed. 'S Morgens is mijn vriend al heel vroeg weg en vind het wel leuk om het samen te doen. En anders morgenvroeg nogmaals!
 
Spannend Junidochter laat je het weten?! :)
Pfff ik ga proberen me in te houden om morgen weer te testen, woensdagochtend weer een testje en dan hopelijk wat duidelijker... Kan natuurlijk zijn dat mijn eisprong later is geweest en dat ik nog voor NOD zit.
Ik heb even terug gekeken naar de test van mijn eerste zwangerschap. Toen testte ik rond 11dpo en was hij ook nog zo licht dat hij amper op de foto te zien is... En 2 dagen later wel donkerder. Pfff zo spannend!!
 
Terug
Bovenaan