NOD 11 nov

Mijn zoontje is nu 2 jaar en 10 maanden. Leuke drukke leeftijd hoor!!! hahahahha Heb je je handen vol aan. En hij is het dus niet echt gewend om de aandaacht verdeeld te krijgen, dus nu we sinds een week een vogel (een soort papegaai) hebben en daar dus ook aandacht aan moeten geven is ie ineens erg druk. En mijn dochtertje is juni geboren.
Tja, vandaag is het mijn N
OD. Nog niets te bekennen, maar ik ga nu ook nog niet testen. Heb niet het idee dat het zo is en ben pas ook zomaar ineens twee dagen overtijd geweest.  Dus ik wacht in ieder geval tot het weekend. Is er dan nog niets te bekennen, dan vind ik het vroeg genoeg om te testen hoor. Ga me er niet gek mee maken.
En toch stiekum is er nu wel een heel klein hoopje hoor, maar dan zou het wel weer uniek zijn (vorige zwangerschappen waren allebei in een keer raak en dan ook echt in een keer) want ook al zijn we nu in ronde 3, maar een keer vanwege de pfeiffer in de goeie tijd gedaan. hihihiihi
Nou ja afewachten maar. En je hebt gelkijk hoor, niet te snel meer testen. Ik vind dit nog wel leuk om er een beetje mee bezig te zijn, maar wil het niet "dag en nacht". Ik heb nu ook zoiets van, balen dat het niet raak was de vorige keer, maar misschien is mijn lichaam er na een volledige zwangerschap gewoon nog niet helemaal aan toe. Inmiddels heb ik wel in mijn omgeving te horen gekregen van 4 mensen dat ze weer in verwachting zijn. Dat is soms best wel eens moeilijk omdat ik het zo graag opnieuw wil en dan komen ook ineens de beelden en gedachten weer op van mijn dochtertje.
Heb jij daar ook "last van"? Ik gun het ze trouwens wel van harte hoor!!!

Groetjes!!!

Hallo Quinsjen en de andere dames, spannend wordt het nu hoor, nog 4 dagen en dan nod. Krijg steeds kriebels in mijn buik als ik er aan denk. Maar ik ga nog niet teveel hopen want dan valt het weer zo vies tegen als het weer niet is gelukt. Nou ik duim voor jullie en voor mezelf. Heel veel suc6 allemaal.   groetjes Kim

Hallo dames,
Nou helaas hier hoor, rooie duiveltjes netjes op tijd. Tenminste, eigenlijk gisteren, maar tja kan blijkbaar wel eens een dagje later worden. Had het nu ook niet echt verwacht, zo met die pfeiffer, maar ja, stiekum diep in mijn hartje....
Maar deze maand maar eens heel serieus gaan klussen hoor!!!
Allemaal veel sterkte en succes met afwachten!!!!

Groetjes ieniemienie....

hallo dames
Nou hier verder alles ok , ik heb al wel veel buikpijn , maar ja dat zegt niks
Ben ook wel meer moe dan anders maar ja ook dat zegt niets .

Ieninienie wat jammer dat de duiveltjes er zijn , Hoop voor je dat het er de volgende ronde van komt
En ook zeker lekker genieten van het klussen haha   doet ik ook ,   ik kan dan altijd zo mooi zeggen dat me kinderen met echte liefde is gemaakt

Ik heb er niet zo veel last van als andere mensen zwanger in mijn omgeving zijn dat ik dan jaloers ben of zo eigenlijk helemaal niet, integendeel ben dan zelfs erg geintereseerd mijn achter  buurvrouw en ik waren vorige keer te geleik zwanger nu is ze al weer ruim vier maanden zwanger , en ze zei dat niemand zo enthousiast reageerde als mij  .   Maar ik kan me in jou wel inleven hoor daarom hoop ik het voor jou volgende ronde  
Nu was je wel netjes optijd dus mischien weet je zo een beetje waneer je eisprong zou kunnen zijn  

Mijn dochtertje word donderdag geopereerd aan d'r amandelen , dus mweet niet of ik deze week nog zoveel op het forum ben.  
Maar gaat me best doen dat als er iets mocht veranderen ik het jullie laat weten  

Succes allemaal  
gr Quinsjen

Hoi hoi,

Heb morgen nod heb wel last van rug en buik nog nooit eerder gehad ook niet bij vorige zwangerschappen (gaan voor 3e) dus wie weet ikke niet hihi

Ik hoop dat het gelukt is de banner.

Succes allemaal en we duimen voor elkaar he!

Hee hallo allemaal,
Tja, soms heb je van die baaldagen. Nu mijn ongi alweer een paar dagen aan de gang is gaat het wel weer iets beter. Ik hoop gewoon op de volgende ronde. En we gaan er gewoon nu heel goed voor. Ik zorg altijd wel dat we plezier hebben in het klussen en mijn mannetje gelukig ook.
Nou heel erg veel succes allemaal nog, Quinsjen, veel sterkte en succes met je dochtertje, ik heb gehoord dat het toch niet ff kattepis is hoor!!! Nou in ieder geval nog ijsjes in huis halen?! En dan wel voor je dochtjertje!!!!

Allemaal veel succes en ik ga ook weer ff rustig doen! hahahhaha
Doei!

Hallo Allemaal (ienimienie)

Nou bij mijn zijn ze gekomen hoor de rode duivels, wel een beetje vreemd hoor nu al  
Heb ook niet echt het gevoel ongi te zijn want normaal heb ik altijd wel heftige buikpijn , had ik gister wel  
Maar ja mischien komt het wel  omdat ik me zo druk maak omdat dochter lief morgen naar ziekhuis moet  
Het is overigens wel vreemd dat ik alleen vanochtend bloed heb verloren en nu niet meer het was ook niet veel , en het was ook niet helder bloed  
Maar denk dat het effe tijd nodig heb zo dat het een beetje doorzet  

En  ja heb de ijsjes voor me dochter in huis gehaald hahaha

Doei en spreken elkaar snel weer  
OP naar de volgende ronde ienimieni  
Gr Quinsjen  

Hallo Quinsjen, balen zeg!! Idd wel raar dat het nu maar heel even is en niet helder?? Misschien toch een innstelingsbloeding??Ik zal voor je duimen. Hier helemaal niets te bekennen. Had alleen gisteren last van mijn onderrug, volgens mij gewoon telang achter de computer gezeten, haha. In de zwangerschap van loek heb ik daar in ieder geval geen last van gehad.Nou heel veel suc6 met je dochtertje en met de rode duivels die hopelijk geen rode duivels zijn!!! Zal voor je duimen!!! En laat ff wat weten he??

groetjes Kim

Terug
Bovenaan