NOD 11 nov

Hoi,

Ik heb m'n nod op 10 november. Dit is mijn 2e ronde na de mk.
Heb m'n ei wel gevoeld maar de vraag is of we er optijd bij geweest zijn. (hebben nl. weinig geklust voor die tijd ivm tussentijdse bloedingen). Toen ik het voelde ('s nachts) zijn we gelijk in de middag aan de bak gegaan. Ik was eerder vrij van m'n werk. Maar ja het is de vraag of het op tijd was.  
Dus eigenlijk moet  ik er niet te veel op hopen. Ik heb nog geen klachten, maar dat had ik bij de vorige zwangerschap (helaas mk dus) ook niet.
Nou ja afwachten maar weer. Grrr.. en dat duurt zo lang!  
Groetjes

Hallo Kimski

Word nu wel spannend he
Ik voel echt helemaal niks, heb totaal geen klachten dat wel op een zwangerschap kan duiden  
Nou heb ik al 2 kids dus zou wel weten wat ik zou moeten voelen, maar ben er bij mijn andre kinderen niet zo veel mee bezig geweest als nu  
Ik had bij die andere 2 veel buikpijn , wist natuurlijk toen niet dat het normaal was , maar dacht  eigenlijk de hele tijd dat ik ongi zou worden.  
Ik vind het spannend worden en ben ook benieuwd hoe het met  jou gaat en of je al iets ,merkt ( mischien innesteling of zo )

Ik heb bij mijn twee andere kinderen wel wat bloed verloren maar dat was bij de 1e met 14 weken en met de 2e met 10 weken , weet jij of dit innesteling was ( volgens mij niet ) maar waarom had ik dan toen wel bloed nou , ja heb in iederegeval wel 2 super mooie kids  

Ik gaat voor ons duimen  
Gr Quinsjen    

Hallo Quinsjen, hier wordt het idd ook spannend. Ik heb gisteren wat buikpijn gehad, net als of ik mijn eisprong had gehad. Maar die had ik maandag al gehad dacht ik, misschien dan idd wel innesteling(zie ook stukje "zeurende pijntjes")??!! Ik hoop het, ben er nu ook zoveel mee bezig. Vandaag heb ik geen buikpijn gehad, dus we zullen maar weer afwachten. Een bloeding bij 10 en 14 weken zou misschien wel een inestelingsbloeding kunnen zijn, maar volgens mij alleen als het oud bloed is geweest. Ik weet ook dat er andere oorzaken voor een bloeding kunnen zijn, maar weet niet precies meer welke. Ik zal ook voor jou duimen, wel fijn zo ff wat dingen delen en vooral omdat we dezelfde nod hebben. Heel veel su6 en ik duim voor jullie!!!

Hoi Quinsjen (en de rest),
Ik heb as maandag al mijn NOD. Maar denk niet echt dat het dit keer raak is omdat we niet echt serieus bezig zijn geweest dit keer. Heb nml. de ziekte van Pfeiffer en was er behoorlijk ziek van. Nu gaat het wel weer alleen nog wel moe. Maar dat neem ik voor lief hoor. Ben nu in ronde 3 voor 3e kindje (voor degene die me nog niet kennen, vorige kindje overleden aan ernstige hartafwijking na een week.)
Ik kijk nog wel regelmatig op het forum maar heb me voorgenomen om me niet zo druk te maken als de vorige ronde. Toen dacht ik echt dat het raak was en overtijd en alles, maar helaas testen bleven uitwijzen dat het niet zo was. Maar onddanks dat we het deze maand maar 2 keer gedaan hebben ( ongemerkt wel rond mijn vruchtbare periode) toch stiekum een klijn hoopje.... Afwachten dus maar!!!!

Hoi ienimienie

Leuk dat je er weer bent , heb idd gemerkt dat je er effe een tijdje niet was
IK ben er zelf ook niet zo veel meer
Ik was vorige keer 2 weken overtijd is me nog nooit overkomen , denk idd ook dat ik er te veel mee bezig was , het voelde ook niet prettig , liep de hele dag met me hoofd bij me zelf , (lekker egoistisch) is ook niet leuk voor me kids , vandaar dat ik er ook niet zo mee bezig ben

Tjee de ziekte van pfeifer dat leukt me erg vervelend , kan me voorstellen dat je lichaam dan ook al een beetje vanslag is , hoop dat het snel weg is ,
Ik weet wel dat je de ziekte wel lang met je meedraagt

En wat een vervelende ervaring dat je een kindje moest missen al na een week.
dat wil je gewoon niet meemaken

Ik wens je veel succes met alles
en zou je op de hoogte houden , maar vorlopig rustig aan doen( hahah wij beiden)
gr Quinsjen

Hoi!

Als mijn cyclus weer normaal zou zijn dan heb ik 7 nov. mn nod. Als ie net als de vorige x is dan dus de 9e.
Ronde 3 kindje 3. Heb nu wel aldoor een gespannen gevoel in mijn buik en heb mn slijm ook waargenomen. Maar 't rare is dat ik nu deze week ook aldoor slijm heb terwijl mijn ei slijm al geweest is.
Weer helder draderig slijm.
Vreemd....

Groetjes Mamaloe enne wachtse!

Hee Quinsjen,

Tja, het blijft inderdaad moeilijk. En we staan er heel positief tegenover hoor, vandaar dat we ook wel weer opnieuw willen beginnen. We hebben de noidige gesprekken gehad over evt. herhaling van de hartafwijking, maar dat blijkt allemaal heel erg mee te vallen. normaal heb je altijd een half procent en wij hebben nu ongeveer 3-5 procent kans op een hartafwijking. Tja, dat is natuurlijk niet veel. Al hou je je hart vast. Maar ik ben er nu inderdaad ook niet zo heel erg mee bezig. We zaten toch voordat ik wist dat ik Pfeiffer had, in dilemma omdat we deze maand echt half juli wordt. Tja, en op doktersadvies zou het beter zijn als ik voor het grootste gedeelte even uitziekte. Dus ik reken er deze maand niet echt niet op.
Maarre, ik vind het wel leuk om ff contact te houden! Dus ik zoek je topic regelmatig op hoor!!! Gezellie!!!!
Let op, heb deze banner gevonden... Vond 'm wel lache!!!

Hoi ienimienie

Leuk dat je contact wil houden zo op deze manier
Ik vind het nu ook wel spannend worden , al wil ik er niet te veel meer mee bezig zijn,  
het gaat vanzelf als  ik me ook maar een beetje raar voel denk ik , ojee ik ben wel zwanger , en als ik dan wat rug pijn voel of zo denk ik onee toch niet.
Ik wacht braaf af en gaat ook niet geleik een test doen als ik aanstaande zaterdag niet  ongi word , doe ik dan wel 3 a vier dagen erna  

Mijn andere kinderen zijn nu ruim 3 en de ander bijna 2  
en die van jou??

gr Quinsjen  
en ik houd je op de hoogte  

Terug
Bovenaan