NOD 11 nov

A

Anoniem

Guest
hallo

Ik heb mijn nod op 11 nov, ik zit nu in de 2e rondje voor een 3e kindje  
Zijn er vrouwen , die ook rond deze datum hun nod hebben
Ben benieuwd hoe het jullie begaat .

Ik heb volgens mij mijn eisprong net gehad , was voor mij wel erg duidelijk door mijn cervixslijm in de gaten te houden .

Gr quinsjen

Hallo Quinsjen, ik heb ook mijn nod op 11 Nov. Ik denk ook dat ik maandag mijn ei heb gehad. We hebben flink geklust, dus maar weer afwachten. We gaan nu voor ronde 6, vorige maand miskraam na 5 weken. Dus ik hoop ook dat ik mijn menstruatie goed heb uitgerekend. We zullen afwachten, zal ook voor jullie duimen.
groetjes Kim

Hoi hoi,

Ik mag ietsie eerder, n.l. de 7e oktober. Dit wordt ronde 3 voor kindje 3.
Ben zeer benieuwd, ook bij jullie!!
Laten de duiveltjes maar mooi wegblijven!

Groetjes mamaloe, mama van 2 kanjers van zoons!

hoi dames..
wat kan dat lang duren he....   wachten wachten.....
Ik heb de 16 de ... als niet weer eerder me Nod..       dus nog veel aan het klussen .. haha             Ik zal voor jullie duimen   erg spannend

Groetjes wilma

Hoi, mijn NOD is 13-11,wij gaan ook voor een derde kindje.
Net de vruchtbare dagen gehad,vanavond en vrijdag voor de zekerheid toch nog even klussen .

En dan afwachten maar........spannend.

Sinds ik met de pil ben gestopt (12 -10) heb ik ieder dag wel een menstruatie achtig gevoel in buik en rug,hebben meer van jullie dat??

Hallo Dames
Wel erg spannend he
Ik heb mijn eisprong dit keer erg vroeg gehad , maar heb eigenlijk het idee dat het nu niet raak is , gek genoeg ik voel helemaal niks.
Heb ook niet meer slijm nu of zo , Ze zeggen als je meer slijm hebt dan anders dat dan wel op een zwangerschap kan duiden.
Bij mijn vorige 2 zwangerschapen had ik veel buikpijn nu niks ????????? VAAG

Vorige maand had ik alle kwalen , pijnlijke borsten erg moe en ook wat misselijk , en dan toch niet zwanger(  mijn lichaam houd me zeker voor de gek)  
Haha zouden dus gewoon moeten afwachten , maar das nou zo moeilijk

Succes Meiden (vrouwen)

Hoi allemaal,

Wat leuk om de spanning te delen met "lotgenoten"
Ik ben 33, eerste keer op een forum, eerste ronde, eerste kindje..mijn NOD dag is 8 november..
Erg spannend allemaal. Wat een groot voordeel bij mij is, is dat ik mijn eisprong voel en ik de afgelopen jaren een heel gelijkmatige cyclus heb gehad (niet aan de pil geweest). Ik heb een aantal dagen geleden een zeurend gevoel gehad in mijn onderbuik, iets wat ik nog nooit heb gehad. Innesteling? Zou het zomaar in een keer raak kunnen zijn??
Pff..nog even wachten! Spannend he?

Hallo Dames,

Ik ben Caatje, 27 jaar en bezig met ons eerste kleintje. Mijn NOD is 13 november. Deze maand probeer ik mijn eisprong te controleren via temperaturen, maar tot nu toe nog niets..... Sinds ik ben gestopt met de pil in juli, heb ik iedere maand wel een aantal vage klachten lijkend op de eerste zwangerschaps klachten. Maar helaas tot op heden nog geen positieve test gehad...
Gek genoeg had ik vroeger dezelfde klachten ook maar dan alleen de twee dagen voor mijn ongi. Nu lijkt het wel alsof de laatste twee weken van mijn cyclus bestaan uit vage pijntjes en steekjes......

Mijn cyclus is altijd heel erg regelmatig geweest, zelfs voor het slikken van de pil. Altijd 28 dagen. Afgelopen maand was ik zowaar drie hele dagen overtijd, maar helaas hield mijn lichaam me voor de gek.... of ik misschien mijzelf wel (omdat je het ZOOOOO graag wil)

Hopelijk blijven die rode duiveltjes deze maand toch echt weg.

Liefs,

Caatje

Terug
Bovenaan